بازدید 3801

ماجرای ۳زمین توقیفی فدراسیون فوتبال در سوادکوه، کیش و اسلامشهر

کد خبر: ۸۹۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 28 April 2019

فغانپور مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال امروز بار دیگر به پرونده جنجالی بدهی کانون ایران نوین و مطالبات فدراسیون فوتبال از این مجری تبلیغات محیطی اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مدیر حقوقی گفت: در پرونده کانون ایران نوین، این شرکت قرار بود سه سال پیش سه قطعه زمین را به جای مطالبات به فدراسیون فوتبال واگذار کند و در نامه‌ای این مسئله را اعلام کرد. قرار بود این زمین‌ها همان زمان در اختیار فدراسیون قرار بگیرد، اما مسئولان فدراسیون پس از بررسی موقعیت زمین‌ها، این مسئله را قبول نکردند. با این حال پس از بررسی مجدد، داوری و حق الوکاله دوباره همین سه زمین به جای مطالبات برای فدراسیون فوتبال توقیف شد. آن چیزی که آقای درودگر در خصوص هزینه دادرسی و وکیل گفته، مربوط به همان اموال است.

فغان‌پور در واکنش به این سؤال که سه زمینی که از شرکت کانون ایران نوین به سود فدراسیون فوتبال توقیف شده کجاست؟ و آیا این زمین‌ها جزو مطالباتی است که باید با فروشش پول آن در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد؟ گفت: این سه زمین در کیش، سوادکوه و اطراف تهران است که فکر می‌کنم در اسلامشهر باشد. این زمین‌ها به سود سازمان لیگ توقیف شده است و این توقیف رسماً در سال ۹۷ اتفاق افتاد.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: شرکت کانون ایران نوین، از مبلغی که بدهکار بود فقط ۱۷ میلیارد دیگر باید پرداخت کند. تا زمانی که این پرونده در اختیار امور حقوقی فدراسیون فوتبال بود، تمام مطالبات وصول شد و فقط همین ۱۷ میلیارد باقی مانده است. ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی هم که آقای درودگر گفته چک اشخاص از طرف این شرکت تبلیغاتی در اختیار سازمان لیگ است، ارتباطی با آن داوری ندارد. مطالبات را وصول کردیم و فقط ۱۷ میلیارد بدهی ماند که چک آن را گرفتیم و در اختیار سازمان لیگ قرار دادیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی