بازدید 3752
۱

محدودیت زمانی برای بلیت مترو نداریم

کد خبر: ۸۹۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 01 May 2019

معاون عمرانی فرماندار تهران در واکنش به خبر اعمال محدودیت دو ساعته برای حضور شهروندان در مترو تهران و خرید مجدد بلیت، گفت: برای مترو همانند سال گذشته محاسبه بلیت شهروندان بر اساس مسافت خواهد بود و در مصوبه چیزی به عنوان محدودیت زمان ندیده ام.

به گزارش «تابناک»، غلامحسین آرام در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه تنها آنچه که در مصوبه شورا آمده و مورد تأیید هیأت تطبیق قرار گرفته است ملاک عمل محاسبه نرخ بلیط مترو خواهد بود افزود: من در مصوبه چیزی با عنوان "محدودیت زمانی" ندیدم و تصور می‌کنم چنین مسئله‌ای به اشتباه عنوان شده و صحیح نباشد؛ به هر ترتیب فرمانداری تنها آنچه که در مصوبه وجود داشته باشد می‌پذیرد.

۸۰ روز تردد رایگان ساکنان محدوده طرح ترافیک در طرح

وی درباره اعمال تخفیف طرح و ترافیک در تهران برای اقشار با شرایط خاص گفت: آژانس‌ها و وانت بارها از ابتدای سال پیگیر بودند که طرح ترافیک برای آنها همانند سال گذشته محاسبه شود که مقرر شده تخفیف ۷۰ درصدی برای آنها اعمال شود.

معاون فرماندار تهران درباره شرایط شهروندانی که محل سکونت آنها در دو محدوده طرح و ترافیک و زوج و فرد قرار گرفته است افزود: برابر دستورالعمل جدید مقرر شده است این افراد بتوانند ۸۰ روز در سال به صورت رایگان وارد محدوده شوند و انتخاب این ۸۰ روز نیز به اختیار خود آنها خواهد بود و در هر فصل ۲۰ روز می‌توانند از این امکان استفاده کنند البته برای این کار باید حتماً در سامانه ثبت نام کنند و بعد از این ۸۰ روز در طول یک سال استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
تا کی این آقایان با این دروغها به فهم و شعور مردم توهین می کنند ؟
خط متروی که من هر روز سوار می شدم و حدود 600 تومان از کارت بلیطم کسر می شد دو روز است که حدود 1000 تومان کسر می شود . بعد با کمال گستاخی و پروری اعلام می کنند که 20 درصد افزایش قیمت داشته ایم ؟ با کدام محاسبات ریاضی 20 درصد+ 600 تومان میشود 1000 تومان ؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار