بازدید 11827
۳

طوطی خلافکار در برزیل دستگیر شد

کد خبر: ۸۹۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 30 April 2019

به گفته مقامات، این پرندگان به گونه‌ای آموزش می‌بینند که در صورت دیدن پلیس، خلافکاران را مطلع کنند. مقامات تاکید کردند که این طوطی یکی از ۱۷۰۰ طوطی‌ای است که توسط قاچاقچیان مواد مخدر آموزش دیده است.

طوطی که در هنگام خطر و مشاهده پلیس مواد فروشان را مطلع می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پلیس برزیل اقدام به دستگیری طوطی کرد که با معامله‌گران مواد مخدر همکاری داشت. ماجرا از این قرار بود که در ایالت Piauí برزیل، پلیس موفق شد رد گروهی از موادفروشان را در یک خانه ویلایی پیدا کند، اما در این میان طوطی سبز رنگی به محض مشاهده پلیس و احساس خطر کردن، شروع به فریاد کرد و به زبان پرتغالی گفت «'Mama, police!» تا ساکنان آن را فراری دهد.

با وجود فریاد‌های طوطی، پلیس موفق شد مجرمان را دستگیر کند، اما پرنده را هم که نوعی همکار متهمان به حساب می‌آید دستگیر کرد.

به گفته مقامات، این پرندگان به گونه‌ای آموزش می‌بینند که در صورت دیدن پلیس، خلافکاران را مطلع کنند. مقامات تاکید کردند که این طوطی یکی از ۱۷۰۰ طوطی‌ای است که توسط قاچاقچیان مواد مخدر آموزش دیده است. در سال ۲۰۱۰ نیز یک طوطی به نام لورنزو بار‌ها توانست خلافکاران را فراری دهد. این حیوان هر بار که پلیس را نزدیک مکان می‌دید شروع به فریاد زدن می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فقط اعدام......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
زینل بندری آشنا به نظر می رسی دادا
خخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار