بازدید 2368

تعیین تکلیف املاک اختلافی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

کد خبر: ۸۹۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 30 April 2019

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از نشست تعیین تکلیف املاک اختلافی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاونین و مدیران کل حقوقی وزارت علوم و آموزش و پرورش در سازمان مرکزی دانشگاه خبر داد.

به گزارش دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، نشست تعیین تکلیف املاک اختلافی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاونین و مدیران کل حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران با اشاره به نشست مذکور گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارتباط تنگاتنگی با وزارت آموزش و پرورش در زمینه گسترش و ارتقای آموزش‌های عالی فنی و حرفه‌ای و مهارتی دارد لذا امیدواریم با توجه به حضور معاونین دو وزارتخانه و برگزاری جلسات و مکاتبات زیادی که تاکنون به انجام رسیده در این نشست تصمیم‌گیری نهایی برای حل مشکلات ماده ۲۳ صورت پذیرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی دو سال اخیر مکرراً از مسئولین دانشگاه و وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری خواستار اجرای قانون در راستای حل مشکل اختلافی مراکز شده‌اند که به رقم پیگیری‌های مسئولین حقوقی دانشگاه، تاکنون به توافق نهایی نرسیده است و این جلسه در راستای حل و فصل مشکلات فوق‌الذکر برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تأکید کرد: صراحتاً در ماده ۲۳ قانون برنامه پنجم توسعه و بند پ. ماده ۶۵ قانون برنامه ششم مشخص شده با تأسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال ۱۳۹۰، دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای (شامل دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، تربیت بدنی و کشاورزی) با تمامی اموال منقول و غیر منقول از وزارت آموزش و پرورش منتزع و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتقال یابند.

وی با بیان اینکه با پیگیری طرفین و تشکیل کارگروه مشترک حقوقی با حضور نماینده معاونت نظارت و هماهنگی معاون اول ریاست جمهوری و نیز بازدید میدانی از املاک مورد اختلاف، طی سال‌های اخیر مصوباتی تنظیم شده و به موجب ابلاغ رئیس امور مستند سازی و تعیین بهره برداری معاونت حقوقی ریاست جمهوری مقرر شده که طرفین مصوبات یاد شده را اجرایی کنند.

رئیس دانشگاه نشان کرد: با همکاری مسؤولین وزارت آموزش و پرورش و پیگیری‌های دفتر حقوقی دانشگاه در چند سال اخیر منجر به صدور بیش از ۱۲۰ برگ سند مالکیت تک برگی بنام دانشگاه و ۷۵ مورد گواهی تغییر بهره بردار به منظور اخذ سند شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموع دانشکده‌ها و آموزشکده‌های مورد اختلاف با آموزش و پرورش فقط تعداد ۲۷ مرکز است که امیدواریم با مساعدت وزارت آموزش و پرورش توافقنامه نهایی در این مراکز اجرایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی