بازدید 2359

کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس

کد خبر: ۸۹۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 30 April 2019

سرهنگ بخشنده از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۱ کیلو و ۵۰ گرم تریاک خبر داد و گفت: این متهم در پوشش مسافر قصد انتقال مواد مخدر به شهر تهران را داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری موادمخدر از استان‌های جنوبی خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم تحت پوشش مسافر با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مواد مخدر را پس از گذشتن از شهر قم به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهم صادر شد، گفت: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، اتوبوس مسافربری در شهر قم شناسایی و پس از متوقف کردن اتوبوس، ماموران پایگاه سوم موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: در بازرسی از اتوبوس مسافربری مقدار ۲۱ کیلو و ۵۰ گرم تریاک از ساک مسافر بری متهم کشف و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار