بازدید 4970

مهم‌ترین مدرک برای مهاجرت به کانادا

از آنجا که کانادا در ایران سفارت ندارد، آژانس هواپیمایی ستاره ونک به متقاضیان ویزای کانادا پیشنهاد می‌کند که از خدمات «درخواست آنلاین ویزای کانادا» استفاده کنند. با این روش هزینه‌های دریافت ویزای کانادا کاهش پیدا می‌کند، فرصت بیشتری برای ارسال مدارک دارید، جدیدترین روش مورد تایید سفارت کانادا است
کد خبر: ۸۹۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 29 April 2019

فرقی ندارد هدف شما از مهاجرت به کانادا چیست، «ویزای کانادا» مهم‌ترین مدرکی است که باید پیش از سفر به کانادا برای دریافت آن اقدام کنید. در همین راستا «آژانس هواپیمایی ستاره ونک» با سال‌ها تجربه و داشتن سوابق درخشان در امر دریافت ویزای کانادا، ازمهم‌ترین نکاتی که می‌تواند احتمال دریافت ویزای کانادا را بسیار بالا ببرد، می‌گوید.

مهم‌ترین مدرک برای مهاجرت به کانادا

مدارک مهم برای ویزای کانادا

از آنجا که کانادا در ایران سفارت ندارد، آژانس هواپیمایی ستاره ونک به متقاضیان ویزای کانادا پیشنهاد می‌کند که از خدمات «درخواست آنلاین ویزای کانادا» استفاده کنند. با این روش هزینه‌های دریافت ویزای کانادا کاهش پیدا می‌کند، فرصت بیشتری برای ارسال مدارک دارید، جدیدترین روش مورد تایید سفارت کانادا است و می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ویزای کانادای ستاره ونک نیز بهره‌مند شوید. برخی از مهم‌ترین مدارکی که در سامانه آنلاین ویزای کانادا باید آپلود شود به شرح زیر می‌باشد.

  • فرم درخواست ویزا
  • اسکن صفحات پاسپورت‌هایی که داشته‌اید
  • اسکن صفحات پاسپورت فعلی‌تان
  • عکس (مطابق با اندازه، حجم و شرایط سایت)
  • تکمیل فرم مشخصات اعضای خانواده (حتی اگر با شما به سفر نمی‎آیند)
  • تکمیل فرم مشخصات فردی
  • ترجمه اسناد و مدارک مالی
  • گواهی و سابقه بیمه
  • سند ازدواج (در صورت وجود)
  • سند مالکیت (در صورت وجود)
  • دعوت‌نامه (در صورت وجود)

آژانس ستاره ونک که سال‌هاست به متقاضیان ویزای کانادا مشاوره و خدمات می‌دهد، توصیه می‌کند با توجه به ویزایی که برای آن درخواست می‌دهید، آمادگی ارسال مدارک دیگری که در این لیست نیامده را نیز داشته باشید. ضمنا اگر اطلاعات دقیقی از لیست مدارک مورد نیاز، شیوه آماده‌سازی مدارک ویزای کانادا، روش ارسال و چگونگی پر کردن فرم‌ها ندارید، آژانس ستاره ونک در این زمینه نیز می‌تواند همراه‌تان باشد.

پرداخت هزینه ویزای کانادا

پس از تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مدارک، برای دریافت ویزای کانادا باید به‌صورت آنلاین مبلغی پرداخت شود تا درخواست ویزا کانادا به جریان بیافتد. آژانس ستاره ونک با تجربه‌ی بسیار در امر دریافت ویزای کانادا، توصیه می‌کند پرداخت هزینه ویزای کانادا را با دقت بسیار انجام دهید. چرا که در صورت عدم وصول هزینه ویزا توسط سفارت کانادا، پرونده درخواست ویزای کانادا به جریان نمی‎افتد. در نتیجه انتخاب آژانس گردشگری با سابقه، مشاوران دلسوز و آگاه، برای مهاجرت به کانادا بسیار اهمیت دارد. در صورتی که مسترکارت ندارید و یا نمی‌دانید پرداخت هزینه ویزای کانادا خود را به چه کسی بسپارید، مشاوران ویزای کانادا ستاره ونک برای گفتگو و ارائه خدمات در این زمینه در کنارتان خواهند بود.

ترجمه مدارک ویزای کانادا

برای دریافت ویزای کانادا لازم است که برخی از مدارک‌تان را ترجمه کنید وجهت ترجمه  مدارک، ارائه مهر مترجم رسمی کافی است. آژانس ستاره ونک نکات بسیار مهمی را برای ترجمه انواع مدارک به متقاضیان مهاجرت به کانادا گوشزد می‌کند. مثلا برای ترجمه شناسنامه، مترجم باید عبارات مشخصی را در اسناد ثبت کند و یا اینکه اسناد مالکیت المثنی نیز قابل ترجمه هستند.

مهم‌ترین مدرک برای مهاجرت به کانادا

ویزای کانادا با دعوت‎نامه

نکته مهم دیگری که مشاوران ویزای کانادا و مهاجرت به کانادا در آژانس ستاره ونک به آن تاکید دارند، درست نوشتن دعوت‌نامه‌ها و آگاهی از قوانین مربوط به آن است. دعوت‌نامه‌ها باید شفاف، خلاصه و حاوی عبارات مهمی باشند که برای سفارت کانادا مهم است. لازم است که دعوت‌نامه‌ها را به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه دهید و در آن حسن نیت دعوت‌کننده و متقاضی، مشخص باشد. برای دریافت ویزای کانادا از طریق دعوت‌نامه، لازم است که فرد دعوت کننده اطلاعاتی از قبیل محل سکونت، تماس، وضعیت اقامت، عنوان شغلی و... را به روشنی بیان کند. آژانس ستاره ونک پیشنهاد می‌کند که حتما قبل از ارسال دعوت‌نامه‌ها برای سفارت کانادا، با مشاوران ویزای کانادا گفتگو کنید و مطمئن شوید متن دعوت‌نامه شما می‌تواند شانس گرفتن ویزای کانادا را بالاتر ببرد. چرا که اگر دعوت‌نامه شما ساختار مناسبی نداشته باشد نه‌تنها کمکی نمی‌کند بلکه ممکن است مانع دریافت ویزای کانادا باشد.

با مشاوران ستاره ونک گفتگو کنید

دریافت ویزای کانادا و به دنبال آن سفر به کانادا می‌تواند سرنوشت‌سازترین موقعیت زندگی‌تان باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود که برای این موقعیت حساس خطر نکنید و از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های افرادی که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده‌اند کمک بگیرید. آژانس ستاره ونک که از سال 1362 فعالیت‌هایش را آغاز کرده است و در طی سال‌های متمادی موفق به کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های گوناگونی شده است می‌تواند راهنما و کمک مناسبی برای دریافت ویزای کانادا باشد. این آژانس گردشگری سال‌هاست که با داشتن یک تیم بسیار قوی، متشکل از مشاوران خبره و کارآزموده، فعالیت می‌کند و به تمام قوانین، اصول و قواعدی که متقاضیان دریافت ویزای کانادا باید از آن مطلع باشند، آگاهی دارد. لازم به ذکر است که ستاره ونک برای تسهیل امور و کمک به متقاضیان ویزای کانادا، این مشاوره‌ها را به‌صورت رایگان ارائه می‌کند تا افراد کمتری دچار اشتباه در فرآیند درخواست و دریافت ویزای کانادا شوند.

مهم‌ترین مدرک برای مهاجرت به کانادا

 اطلاعات تماس و آدرس ستاره ونک

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ویزای کانادا ستاره ونک می‌توانید با شماره تلفن‌های 42309-021 و

0000 8888 -021  تماس بگیرید و با تیم مشاوران خبره ستاره ونک که در تمامی مراحل دریافت ویزای کانادا کنارتان خواهند بود، گفتگو کنید. ضمنا آدرس آژانس ستاره ونک «میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳» می‌باشد که می‌توانید برای دریافت خدمات، به‌صورت حضوری نیز به دفتر این آژانس گردشگری مراجعه بفرمایید.

در پایان به یاد داشته باشید که دریافت ویزا کانادا نیازمند دانش، دقت، حوصله و اطلاعاتی است که مشاوران ویزای کانادا در آژانس‌ ستاره ونک آن ‌را طی سال‌ها کار و تجربه کسب کرده‌اند. در نتیجه بهره بردن از این گنجینه‌ی باارزش می‌تواند شانس دریافت ویزای کانادا را افزایش دهد و شما را به موفقیت نزدیک و نزدیک‌تر کند.

متای توضیحات: دریافت ویزای کانادا با آژانس ستاره ونک مهم ترین گام برای مهاجرت به کانادا است درباره مشاوره تخصصی رایگان انواع ویزای کانادا، نکات مهم ویزای کانادا برای مهاجرت، نکات مهم ترجمه مدارک ویزای کانادا، نکات مهم دعوت نامه کانادا برای مهاجران کانادا و خدمات آژانس با سابقه ستاره ونک در این مطلب بخوانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر