بازدید 4175
۱

پول فروش صیادمنش برای غرامت استقلال به شفر

کد خبر: ۸۹۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 30 April 2019

تامین رقم قرارداد وینفرد شفر توسط باشگاه استقلال یک معضل بزرگ برای مدیران این باشگاه است اما به نظر می‌رسد آنها یک راهکار جدید برای این کار در نظر گرفته اند که اگر صحت داشته باشد باید بیشتر به این تصمیم مدیران استقلال فکر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، ظاهرا مدیران استقلال تصمیم گرفته‌اند رقم قرارداد شفر را با پول فروش اللهیار صیادمنش به یک باشگاه ترکیه ای تامین کنند که اگر این اتفاق رخ دهد باشگاه استقلال باید قطعا در این باره پاسخگو باشد.

بازیکنی که از نگاه کارشناسان فوتبال سرمایه چند میلیون دلاری یک باشگاه محسوب می‌شود و حتی استقلالی‌ها می‌توانستند از فروش وی رقم هنگفتی برای یکی دو سال آینده از آن به خزانه این باشگاه تزریق کنند حالا برای رو به رو نشدن این باشگاه با چالش پرداخت طلب شفر قرار است فروخته شود و البته مدیران این باشگاه ظاهرا از چند ماه قبل چنین تصمیم عجیبی اتخاذ کرده اند.

با این شرایط استقلالی‌ها هم از بابت فسخ قرارداد با شفر از نظر مالی متضرر می شوند و هم اینکه ستاره جوان و سرمایه آینده خود را از دست می دهند که این موضوع اگر صحت داشته باشد یک بازی دو سر باخت برای مدیران این باشگاه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این موارد در کشور ما عادی است چون ضرر از جیب مدیر عامل و... نمی رود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی