بازدید 1744

سریلانکا نسبت به حملات تروریست‌ها در لباس نظامیان هشدار داد

مقامات امنیتی سریلانکا هشدار دادند که تروریست های افراطی قصد دارند این بار در لباس نظامیان به حملات مشابه هفته گذشته در این کشور مبادرت نمایند.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 29 April 2019

مقامات امنیتی سریلانکا هشدار دادند که تروریست های افراطی قصد دارند این بار در لباس نظامیان به حملات مشابه هفته گذشته در این کشور مبادرت نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مقامات امنیتی سریلانکا امروز دوشنبه هشدار دادند که تروریست‌های افراطی که به حملات مرگبار یکشنبه گذشته در این کشور مبادرت ورزیدند، در حال برنامه‌ریزی برای حملاتی مشابه هستند که می‌تواند در پوشش نظامیان انجام شود.

رئیس واحد امنیت پلیس سریلانکا در نامه‌ای محرمانه که به نمایندگان مجلس و مقامات رسمی کشور فرستاده است، از احتمال وجود «موج دیگری از حملات» خبر داده است.

در این نامه که به رؤیت خبرگزاری رویترز رسیده، آمده است: اطلاعات درز کرده نشان می‌دهد که افرادی در لباس‌های نظامی از یک خودروی ون استفاده می‌کنند که می‌تواند در حملات بعدی مورد استفاده واقع شود.

در حملات یکشنبه گذشته کلیساها و هتل‌ها هدف بمبگذاری قرار گرفتند که حدود ۱۰۰ کشته برجای گذاشت.

روز یکشنبه مراسم مذهبی در کلیساهای سراسر این کشور به عنوان گامی احتیاطی لغو شد اما نمازگزاران برای نیایش در برابر کلیسای سن آنتونی که محلی از یک بمبگذاری ها بود تجمع کردند.

از فردی به نام هاشم به عنوان متهم اصلی حملات هفته گذشته یاد می‌شود که به گروهک وهابی صهیونیستی داعش مرتبط است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل