بازدید 22013
۳
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

نوسان سینوسی سکه در معاملات امروز/ سکه در محدوده ۵ میلیون معامله شد

بازار طلا و سکه امروز را با نوسانات افزاشی و کاهشی پشت سر گذاشته است. روندی که با توجه به تعطیلی بازار جهانی طلا و تغییرات نرخ ارز در بازار داخلی، همراه شده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 28 April 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه امروز را با نوسانات افزاشی و کاهشی پشت سر گذاشته است. روندی که با توجه به تعطیلی بازار جهانی طلا و تغییرات نرخ ارز در بازار داخلی، همراه شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه هشتم اردیبهشت ۹۸) همچنان شاهد نوسان نرخ سکه تمام طرح جدید در محدوده ۵ میلیون تومانی هستیم. نرخی که دیروز با رشد ۹۰ هزار تومانی بهای سکه امامی رقم خورد و پس از مدت ها، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۵ میلیون تومانی رسید.

بر این اساس،  بر این اساس برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه (ساعت ۱۷)، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
نوسان سینوسی سکه در معاملات امروز/ سکه در محدوده ۵ میلیون معامله شد

کشتی آرای با بیان اینکه امروز بازار جهانی طلا تعطیل بوده و همچنان نرخ جهانی اونس در سطح ۱۲۸۶ دلار و ۹۰ سنت قرار دارد، اظهار داشت: تا این لحظه (ساعت ۱۷) با توجه به نوسان نرخ ارز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) که در ساعاتی از روز به رقم ۵,۰۳۵,۰۰۰ تومان رسید، در حال حاضر به نرخ ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان بازگشته است. قیمتی که در پایان معاملات روز گذشته نیز شاهد آن بودیم.  

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم، به رقم ۴,۷۶۰,۰۰۰ تومان معامله می‌شود. هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی به رقم ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است.  

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با افزایش ۵ هزار تومانی به رقم ۹۶۵ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۴۸,۸۰۰ تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، تا ساعت ۱۷ امروز، ۱،۹۴۵،۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز شنبه، فعلا ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است.

حباب سکه نیز در حال حاضر با افزایش نسبت به روز قبل، به رقم ۵۹۰ هزار تومان رسیده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آخه اینم شد کار که فقط نرخ اعلام کند ؟
کلاه تون رو بزارید بالاتر !!!
متأسفم برای مسوولانی که همش کشورشون رو با حباب و وعده اداره میکنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار