بازدید 5170
۳
بازتاب

فتح الله‌زاده:فرهادمجیدی را نسوزانید/هزینه فسخ شفر هم‌ صفردلار می‌شود؟

ما نباید فرهاد مجیدی را بسوزانیم.شرایط استقلال الان طوری نیست که ما پشت فرهادمجیدی قایم بشویم و همه مشکلات را روی سر او بیندازیم.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 29 April 2019

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال می‌گوید امکان ندارد هزینه جدایی شفر از استقلال صفر ریال باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح الله زاده در این باره گفت: مجیدی را من به استقلال آوردم و سال‌های سال کنار من بوده است، او را به اروپا ترانسفر کردم و به تیم‌های عربی رفت. او فوتبالیست بسیار خوب و تکنیکی بوده و بسیار بین هواداران استقلال محبوب است و شاید یکی از محبوبترین بازیکنان استقلال بعد از انقلاب باشد. ما نباید فرهاد مجیدی را بسوزانیم. مو‌های زیادی برای رسیدن فرهاد مجیدی به این جایگاه سفید شده است، هوادار روی سکو آمده و فرهاد مجیدی را تشویق کرده تا به سرمایه باشگاه تبدیل شده است و ما نباید او را بسوزانیم. شرایط استقلال الان طوری نیست که ما پشت فرهادمجیدی قایم بشویم و همه مشکلات را روی سر او بیندازیم. امیدوار هستیم فرهاد در استقلال موفق باشد و بتواند این تیم را از این بحران عبور بدهد و به موفقیت برساند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه امروز شفر را به تمرین آبی‌پوشان راه ندادن هم می‌گوید: هر تصمیمی که می‌خواهیم بگیریم باید حرفه‌ای رفتار کنیم و گرنه چه از نظر فرهنگی، چه از نظر اجتماعی، چه از نظر سیاسی و چه از نظر مالی متضرر می‌شویم. یادم هست یک زمانی عده‌ای اجازه ندادند رولند کخ در استقلال کار کند، یادم هست من به فرودگاه مهرآباد رفتم برای بدرقه او و این مربی آلمانی به من یک پوستر داد که پشتش را امضا کرده بود و نوشته بود که از زحمات رئیس باشگاه متشکرم، مدیر‌هایی مثل تو در ایران کم هستند و باید بیشتر شوند. ببینید وقتی ما یک مربی را برداشتیم، ولی این طوری رفتار می‌کند یعنی کارمان را درست انجام داده ایم. من فکر می‌کنم اگر میخواهی مربی را تغییر دهید حداقل باید حرمت او را حفظ کنید.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا رفتن شفر به صلاح استقلال است یا نه هم گفت: همچنان فکر می‌کنم شفر مربی خوبی بود. شما ببینید که شفر در یک مقطع همزمان مامه تیام، سرور جپاروف، مجید حسینی و امید ابراهیمی را از دست داد، ولی دوباره یک تیم مدعی برای فصل جدید ساخت. استقلال به جایی رسید که از تمام مدعیان مدعی‌تر بود و تا قبل از بازی پدیده اگر بازی‌های این تیم را با پرسپولیس و سپاهان مقایسه کنیم می‌بینیم که بازی‌های استقلال به مراتب آسانتر از دو تیم دیگر بود و من مطمئن هستم که در کار شفر گذاشتند تا او نتیجه نگیرد. با اتفاق‌هایی که در روز‌های اخیر دیدم مطمئن شدم که آن‌ها با هم اختلاف داشتند و من آقای فتحی را ندیدم تا از او بپرسم که چرا با شفر اختلاف داشته است. اگر هم اختلاف بود می‌گذاشتند شفر کارش را انجام بدهد، قهرمانی بیاورد و بعد برود و واقعا برای من قابل هضم نیست که چرا این طوری با او قطع رابطه کردند.

او در مورد اینکه فتحی ادعا کرده که کاری می‌کند که جدایی شفر از استقلال هزینه برای این باشگاه نداشته باشد هم می‌گوید: من آقای فتحی را ندیدم، ولی فکر می‌کنم ژوزه مانوئل یک تجربه خوب است برای ما و باید همه خاطرات حضور او در ایران را به یاد بیاوریم. امکان ندارد شفر با صفر ریال حاضر شود از استقلال برود. فتحی یک زمان گفته بود نیومایر و الحاجی گرو بدون هزینه قراردادشان را فسخ کردند که بعداً خود رئیس سابق هیئت مدیره گفت: جدایی آن‌ها ۱۰ میلیارد برای باشگاه هزینه داشته است. طوری حرف می‌زدند که انگار نیومایر از جیبش یه چیزی به استقلال داده است. با مردم بهتر است رو راست باشید، اگر شفر را نمی‌خواهید می‌توانید پولش را بدهید و برود، چه دلیلی دارد که این کار‌ها را انجام بدهیم و به تمرین راهش ندهیم. باید بنشینیم و با شفر مذاکره کنیم تا بتوانیم در یک شرایط مسالمت آمیز قرارداد او را فسخ کنیم. باید با شفر درست رفتار کنیم تا شاید راضی بشود نصف قراردادش را بگیرد، با این رفتار‌ها که او تمام پولش را از ما می‌گیرد. از یکی شنیدم که فتحی گفته این ۱۵ میلیارد که مربوط به ما نیست و تا حکم فیفا بیاید ما می‌رویم در حالی که این حرف درست نیست چرا که این بدهی برای کل مجموعه استقلال است.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد بدهی‌های خودش در این باشگاه هم گفت: خدا را شکر در تلویزیون ثابت کردم که این بدهی‌ها مربوط به من نیست چرا که در آن زمان قرار بود هزینه‌های باشگاه را ۵۰۵۰ من و وزارت ورزش بدهیم که ما نتوانستیم پول وزارت ورزش را بگیریم. اصلاً من می‌گویم این هزینه‌ها را من انجام داده‌ام و این بدهی‌ها را من روی دست باشگاه گذاشتم، من برای جانواریو، ساموئل و فرهاد مجیدی خرج کردم که بازیکنان ارزشمندی بودند و با آن‌ها جام گرفتیم، اما سوال من این است نیومایر و بویان حضورشان در استقلال چه فایده‌ای داشت؟ یک بار من برای جذب بازیکن ۳۰۰ میلیون پول فصل بعد باشگاه را از پیش خرج کردم که معاون وزیر داشت من را در تلویزیون می‌کشت. اما چه اتفاقی می‌افتد که آقایان ۳۰ میلیارد ۳۰ میلیارد پول‌های باشگاه را پیش خور می‌کنند، اما هیچ‌کس حرفی نمی‌زند؟ حتماً یک منفعتی دارد که الان صدایشان درنمی‌آید. استقلال یک باشگاه ریشه‌دار و بزرگ است و مطمئناً این اتفاق‌ها به این باشگاه بزرگ لطمه می‌زند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نه اقاي فتح اله زاده در شرايط فعلي موقع ازخود تعريف كردنها وخودنمائئ واز اب كل الود ماهي كرفتن نيست
ده جمله گفت چهل تا منم توش بود چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟
به امید قهرمانی در آسیا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار