بازدید 46672
«اختصاصی تابناک»؛

حکم جلب مهناز افشار صادر نشده، این بازیگر فقط احضار شده است

مهناز افشار هم‌اکنون در آلمان است و در صورتی که پیش از بازگشتش به تهران، احضاریه‌اش به محل سکونتش ابلاغ شود، او پس از بازگشت به تهران باید به شعبه رسیدگی‌کننده در دادسرا مراجعه کند و اگر مراجعه نکند، ممکن است به تشخیص بازپرس پرونده در تهران، حکم جلبش صادر شود و در این مرحله حتی حکم احضاریه نیز صادر نشده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 01 May 2019

حکم جلب مهناز افشار صادر نشده است، این بازیگر فقط احضار شده استپس از آنکه حکم نیابت قضایی دادسرای بابل برای رسیدگی به شکایت از مهناز افشار در دادسرای تهران منتشر شد، گروهی از رسانه‌ها به اشتباه این حکم را به عنوان حکم جلب منتشر کردند، حال آنکه در حکم به صراحت آمده که این حکم احضاریه است و در ادامه صرفاً روند مرسوم قضایی توضیح داده شده است.

به گزارش «تابناک»؛ از ساعاتی پیش، خبری با تیتر «حکم جلب مهناز افشار» به علت شکایت سیدغفار دریاباری، یک روحانی به واسطه توییت مهناز افشار منتشر شد؛ خبری که بدون مداقه در جزئیات حکم در همه رسانه‌ها بازنشر شد. یک چهره مطلع به «تابناک گفت که حکم صادره برای مهناز افشار صرفاً نیابت قضایی است که توسط شعبه سوم دادسرای بابل صادر شده تا او به نیابت از این دادسرا، به دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران احضار و پرونده این بازیگر به نمایندگی از حوزه قضایی بابل در تهران رسیدگی شود.

بر اساس این حکم، مقام قضایی در بابل با اشاره به شکایتی از مهناز افشار در آن حوزه قضایی شده، صرفاً از مقام قضایی که در تهران حاضر است درخواست کرده به این پرونده رسیدگی نمایند. بنابراین مهناز افشار مطابق با این حکم صرفاً به دادسرا احضار شده و این احضاریه نیز باید پس از رسیدگی به پرونده در تهران از سوی دادسرای تهران صادر و به منزل مهناز افشار ارسال شود. بازپرس پرونده در ادامه روند قضایی مرسوم را توضیح داده که اگر مهناز افشار به دادسرا مراجعت نکرد، حکم جلب او صادر شود.

حکم جلب مهناز افشار صادر نشده است، این بازیگر فقط احضار شده است

این رویه مرسومی است که در تمامی پرونده‌های قضایی پیموده می‌شود و متهم یا متشاکی ابتدا احضار و در صورت عدم مراجعت، حکم جلب در محل و در صورت عدم حضور در محل، حکم جلب سیار صادر می‌شود. احتمالاً توضیح تشریفات مرسوم قضایی در ادامه بخش احضار مهناز افشار به نیابت از دادسرای بابل در دادسرای تهران، باعث چنین اشتباهی شده و متأسفانه رسانه‌ها بدون دقت در حکم، خبر جلب این بازیگر را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید

نیابت قضایی در قانون آیین دادرسی کیفری بدین شکل توضیح داده شده است: «ماده ۱۱۹- هرگاه تحقيق از متهم، استماع شهادت شهود و مطلع، معاينه محل، بازرسي از منازل و اماكن و اشياء، جمع‏آوري آلات جرم و به طور كلي هر اقدام ديگري خارج از حوزه قضايي محل مأموريت بازپرس لازم شود، وي با صدور قرار نيابت قضايي مطابق مقررات قانوني و ارسال اصل يا تصوير اوراق مورد نياز پرونده و تصريح موارد، انجام آنها را از بازپرس محل، تقاضا مي‌كند. اين بازپرس در حدود مفاد نيابت اعطائي، موضوع نيابت را انجام مي‌دهد و اوراق تنظيمي را پس از امضا به همراه ساير مدارك به دست آمده نزد مرجع نيابت‌دهنده مي‏فرستد و در صورتي كه اجراي تمام يا بخشي از مفاد نيابت، مربوط به حوزه قضايي ديگري باشد، اوراق را براي اجراي نيابت به مرجع مزبور ارسال و مراتب را به بازپرس نيابت‌دهنده اعلام مي‌دارد.حکم جلب مهناز افشار صادر نشده است، این بازیگر فقط احضار شده است

تبصره ۱-‌ انجام نيابت قضايي در حوزه قضايي بخش به‌ عهده رييس يا دادرس علي‏ البدل دادگاه آن محل است.

تبصره ۲- در مواردي كه اقرار متهم و يا شهادت شاهد و يا شهادت بر شهادت شاهد، مستند رأي دادگاه ‌باشد، استماع آن توسط قاضي صادركننده رأي الزامي است.

ماده ۱۲۰- بازپرس در هنگام صدور قرار نيابت قضايي مي‌تواند نوع تأمين را معين يا اختيار أخذ تأمين و نوع آن را به نظر بازپرسي كه تحقيق از او خواسته شده، واگذار كند. چنانچه بازپرسي كه تحقيق از او درخواست شده با توجه به دفاع متهم و ادله ابرازي وي احراز كند كه تأمين خواسته شده نامتناسب است به نظر خود، تأمين متناسبي أخذ مي‌كند. همچنين در موردي كه تقاضاي أخذ تأمين نشده باشد، وي مي‌تواند در صورت توجه اتهام با نظر خود تأمين مناسب أخذ كند.

ماده ۱۲۱- هرگاه در اجراي نيابت قضايي، قرار تأمين صادره منتهي به بازداشت متهم شود، پرونده جهت اظهارنظر نزد دادستان محل اجراي نيابت ارسال مي‌شود. به اعتراض متهم نسبت به قرار بازداشت، مطابق مقررات در دادگاه صالح محل اجراي نيابت، رسيدگي مي‌شود.

ماده ۱۲۲- هرگاه به تشخيص بازپرس، مباشرت وي در انجام تحقيقي در خارج از حوزه قضايي محل مأموريتش ضروري باشد، موضوع را به نحو مستدل به دادستان اعلام و پس از كسب نظر موافق وي، ضمن هماهنگي با دادستان محل و تحت نظارت او، نسبت به اجراي مأموريت اقدام مي‌كند. در اين‌صورت، ضابطان دادگستري و مراجع رسمي مكلف به اجراي دستورهاي بازپرس هستند.»

بنابراین مطابق با تشریفات مرسوم قضایی، مهناز افشار به نیابت از دادسرای بابل برای رسیدگی به شکایتی که از او شده، به دادسرای تهران احضار می‌شود و احضاریه برای او ارسال خواهد شد. مهناز افشار هم‌اکنون در آلمان است و در صورتی که پیش از بازگشتش به تهران، احضاریه‌اش به محل سکونتش ابلاغ شود، او پس از بازگشت به تهران باید به شعبه رسیدگی‌کننده در دادسرا مراجعه کند و اگر مراجعه نکند، ممکن است به تشخیص بازپرس پرونده در تهران حکم جلبش صادر شود و در این مرحله حتی حکم احضاریه نیز صادر نشده است.

گفتنی است، مهناز افشار پیش از این با بازنشر توییتی در حساب کاربری‌اش که متعلق به یک حساب کاربری واقعی با سوءاستفاده از عکس سیدغفار دریاباری یک روحانی بابلی بود، نسبت به ادبیات زشت این حساب کاربری اعتراض کرده بود و فضایی شکل گرفته بود که ظاهراً او در ایجاد جو علیه روحانی که در همدان توسط یکی از اوباش ترور شد، نقش داشته است. این مسئله باعث ایجاد یک موج در فضای مجازی برای محاکمه مهناز افشار شد و در این شرایط روحانی بابلی که عکسش توسط آن اکانت فیک مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود، از افشار به واسطه بازنشر آن مطلب غیرواقعی منتسب به این روحانی شکایت کرد که منجر به رسیدگی و صدور این احضاریه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸۶
بلاخره اشتباهی کرده باعث کشده شدن یه نفر شده یه مطلب دروغ از یه بنده خدارا هم نشر داده ابروی بنده خدا ریخت البته در این کشور سلبریتی ها و پولدار جدا از قانون در غرب بود بیچارش می کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
شما هر کامنتی در فضای مجازی میبینید صحت و سقم دارنده اکانت را چک میکنید؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اعدامش کنید آقااا اعدام
مشکل ما الان مهناز افشاره؟؟؟

گرونی بیداد میکنهههه!!!

فریادرسی هم نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
یادمان نرفته یک عده چطور برای یک کاندیدای خاص تبلیغ کردند. اتفاقا این افراد در مشکلات اقتصادی هم نقش دارند.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
خدا نکنه مردم یه چیزی یاد بگیرن دیگه ولکن نیستن . الان هم هر خبری منتشر بشه حتما یکی باید بیاد این چرندیات رو بنویسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
هر چیز سر جای خودش
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
بله این که امثال مهناز افشار هرکاری دلششون میخاد انجام میدن هم یه مشکل هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
منفیها
همون قشر مرفه بیدرد هستن!!!
از کارانه پزشکان که قرار بود کم بشه چه خبرررررررر؟
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
سسلام
واقعا مرکز امار بیاد امار بگیر ه چند در صد از پزشکان چه حقوقی میگیرند؟؟

چرا در کشور چند سالیه روی پزشکان که جز محدود قشرهایی در کشور هستند که بواسطه سواد پول در میارن اینقدر فشار وارد میشه ؟؟

شاید دو درصد پزشکان حقوق بالا داشته باشند که در هر صنفی است

الان پزشکان در مناطق محروم که شما عمرا اونجا نمیرید ده میلیون در ماه هم نمیگیرند اونوقت یک ارایشگر زنانه یا وکلا و ... ده ها یا صدهابرابر پول درمیارن ولی هیچ کس چیزی نمیگه

متاسفانه حواس هاجمع نیست که چرا فقط پزشکان ؟؟ اگر عدالت است برای همه مشاغل و رانت ها ،، مالیات و پول متناسب باشه نه اینکه همه از فرار مالیاتی و رانت بهره ببرند بجز پزشکی که همیشه مسولیت کارش و استرس و بیماری های واگیر و... برایش هست.

بجز چند در صد از پزشکان باقی پزشکان حقوق پنج تا پانزده تا دارند که طبق گفته بانک مرکزی الان خط فقر از 11 میلیون هم فراتر رفته پس حقوق بالاتری دریافت نمیکنند

ولی این همه شغل که یک شبه و یادر ماه چند صد میلیون درامد دارند آنهم بدون هیچ تحصیلات و مسولیتی مهم نیست و به راحتی ازش گذشته میشه

کمی در نظرات فکر کنید و با ترفندهای رسانه ای که از پشت پرده آن خبر ندارید فریب نخورید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
یه فوتبالیست که تا پنجم دبستان درس نخونده و هیچ فایده ای برای این کشور نداره بجز زدن زیر توپ و در سن 18 سالگی قرارداد های چند میلیاردی میبنده هیچ عیبی نداره

ولی اگر یه پزشک متخصص بعد از چهل سال درس خوندن و مسولیت زیاد و بودن جز پزشکان خوب دنیا تازه اگر ده تا بیست میلیون حقوق بگیرند میشه مجرم جامعه؟؟؟

پزشکان در همه جای دنیا حقوق متوسط رو به بالا دارند

ولی در کشور ما چون هیچی سرجاش نیست همیشه کسانی که درست کار میکنند و حقشون هست در معرض اتهام هستند

این همه بازاری و تعمیرکار و ارایشگرو ......که حقوق های بیشتر دارند چرا دیده نمیشود؟؟؟
یعنی ممنوع الخروج نبوده؟!!!
بیچاره یه دانشجو بخاطر سربازیش بخواد تا کربلا بره هزارجا میفرستنش واسه امضا و وثیقه و غیره!
پاسخ ها
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
خانم فتنه راه انداخت بعد هم واس خودش رفت آلمان مردم هم به کشتن داد....
سلبریتی های ما فقط بلدن سوار موج بشن!
هیچکدومشون «درد» ندارن!
فقط از احساسات مردم سوء استفاده میکنن!

بگو یکیتون یه هزار تومنی به کسی کمک کرده؟؟؟

ساکنان جوادیه دیروز وقتی بشینن توی برجهای جردن همین میشه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
حسادت
امروزه همه بلد شدن چطور اسم در کنن. قدیما خیلی سخت تر بود.
چه خبر از اسید پاش اصفهان
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
اگر اسید پاش اصفهان به هر دلیلی دستگیر نشده دلیل نمیشه که با این کارهای مضحک و این موج سواری های سلبریتی ها هم برخورد نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دلیل نمیشه مجرمی که ناشناس بوده دستگیر نشده پس مجرم شناخته شده محاکمه نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
نترس تو از قافله عقب نمیمونی
جمع کنید ای مسخره بازیها را
پاسخ ها
۹۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
پس‌خودت‌را‌جمع‌وجور‌کن‌برو‌
فقط خدا کنه قصه آن بین شعر نشود
گنه کرد در بخلخ آهنگری
..........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
گنه مرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدن گردن مسگری
تیام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
چه ربطی داشت
چرا از این می ترسند؟
بس کنید به آزادی بیان احترام بگذارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
ازادی بیان یا ازادی تهمت و افترا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
امروز اگر کسی مدعی بشه ازادی بیان نیست دروغ گفته
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ازادی بیان با تهمت و دروغ و افترا خیلی فرق داره..واقعا نمیدونی
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
واقعا فرق بین ازادی بیان با دروغ گفتن و تهمت زدن رو نمیدونی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
انگار تو باغ نیستی
یک طلبه بابت انتشار نفرت و کذب این خانم به شهادت رسبده در همون کشوری که هستی چنین ازادی بیانی اجازه هست خب برو ضد هولوکاست حرف بزن تا ازادی بیان را جلو چشم خودت و اجدادت بیاورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
این آزادی بیان نیست
اول اصل موضوع کانال جعلی را رسیدگی کنید بعد فرع نشر دهنده را
مهناز افشار قهرمان
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
قهرمان موج سواری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
مزدور وطن فروش قهرمان ملت بیچاره منند که امثال تو رو دارند تحمل می کنند
۹۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
‌هرکسی‌تحریک‌به‌قت‌ل‌کند‌قهرمانه؟تودیگر‌چه‌مرضی‌داری
امثال افشارها خرشون تو این مملکت بدجوری میره
بعیده که کاری باش داشته باشن
الان سه سال خونه من رو دزد زده پرونده دو سال تو آگاهی خاک خورده بعد خودم دزد را پیدا کردم پرونده رفته دادسرا یک ساله تو نوبته برای یک نیابت قضایی از آمل به تهران اونوقت پریروز یه نفر شکایت کرده تو بابل امروز حکم نیابت قضایی از بابل رسیده تهران.حتما" تا آخر هفته هم حکمش صادر میشه .یعنی امیدی به اصلاح قوه قضائیه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
متاسفانه نمیفهمی و تقصیر خودت هم نیست.
حکم جلب اونایی رو بدین که به فلاکت و بدبختی انداختن این کشور و ملت اونایی که هر دقیقه با گران کردن کمر مردم شکستن و یه ملت به خاک سیاه نشوندن الان با حکم جلب این خانم مشکل و گرفتاری مردم حل شد ؟؟؟؟؟ خدایی دیگه بسه خسته شدیم از این همه بدبختی و بیچارگی نشستید اون بالا بالاها خبر از درد مردم ندارید افتادیم به گدایی و فقر دست از سرمون بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
آی گفتی
متاسفانه مردم احساساتی عزیز!
تحت تاثیر جو صحبتهای اکثر این سلبریتیهای غیرعزیز قرار میگیرند!
سلبریتیهایی از جنس نامردم...
اصلا غصه‌ی گرسنگی و بیکاری و گرانی ندارند! و ندارند... ولی مردم دارند و دارند...
ای مردم، کمی دقت کنید، ببینید فالوور کیا هستید. حداقل بیدار باشید.
خدا قوت.
واقعا مسخرس.

الکي ميخوان به يکي گير بدن... اينهمه مردمو تهديد به اسيد پاشي و ... کردند آقايون خواب بودن حالا براي يک کامنت در فضاي مجازي ميخوان يکي رو نابود کنن.. غجب عدالتي.
پاسخ ها
۹۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
بخا‌طر‌همین‌الکی‌یه‌بیگناه‌کشته‌شده‌ ‌حقشه‌محاکمش‌کنن
من نمیدونم چرا باید بعضی افراد اینچنینی رو تا این حد بزرگشون کنید. خوب به درک
به جهنم که احضار شد
چه دردی از مردم دوا میشه
اینا که درد مردم رو نمیفهمن . پس سنگ این افراد وابسته به برخی جریانها را به سینه نزنید.
مهناز افشار به خاطر شایعه پراکنی و دروغی که پخش کرده و باعث ریخته شدن خون و یتیم شدن کودکی شده ....باید محاکمه بشه.بار اولش نیس که مزخرفات میزاره ...
دادسرای بابل به خودش نیابت داده؟!
زن شوهر که خطبه عقدش را خاتمی بخواند بهتر ازاین نمیشود یا شوهر زندان است یا زنش به دادسرا خوانده مشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
این مسئله چه ربطی به عاقد دارد، آدم حسابی؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
الان خطبه عقد تو رو کی خونده ک فقط بخاطر چیزهایی ک بی پایه و بی اساس هستند بر کرسی قضاوت نشستی.بیدار شو عزیز اصل مطلب جایی دیکه هست و عده ای با این برنامه ریزی ها صورت مسلئه رو دارن پاک میکنن
خداروشکر. خدا کنه تلنگری بشه تا بقیه هم طرز استفاده از فضای مجازی‌رو یاد بگیرن.
اَخ خِدا
مهنازم نشدیم
عجب مملکت دموکراتیکی داریم ما !
بارک الله به همه مون!
به جرم چی؟!
پاسخ ها
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
حرف زدن-نترس بودن
ناشناس
| India |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
پخش شایع دروغ باعث قتل یک انسان شدن
تیام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
تهمت و دروغ و افترا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
به جرم انتشار دروغ و تهمت
به جرم تحریک یک نادان تر از خودش
۹۹
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
به‌جرم‌قتل‌وتشویش‌اذهان‌عمومی‌
آیا تحقیقی بیطرفانه شده که ثابت کند توییت فیک بوده و اصلی نبوده ؟
هر چی جای خود داره.
فعلا هنر مندان هم رفته اند و درهای خانه هایشان را هم به روی خودشان قفل کرده اند
امثال این سلبریتی ها که آلمان گردی می کنند خودشان را هم همدرد مردم نشان می دهند را باید احضار کرد کم نیستند افرادی که در رفاه هستند و الکی ادای از جنس مردم بودن را در می اورند در خود همان آلمان هم انتشار دروغ و آبرو بردن و تشویش اذهان عمومی کلی جریمه دارد این ها از بدبختی مردم موج سواری می کنند و متاسفانه کسی جلویشان را نمی گیرد اخر المان گردی ات را کن تو را چه که نخود هر آشی می شوی
بیخود این خانم بی سواد رو بزرگش نکنیم....اما باید جواب پس بده
چه بگم ولا ،ببخشي به زيان بندري گفتم منظورم همون چي بگم ولأي شما تهراني ها هست
انشالله یه روز به جرم اونایی که با حیثیت کل ملت بازی کردن هم رسیدگی میشه
آن یکی گلدان شکست و غیب شد#وین یکی گلدلن چودیده،مجرم است... مردم ما این روزها نان خوردن رو با سختی تهیه میکنند این احکام فرافکنانه کار ساز نیست.. وگرنه هزار پرونده ی دارای شاکی از تجاوز و ...و... مانده است...
برین دنبال درد فقر وبیچارگی مردم بخدا خجالت اوره
اینها چوب کبریتی هم نیستن چه برسه به سلبریتی و چوب کبریتی و کنا و سرنده پیتی
مهناز افشار بخاطر شباهت به خانم بووووغ آورندنش سینما
خون آن طلبه به گردن مهناز افشار است ؟؟؟؟
قاتلان طلبه اینها هستند:
( اختلاس گران )
( مدیران بی عرضه )
( خود سران قانون شکن )
( عاملان بی ثباتی و گرانی و....... در این مملکت )
ریختن خون یه نفردردمردم نیست ،باآبروی کسی بازی کردن دردمردم نیست بایدمجازات بشه
بیان این مطلب نه تنها برای خانواده قربانی تاثیری نداره بلکه ضعف بیشتر نیروهای پلیس فتا ودستگاه قضایی در امسال این پروندها رو نشان می ده یا کار رو درست انجام بدین یا بزارین خانواده قربانی حق خودشون رو ازخدا بخوان
در این قحط الرجال خبری باعث تاسف است که بعضی از ژیان ها با یک ورود ممنوع یا لایی کشیدن اینقدر معروف شدند!
مسخره بازی یه
خوب سر مردم رو بامهناز گرم کردید
برین عمو فکرنان کارمردم باشین
مملکت ما این کم داشت
اقای محترم احضارایشون چه ربطی گرانیهای موجوددارد.مگرچون گرانی وجودداردهرکه هرغلطی می تونه بکنه؟هرچندایشون با حمایت کورکورانه وشایدهم اگاهانه ازروی کارامدن این دولت ناتوان دراین اوضاع اشفته واین گرانیها شریکند.والان هم مردم بااین گرانیهادسته پنجه نرم می کنن وایشون توالمان درحال عشق وحال وپول دراوردن.درضمن یادتون نره عامل شهادت طلبه همدانی ویتیم شدن فرزندان ان،ایشون هستن.
بنظرمن بایدخیلی بیشتربایدبه اوضاع نابسامان بعضی هنرپیشه هارسیدگی قضایی بشه مخصوصا پوشش ناهنجاربعضی هاشون که تابهشون چیزی گفته بشه دوحالت جواب میدن یابی فرهنگ میگن یاآزادی بیان .اینجاکشوراسلامی است که قانون داره نمیتونی احترام بزاری جایی تواین کشورنداره
تو رو خدا ریشه ی آشغال ها را از بیخ بیرون بیاورید.
خب باید حواسش را جمع کنه و دیگه مطالبی را که از صحتش مطمئن نیست منتشر نکنه.
باید مسئولیت تمام رفتار و گفتار خودش را بپذیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر