بازدید 3454

بارش باران در برخی از استانهای کشور طی روزهای آینده

کد خبر: ۸۹۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 01 May 2019

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در تعدادی از استان‌ها از جمله تهران، قزوین و البرز در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش مهر، احد وظیفه گفت: امروز (۱۱ اردیبهشت) در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام خواهیم بود و بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های زنجان، قزوین، و همدان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بعدازظهر فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) برای دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های لرستان، مرکزی و برخی از نقاط استان اصفهان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعد از ظهر جمعه (۱۳ اردیبهشت) رگبار باران و رعد و برق در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان رخ می‌دهد، گفت: از بعدازظهر پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) و طی روز جمعه در سواحل شمالی دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج از شنبه (۱۴ اردیبهشت) کاهش نسبی دما روی سواحل دریای خزر، اردبیل و در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران نیز بارش باران روی می‌دهد. همچنین در این روز دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب، جنوب غرب و برخی از نقاط مرکزی کشور بارش پراکنده خواهد داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی روزهای آینده در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود، همچنین تا روز جمعه (۱۳ اردیبهشت) شاهد روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور خواهیم بود.

وی گفت: فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که کمترین و بیشترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۲۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد و ۲۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان