بازدید 3293

ضرورت توزیع منابع صندوق رفاه دانشجویان بر مبنای عدالت محوری

کد خبر: ۸۹۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 01 May 2019

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: منابع صندوق محدود است و باید بر مبنای الگوی عدالت محور توزیع شود.

به گزارش مهر، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان در چهاردهمین گردهمایی معاونین و مدیران دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ۶ کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد با تبریک ایام، به ویژه روز معلم و فرارسیدن ماه مبارک رمضان از زحمات کارگران حوزه‌های دانشجویی دانشگاه‌ها قدردانی کرد. وی به جهت گیری های عملیاتی صندوق و هم اندیشی ها و انسجام دادن مطلوب خدمات اشاره کرد.

وی گفت: منابع صندوق محدود است باید بر مبنای الگوی عدالت محور اینها را توزیع کرد. باید بر اساس شاخص‌هایی منابع را به همه دانشگاه‌ها اختصاص داد و شرایط زمانی و مکانی را لحاظ کرد.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: در وزرات علوم و صندوق رفاه حداکثر تلاش ما داشتن سیاست‌های خوب و هم فکری در امور اجرایی و ستادی است.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان عنوان کرد: ما باید از ظرفیت‌های درون استانی و شرایط عمومی بودجه‌های ملی و منطقه‌ای برخوردار شویم. هم چنین باید به سمت مقیاس بهینه حرکت کنیم. هزینه تمام شده را پایین بیاوریم و بهره‌وری را بالا ببریم.

مطیعی بر ضرورت ارائه خدمات هدفمند و اثر گذار صندوق به صورت تقویت زیر ساخت‌ها ی دانشگاه‌ها در حوزه دانشجویی سراها، غذاخوری‌ها و آشپزخانه‌ها اشاره کرد.

قنبری قائم مقام صندوق رفاه نیز به ضرورت توجه به زیست مطلوب و حیات طیبه دانشجویان به ویژه در دوره کارشناسی اشاره کرد تا با تقویت این دوره دانشجویان به بالندگی‌های دوره تحصیلات تکمیلی و مهارت‌های زندگی برسند و با اراده خود راه خوب را برگزینند.

وی به برنامه‌های صندوق در تابستان و ارتقا سراهای دانشجویی و بهبود فضاهای غذاخوری، اتاق‌های تندرستی، جاده تندرستی و آشپزخانه اشاره کرد و آمادگی صندوق را برای به سازی حوزه‌های دانشجویی و حمایت‌های مادی اشاره کرد و اضافه کرد که از ایده‌های برتر و مؤثر حمایت می‌کنیم.

معاونان دانشجویی و مدیران دانشگاه‌های استان‌های منطقه ۶ کشور نیز به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار