بازدید 2457

برنامه‌های هفته آموزش دانشگاه علامه طباطبائی

کد خبر: ۸۹۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 29 April 2019

هفته آموزش در دانشگاه علامه طباطبائی با شعار آموزش؛ از طرح درس تا کارآفرینی و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ،هفتۀ آموزش در دانشگاه علامه طباطبائی با شعار آموزش؛ از طرح درس تا کارآفرینی و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: هفته آموزش در دانشگاه علامه طباطبائی از ۷ الی ۱۱ اردیبهشت‌ماه با شعار آموزش؛ از طرح درس تا کارآفرینی و برنامه‌ریزی در حال برگزاری است و به این مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح معاونت آموزشی و دانشکده‌های دانشگاه برگزار می‌شود.

او با تشریح این برنامه‌ها در طی این هفته بیان داشت: هم‌اندیشی با مسئولان دانشگاه و دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی باهدف تبادل‌نظر با مسئولان آموزشی و پیشنهاد‌ها مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه، برگزاری پنل «طرح درس تا کارآفرینی»، تقدیر از استادان نمونه، دانشجویان برتر و کارشناسان برگزیده با برگزاری مراسم ویژه در دانشکده‌ها، برگزاری کارگاه‌های بهبود عملکرد برای کارکنان آموزش و نیز برگزاری کارگاه انتقال تجربه توسط اساتید پیش‌کسوت در سطح دانشکده‌ها ازجمله این برنامه‌ها است.

احمدوند در ادامه با اشاره به سیاست دانشگاه در خصوص معرفی ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی افزود: با در نظر داشتن این سیاست، تدارک برنامه‌ای با عنوان «دانشگاه بدون حصار» با دعوت از دانش آموزان دبیرستان‌های تهران معرفی رشته‌های پرطرفدار دانشگاه با حضور استادان این رشته‌ها و پاسخ به سؤالات این دانش آموزان و نیز معرفی امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه همچون بازدید از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون آموزشی دانشگاه در خاتمه گفت: برگزاری جشن هفتۀ آموزش با حضور کارکنان حوزۀ معاونت آموزشی نیز حسن ختام برنامه‌های هفته آموزش امسال است که ۱۱ اردیبهشت با تقدیر از کارشناسان برگزیده آموزشی در سالن اجتماعات دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار