بازدید 3394
۱
دومین خریدار بوئینگ‌های ۷۳۷ جا زد

شرکت اماراتی مشتری ایرباس شد

شرکت هواپیمایی اماراتی فلای دوبی با هدف جایگزین کردن ناوگان هواپیماهی ۷۳۷ مکس خود در حال مذاکره برای خرید ایرباس ۳۲۰ نئو است.
کد خبر: ۸۹۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 01 May 2019

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، شرکت هواپیمایی دولتی "فلای‌دوبی" امارات قصد دارد هواپیماهای بوئینگ 737 مکس خود را که هم اکنون زمین گیر هستند با هواپیماهای ایرباس 320 نئو جایگزین کند.

در حالی فلای دوبی به سمت ایرباس رفته که سقوط دو مورد هواپیمای بوئینگ 737 مکس در اکتبر سال گذشته و مارس سالی جاری به کشته شدن 346 نفر مسافر و خدمه آنها منجر شد و شرکت بوئینگ آمریکا را با بحران روبرو کرد.

این سوانح باعث شد تا حدود 300 فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس در سراسر جهان زمین‌گیر شوند و حتی برخی شرکت‌های هواپیمایی به دلیل ضرر خود از بوئینگ شکایت کنند.

شرکت هواپیماسازی بوئینگ اعلام کرده است که با به روز رسانی نرم‌افزار و برگزاری دوره‌های آموزشی بیشتر برای خلبانان نقایص موجود که به سقوط دو فروند هواپیمای مذکور منجر شده است را برطرف خواهد کرد.

شرکت فلای دوبی که دومین مشتری هواپیماهای بوئینگ 737 مکس در جهان محسوب می‌شود اعلام کرده است شرایط کنونی که این نوع هواپیماها را احاطه کرده است این شرکت اماراتی را مجبور به جایگزین کردن آنها می‌کند.

این شرکت 250 فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس سفارش داده است که قرار بود تا سال 2030 تحویل بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
250 فروند فقط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار