بازدید 2273
رئیس دانشگاه تهران مطرح کرد؛

حضور کارگروه کسب و کار در هیئت ویژه سیل

کد خبر: ۸۹۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 28 April 2019

نیلی احمدآبادی گفت: بهترین جایی که بخش عمده‌ای از پول کشور در آن وارد می‌شود و ارزش افزوده خواهد داشت دانشگاه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود نیلی احمدابادی رئیس دانشگاه تهران عصر امروز در مراسم افتتاح فاز اول مرکز نوآوری پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران، اظهار کرد: در کنار فضای رسمی پارک علم و‌فناوری دانشکاه تهران باید مراکز نواوری و پیش رشد را ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به زنجیره پژوهش بیان کرد: باید تلاش کنیم تا زنجیره پژوهش و کسب و کار به طور جدی افزایش پیدا کند البته در این حوزه نرخ رشد خوبی داشته‌ایم، ولی اگر به طور مطلق به دستاورد‌ها توجه شود وضعیت مطلوبی مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: لازم نیست همه پایان نامه‌ها و پژوهش هارا به سمت کسب و کار سوق دهیم، اما این حوزه نیازمند تغییراتی است.

نیلی احمد آبادی درباره آموزش و فعالیت‌های علمی بیان کرد: اولین ماموریت دانشگاه توجه به آموزش و فعالیت‌های علمی است و برای بررسی وضعیت سیل هم کارگروه‌های دانشگاه می‌تواند راهگشا باشند.

رئیس دانشگاه تهران بیان کرد: دانشگاه‌های کشور به مقدار زیاد روی علم کار کرده اند و امروز زمان عرضه این علم و کاربرد آن است.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره هیئت ویژه بررسی سیل اظهار کرد: یکی از کارگروه‌های این هیئت، کسب وکار است چرا که حجم عظیمی از پول برای فرایند بازسازی به بازار تزریق می‌شود و ما باید بدانیم که چگونه از این حجم پول به نحو مطلوب استفاده کنیم، بهترین جایی که بخش عمده‌ای از پول کشور در آن وارد می‌شود و ارزش افزوده خواهد داشت دانشگاه است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار