بازدید 5129
۳

نشست شبانه اضطراری هیات مدیره برای اخراج شفر؟

کد خبر: ۸۹۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 28 April 2019

به نظر می رسد که باشگاه استقلال درصدد اخراج وینفرد شفر است.

به گزارش تابناک ورزشی، شکست برابر پدیده باعث شد که استقلال یک بار دیگر شانس نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد و عملا دستش برای رسیدن به جام کوتاه بماند. با این شرایط بحث اخراج شفر جدی تر از همیشه مطرح شده و حتی خود این مربی آلمانی هم بعد از بازی با پدیده اعتراف کرد که ممکن است فصل بعد در استقلال نباشد. بخشی از هیات مدیره استقلال با ماندن شفر در شرایط فعلی مخالفند و درصدد اخراج این مربی در پایان فصل هستند. در حال حال حاضر البته دو نکته هست که می تواند برای ماندن به شفر کمک کند. یکی بحث قرارداد نجومی این مربی که می تواند در صورت اخراج، ضرر هنگفت مالی به استقلال بزند و دیگری موفقیت احتمالی استقلال با شفر در آسیا و صعود از گروه مرگ.

جانشین شفر کیست؟

با این همه، احتمال اخراج شفر اصلا کم نیست و ممکن است او هم به سرنوشت مربیان قبلی استقلال از جمله پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان دچار شود. یکی از اصلی ترین گزینه هایی که به عنوان جانشین احتمالی شفر از او یاد می شود، فرهاد مجیدی است. مجیدی پایگاه گسترده ای بین هوادارن دارد و از طرف دیگر در چند سال اخیر تلاش کرده که تجربه لازم برای نشستن روی نیمکت استقلال را به دست آورد. البته هنوز خیلی ها نشستن روی نیمکت استقلال را برای مجیدی زود می دانند اما فعلا او محتمل ترین گزینه برای جانشینی شفر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آوردن شفر به استقلال اشتباه محض بود
این ستاره را هم میسوزانند
مربی فقط باید خارجی باشد
عرضی داشتم . بنده پرسپولیسی هستم ولی با این تصمیم مبنی بر سرمربی شدن مجیدی مخالفم همانطور که خیلی از استقلالی ها مخالفند. آقای مجیدی از سرمایه های فوتبال ایران و تیم استقلال میباشد . مدیران ما از این تصمیمات فی البداهه درس نگرفتند امثال دایی منصوریان و ... مهره سوزی تا به کی ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار