بازدید 42771
اشتیاق سیری‌ناپذیر برخی نمایندگان برای انتقال به وزارت نفت؛

استفاده از جایگاه نمایندگی برای انتقال فرزند به وزارت نفت و عذر بدتر از گناه + سند

از طرفی «عزت الله یوسفیان ملا» گفته که «این انتقال نه تنها هیچ گونه مزایای حقوقی و شغلی برای دخترم در پی نداشته، بلکه هم از لحاظ رتبه شغلی و هم میزان حقوق، کاهش دریافتی داشته است.» اینکه میزان دستمزد دریافتی در دانشگاه فرهنگیان بیشتر است یا در وزارت نفت که احتمالا جای توضیح ندارد، اما اگر این گونه است، چطور نمایندگان یا خودشان یا فرزندانشان اشتیاق زیادی برای پیوستن به مجموعه وزارت نفت دارند؟
کد خبر: ۸۹۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 26 April 2019

موضوع انتقال دختر نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت طی روزهای اخیر در شبکه اجتماعی مطرح و اعلام شد که وی با نفوذ پدرش به عنوان نماینده و اثرپذیری وزیرنفت به وزارت نفت رفته است؛ هرچند این موضوع مربوط به الان نیست و در سال 95 انجام شده و در سال 96 یکسری از رسانه ها به آن پرداخته اند، این گونه بهره گیری از ژن های خوب ـ آن هم در وزارتخانه ای نظیر نفت ـ شائبه هایی را به همراه دارد که همین موضوعات باعث می شود مردم در شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش جدی نشان بدهند.

به گزارش «تابناک»؛ همان زمان که چنین استخدامی در وزارت نفت (پژوهشگاه نفت) صورت گرفت، واکنش های جدی نسبت به آن در برخی رسانه ها نشان داده شد که چرا یک نماینده مجلس باید با بهره گیری از نفوذ خود و به جای پیگیری وظایف نمایندگی و دنبال کردن قصور احتمالی در وزارت نفت باید چنین درخواستی را مطرح کند و دخترش را به مجموعه وزارت نفت بفرستد، اما مطابق با همه اتفاقات این موضوع هم مدتی دنبال و سپس به فراموشی سپرده شد.

ماجرا از این قرار بوده که «عزت الله یوسفیان ملا» نماینده آمل که پنج دوره سابق نمایندگی مجلس را دارد، طی نامه ای خواستار به کارگیری دخترش در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت (پژوهشگاه نفت) شده و در این خصوص با «بیژن زنگنه» وزیر نفت مکاتبه کرده و از قرار معلوم موفق به کسب نظر مساعد زنگنه جهت استخدام وی شده بود.

اشتیاق سیری‌ناپذیر برخی نمایندگان برای انتقال به وزارت نفت + سند/ دختر یوسفیان‌ملا به دانشگاه فرهنگیان بازگردد

از این ‌روی، دستور مستقیم وزیر نفت با ارسال نامه‌ای از سوی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت به معاونت وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ابلاغ شد و دختر نماینده آمل یعنی «زهره یوسفیان ملا» جهت مأموریت یک‌ساله و سپس انتقال دائم به این شرکت زیرمجموعه وزارت نفت معرفی شد.

این مسأله در همان زمان توسط برخی رسانه ها دنبال شد، به طوری که در یک برنامه زنده تلویزیونی از «بیژن زنگنه» وزیر نفت درباره این موضوع سؤال شد. او پاسخ داده بود: «دختر نماینده مجلسی که در وزارت نفت استخدام شده phd دارد و ضوابط استخدامی برای لیسانس و فوق لیسانس با دکتری فرق می‌کند و باید از طریق آزمون سراسری برای استخدامی اقدام کنند اما برای مقطع دکترا این مسأله وجود ندارد.» حتی روابط عمومی وزارت نفت هم در این خصوص اطلاعیه صادر کرده و توضیح داده بود.

با داغ شدن موضوع استخدام دختر نماینده مجلس در زیر مجموعه وزارت نفت طی روزهای اخیر، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که دخترش دارای مدرک مرتبط با نفت است، گفت، انتقال وی به وزارت نفت هم به صورت ماموریت موقت است.

عزت الله یوسفیان ملا افزود، دخترش دارای مدرک دکترای شیمی فیزیک با گرایش نفت است و به دعوت وزارت نفت به عنوان مأمور به پژوهشگاه این وزارتخانه رفته است. وی گفت: وزارت نفت به خاطر نیاز به رشته تحصیلی شیمی فیزیک از خانم زهره یوسفیان ملا دعوت به همکاری کرده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اعلام این که دخترش پیش از این در دانشگاه فرهنگیان مشغول تدریس بود، افزود که وی از هفده سال پیش مدرک دکترایش را گرفته و در بیشتر نشست های مرتبط با نفت در پژوهشگاه نفت شرکت می کرد.

وی ادامه داد: این انتقال نه تنها هیچ گونه مزایای حقوقی و شغلی برای دخترم نداشته، بلکه هم از لحاظ رتبه شغلی و هم میزان حقوق، کاهش دریافتی داشته است. زهره یوسفیان ملا دارای مدرک دکترا رشته شیمی فیزیک از دانشگاه آزاد اسلامی است و پیش از این در استخدام دانشگاه فرهنگیان بود.

در توضیحات نماینده آمل پیرامون استخدام دخترش در پژوهشگاه نفت چند نکته وجود دارد: اینکه او گفته انتقال دخترش موقتی است، در حالی که نامه معاون امور مجلس وزیر نفت نشان می دهد، او در سال 95 تقاضای انتقال موقت یک‌ساله و سپس درخواست انتقال دائم او را داده است. این اولین نکته خلاف واقعی است که در این ماجرا می توان به آن اشاره کرد. توضیح سال 96 روابط عمومی وزارت نفت در این خصوص هم نشان می دهد، دختر این نماینده مجلس اکنون دائمی جذب وزارت نفت شده است.

دومین مورد این که یوسفیان ملا عنوان کرده است، دختر او به دعوت وزارت نفت به عنوان مأمور، به پژوهشگاه این وزارتخانه رفته است، در حالی که پروسه انتقال وی و اسنادی که در این رابطه وجود دارد و باز هم توضیح روابط عمومی وزارت نفت در سال 96 نشان می دهد، این نکته اعلام شده توسط نماینده آمل فاقد صحت و خلاف واقع است.

از طرفی عزت الله یوسفیان ملا گفته که «این انتقال نه تنها هیچ گونه مزایای حقوقی و شغلی برای دخترم در پی نداشته، بلکه هم از لحاظ رتبه شغلی و هم میزان حقوق، کاهش دریافتی داشته است.» اینکه میزان دستمزد دریافتی در دانشگاه فرهنگیان بیشتر است یا در وزارت نفت که احتمالا جای توضیح ندارد، اما اگر این گونه است، چطور نمایندگان یا خودشان یا فرزندانشان اشتیاق زیادی برای پیوستن به مجموعه وزارت نفت دارند؟

این روند و رویه که وزیر نفت و نماینده آمل آن را خیلی بدیهی و طبیعی دانسته اند، به نظر می رسد برای افراد عادی و بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده و نخبه این مملکت آرزویی بیش نیست و گویا مادامی که نمایندگان چنین حقی برای خود و فرزندانشان قائل هستند و وزارتخانه ها نیز به دلایل مختلف به آن تن می دهند، بسیاری از روندهای فی مابین مجلس و وزارتخانه ها که باید مورد نظارت و رسیدگی قرار بگیرد، دارای اخلال خواهد بود و به جایی نمی رسد.

افکار عمومی درباره به کارگیری ژن های خوب به واسطه شغل و اختیارات والدینشان بسیار حساس هستند و آن را با جدیت دنبال می کنند. این رویه ای است که باید از شایع شدن آن به شدت پرهیز شود، چون جوانان شایسته و تحصیل‌کرده زیادی در کشور هستند که هر یک از آنها به مراتب برای تصدی چنین مسئولیت هایی از فرزندان بسیاری از مسئولان شایسته تر هستند، اما به دلیل نداشتن رابطه هیچ گاه نتوانسته اند به آنچه شایسته اش هستند، برسند.

به نظر می رسد در مورد چنین استخدام ها یا جابجایی های بی ضابطه ای، باید دستگاه های مسئول وارد شده و با آن مقابله کنند؛ بنابراین، در نقطه شروع بهتر است دختر آقای یوسفیان ملا ـ که برخی او را به واسطه عضویتش در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و عده ای هم او را به دلیل بوسیدن دست «حسن روحانی» رئیس جمهور مورد نکوهش قرار داده و ریشه بکارگیری دخترش را در این موارد خوانده اند ـ به همان دانشگاه فرهنگیان بازگردد تا حقی از او ضایع نشود و از لحاظ رتبه شغلی و میزان حقوق به همان جایگاه بالای سابق برگردد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۰۰
نود درصد جماعتی که الان سر کار هستند از رانت نام فامیل یا پسر این و دختر اون رفتند سر کار .و البته بعد هم همشون گفتند از هیچ پارتی برخوردار نیستند.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
مردم اینگونه نماینده ها را انتخاب نکردن که فرزندان خود را بالا ببرند . شرم بر آنها باد.
داوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
این هم نوعی فیش نجومی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
شورا نگهبان فقط حواسش به اظهارات و گرایشات سیاسی نامزدهای انتخاباته و نه عملکرد اخلاقی، قانونی و ملیشون.

باید بیش از آنکه به دلایل گرایشات سیاسی رد
اخلاقی، قانونی و ملیصلاحیت می کنه به دلایل اخلاقی، قانونی و ملی رد صلاحیت کنه ولی متاسفانه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
آخه حضرات یک کمی فکر کنین که چرا یک نماینده برای انتخاب شدن دو میلیارد تومان هزینه میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
حتما علما باید حکم به حرام بودن این کار بدهند وگرنه فامیل بازی از سطوح بالا در کشور در جریانه. یاد امام علی (ع) بخیر که به اسمش در این مملکت خیلی کارها انجام میشه ولی مرامش توسط هیچ کی پیاده نمیشه. کاش این همه دم از اسلام نمیزدیم و ایمان مردم رو خراب نمیکردیم.
مهران
| United States of America |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
. آخه نماینده آمده به مردم کمک کند یا خود و فرزندانش را استخدام نفت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
با سلام
از نود درصد هم بیشتر هست. من در شرکت ملی نفت شاغل هستم بجز کسانی که استخدام رسمی از طریق آزمون هستند همه نیر های قرارداری و پیمانی از طریق مدیران به سیستم یا پیمانکار تحمیل شده اند. فقط باید به حال دانشجویان صنعت نفت یا دانشجویانی که فارغ التحصیل بهترین دانشگاه ها هستند و بیکار هستند گریست. واقعا متاسفم
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
با یتیمی بزرگ شدم و با رتبه ۳ رقمی مهندسی الکترونیک قبول شدم
بدون سهیمه و هیچی
درس خوندم رتبه ۳ رقمی ارشد شدم ولی بدلیل مسائل شخصی و خانوادگی انصراف دادم رفتم سربازی
الان ۵ ساله بیکارم .هر ازمونی هم قبول میشم توی مصاحبه رد میشم
البته نمیگم حقمو خوردن داخل مصاحبه شاید واقعا از من بهتر زیاده و استخدام هم ۳...۴..۲..۵ نفر مثلا میگیرن و من ادعا ندارم بهترینم
اما به همون خدا قسم که همه مارو خلق کرده واقعا دیگه۲ بریدم ..نمره چشمام دو و نیم نمره ضعیفتر شده بخدا دیگه پدرم در اومد سر این گتابا
هی خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
کسانیکه تا این حد غیر صادق با مردم هستند لیاقت بودن درمجلس قانونگزاری برای ملت را ندارند چون معلوم است نماینده شده اند که از رانت استفاده کنند
معلم ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
متاسفانه در اکثر جناح ها و احزاب هستند فرصت طلبان
رانت تبعیص پارتی اختلاس و....
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چقدر دلم میسوزه برای اینکه پدر نداشتم و پارتی هم نداشتم چه مظلومانه شغلم را در اداره از دست دادم . و این نورچشمی ها بخاطر داشتن پدر قدرتمند چقدر راحت به یک وزارتخانه معتبربصورت دائم منتقل میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
من معلم چطور خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
با سلام
بنده کارشناس رسمی شکت نفت هستم و پس از طی مراحل قانونی آزمون و مصاحبه علمی و گزینش جذب شدیم. ولی متاسفانه تعداد زیادی نیروهای قراردادی جذب شده و می شوند که همه ژن برتری هستند و البته در حین کار هم سمت ها و پست های کلیدی را اشغال می کنند و البته بدتر از همه اینکه به دلیل پشتوانه قوی، به هیچ کس پاسخگو نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
وضع خراب استو خراب استو خراب!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
احتمالا مدرک دکتراش رو هم با رانت گرفته
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
تابناک جان با همین فرمون بخوای ادامه بدی توقیفت میکنند ها
از ما گفتن بود
و من ا... توفیق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
آقا جان این حرف شما درست نیست مثلا مدیر شبکه 3 سیما از رانت استفاده کرده مدیر شده؟؟؟؟؟؟
حالا یه فامیلی با آقای ... که همه می شناسن داره یا سنش خیلی کمه دلیل نمی شه. ولی در عوض هنوز پیراهن رو شلوار می اندازه
دکتری بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
دروغ پشت دروغ
جستجوی نام زهره یوسفیان ملا نشان می دهد که ایشان دانش آموخته دکترای آزاد اسلامی- علوم تحقیقات در رشته شیمی-فیزیک بوده اند و عنوان تز دکترای ایشان " انتقال نانو داروهاي اعصاب توسط نانو کنها بر موضع هدف اکسون ودندريت با استفاده از روش‌هاي شبيه سازي مونت کارلو ولانگوين" بوده است. ایشان، آنچنان که به نظر می رسد یک کار مشترک ترجمه کتاب و یکی دو مقاله داخلی (و نه آی اس آی) نیز دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
نود درصد نهاد ها با رانت ، رشوه فامیل بازی و سهمیه سر کار هستند پول ایشان حرام است بنا بر استفتائات. مخصوصا در دوره ای که نخبه ها افسرده و یا از کشور فراری شده اند. چهار ستون اصلی خیمه گاه فساد در کشور رانت ، رشوه ، فامیل بازی و سهمیه هستند، ما به کی بگیم این سهمه که به نام خانواده شهداست و به کام ژنهای خوب که با ایثار گری جور میکنند را نخواستیم آبروی مارو پیش ملت بردین . آهای ملت ما سهمیه نمیخواهیم خون پدر نفروختیم که جوان نخبه رو افسرده از کشور فراری بدیم . ژن خوبها به نام خون پدران ما با استخدام ارتقا...
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
اگر این آقا تو یی آمریکا یا اروپا بود تنها بخاطر کذبگویی بودن محکوم میشد
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
داستان يك سر ديگه هم داره مگه ميشه درخواست يك طرفه باشد بايد معلوم بشه در قبال چه كاري اين اقدام صورت گرفته مگه ميشه يه نماينده از دوستان وزير مستقيم بخواد دخترشو به مراجع عالي با حقوق و مزاياي شركت نفت استخدام كنن.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
سلام
بنده هم دکترا دارم از وزیر محترم نفت تقاضا دارم بنده را هم در امور بین الملل وزارت نفت مشغول به کار نمایند دعا گوی ایشان خواهم بود
به امید روزی که نفت به طور کلی تحریم شه حتی یه بشکه
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
اگر نفت فقط برای خانواده آقازاده ها باشه پس بهتر که تحریم بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
امیدوارم یک روز هم به شهدای جنگ تحمیلی،به پسر کارگری که نون حلال برد سر سفره اش،به پسر کارمندی که با حقوق کمش خرج دانشگاههش رو داد،به شهدای مدافع حرم،به آن بچه ای که داخل پراید با ۶۰ تا سرعت پرپر شد و...آقازاده هم بگویند.
حاج منصور ولایتی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
امریکا و یا مردک ترانپ احمق و صهیونیست کاره ای نیستند
بحمدالله از اول انقلاب در همه عرصه ها قدرتمندتر، عزیزتر و پولدارتر شدیم و زندگانی بهتری داریم.
این گرانی ها، بیکاری ها، فقر و اعتصابات همه القائات دشمن است. ما که قبل از انقلاب اشکنه نداشتیم، حالا بی آنکه بدانیم ، خداوند متعال سفره های رنگین برای ما از طرف بندگانش آماده میکند.
بیکار نداریم. بحمدالله فرزندان ما پس از 18 سالگی در اداره جات ( با تمرکز به اداره نفت چون امکان خدمت بیشتر است) استخدام می شوند و مشغول خدمت به مردم اند.

فقر نداریم. به جرات می توانم بگویم ما به همراه چند کشور کوچک اروپایی؛ تنها کشوری در جهان هستیم که گرسنه نداریم. همه با شکم سیر سر به بالین می گذارند.

اعتصاب نداریم. اعتصاب کننده نداریم. این ها فریب خورده اند. خوشی زیاد زیر دلشان زده است و لایق زندان اند.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
من فقط یک سوال از رئیس مجلس دارم که چرا با این شخصی که به این راحتی دروغ به مردم می گوید و اصلا ابایی هم ندارد از دروغ گویی حتی یک تذکر هم نمی دهد
ناشناس
| - |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بیخود سر و صدا راه نینداز خودت هم بودی از این بدتر می کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
حالا متوجه شدیم که ملی شدن نفت یا در حقیقت دولتی شدن آن به نفع چه کسانی شده! ؛
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
احسنت.لا اقل برای ایندگان بمونه
سپاس از شفاف سازی تابناک
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
اگر او در خارج بود باید استعفا میداد اما اینجا چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
تابناک شاهکار کردی به این میگن جبرنگاری حرفه ای
مرسی
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
ساغ اول تابناک چوخ ساغ اول.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
ایرانه دیگه تبعیض تبعیض
وقتی فساد همه گیر میشه از این بهتر نمیشه. هیچ مدیری برای خدمت و انجام وظیفه نمی آید خدا نگذره که این مسئولیت ها منبع فساد شد. امیدی نیست به اصلاح
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
این افراد توسط مردم انتخاب می شوند. همانطور که مردم ماجرای دختر مظلوم وزیر را شنیدند و به روحانی رای دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
و دختر مظلوم وزیر چه مصیبت هائی که در زمینه دارو و ویلای غیر مجاز و غیره که نکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
لایک
آقای یوسفیان ملا اگر حقوق و مزایا دخترتان در دانشگاه فرهنگیان بیشتر بود پس چرا از رانت نمایندگی مجلس شورای اسلامیییییی استفاده کردی تا به جایی با حقوق و مزایای کمتر انتقال یابد ؟ آنهم به پژوهشگاه نفت که هر کسی را به آنجا انتقال نمی دهند مگر آنکه علاوه بر تحصیلات عالی ، در یکی از رشته های نفتی تخصص داشته باشد ؟ آدم مرض ندارد که به خودش ضرر برساند ! دارد ؟
پاسخ ها
آملو ریکا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
مطمئنا استخدامشان در دانشگاه فرهنگیان هم با رانت است.بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
جالب اینکه فارغ تحصیل دانشگاه آزاد هم بوده نه صنعتی شریف یا دانشگاه تهران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
من دکتری مکانیک دانشگاه تهران می خونم. متاسفانه خیلی از دوستام که مدرکشونو گرفتند؛ چه از شریف یا تهران یا پلی تکنیک؛ همه دنبال کار هستند. بچه های صاف و سالم و دانشمند که رانت ندارند. بعضیاشون زدن در کار آزاد و با وام و بدبختی و ... ورشکست شدن و بیچاره. فقط چند نفر که برای پسا دکتری از ایران رفتند، یک زندگی کوچک تشکیل دادند که البته اونها هم از غم غربت اعصاب ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
لایک
حقوق تو فیش کمتره اما صد ها مزایا دارند که در طول سال پرداخت می کنند
به اضافه امضا های طلایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
اینکه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال هم هست که
این مجالس را باید به توپ بست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
آیا با مجلس تنها کار درست میشه یا چند جای دیگه نیازه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
هم اکنون با وجود این همه جوان نخبه فراری و افسرده شده از کشور آیا جذب و سپس ارتقا سمت رانتی فامیلی سهمیه ای ، حقوق آن حلال است؟
به جرات میشه گفته بیشتر از نود درصد استخدامها در دستگاه ها ی مهم رانتی فامیلی سهمیه ای است . در حالی جوانان نخبه دانشگها های معتبر افسرده در حال فرار از کشور هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
این آقا نماینده مردمان یک شهری است. همان آنان نباید به او رای بدهند. این تحریمها خیلی مضرات داشت ولی دست ناکارامدان را در مجلس و دولت جا کردن را رو کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
سازمان فاسد اداری مملکت را باید نابود کرد
تکرار می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
باشه. به اسم اون بنده خدا همه اصولگراها فامیلاشون رو چپوندن تو دستگاهها
تا زمانیکه فاسد هست فساد هم هست

رفراندوم.
تابناک جان چیزی نیست که مردم ندونن همچی برا ما روشنه دست توام درد نکنه
انتخابات باید اصلاح بشه وقتی نمایندگی باید کسب صلاحیت بشوند آن هم بر اساس رای چند نفر یعنی فساد.... خوب انتخاباتی که بر اساس رای مردم نباشد همینه . هر مدیری باید در چارچوب قانونی کارش حرکت کنه و اگر عملکرد خوبی داشت بمونه نه اینکه با پارتی بازی از شغلی به شغل منصوب بشه. بعد میگید نخبگان فراریند بموند که دستفروشی کنند. خدا همه رو به را راست هدایت کنه
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
بابا این نماینده ها با استانی شدن انتخابات کاری کردن که حتی باید دیگه اون یک ذره امید به انتخاب تک و توک افراد درست از شهرستانها رو هم به گور ببریم!
از این قبیل موارد لطف مدت زمانی است که در کشور ما نهادینه و عادی شده است. مثلا فرزند استاد دانشگاه بعد قبولی کنکور در یک محل مشابه به دانشگاه پدر/مادر منتقل می شود. مثال های دیگر هم در مورد اشتغال هست. در حقیقت لطف کردن کار بشر نیست چون بر اثر لطف به دیگران ظلم می شود و حکومت حداکثر و در بهترین حالت میتواند عدالت را دنبال کند. لطف کار خداست نه بنده خدا!
آقای زنگنه اگر استخدام دکتری در وزارت نفت بدون آزمون است آیا این رویه فقط برای دختر وکیل مجلس است یا همه شما با یک آگهی هزاران داوطلب دکتری شیمی با گرایش نفت پیدا میکنید
آقا کلا بگید کشور مال خودمونه ملک شخصی است کسی حق اعتراض نداره
دیگه آسمون ریسمون بافی نداره
وقتی برخورد نمیشه چه فایده. بجز غم خوردن برای مردم و نخبگان این خبر سودی هم داره
من یک پروژه علمی برای اکتشاف نفت ارائه کردم. وزارت نفت معاونت اکتشاف به من پیشنهاد قرارداد موقت با حقوق نهصد هزار تومان بعنوان مشاور دادند تا پروژه را بتوان اجرا کرد. البته مدتی بعد هم کلأ پروژه را بیخیال شدند و من هم هیچ قراردادی با وزارت نفت نبستم. پروژه ای که هزینه های اکتشاف نفت و گاز را شاید به میزان هفتاد یا هشتاد درصد کاهش می داد. اما نشد که برای کشور سودآوری داشته باشد. پروژه ایده ای جدید و با فناوری های نوین است.
مدرک پیشنهاددهنده طرح دکتری ، زمان ارائه پیشنهاد 1394، اولین پروژه کشف نفت و گاز به روش آزمایشگاهی.
جالب اینکه دلسوزانی بودند که ميخواستند کار حتما انجام بشود ولی مخالف هم بودند که نخواستند و....
تابناک اگر خوآستید با ایمیلم میتوانید تماس بگیرید تا طرح را ارائه کنم شاید بتوان هنوز انجام داد.
با تشکر
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
قابل توجه وزیر کرسنتی! ببینیم در این مورد چه میکنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
زحمت بکشید این پروژه را در کشورهای دیگر ثبت کنید و دیگران را کودک فرض ننمایید!....کاهش هفتاد تا هشتناد درصد!!
اعضای هیات علمی هم،ژن خوبشونو که در رشته های دیگه قبول میشن رو ،میبرن رشته پزشکی و داندانپزشکی و داروسازی،از سهمیه اعضای هیات علمی استفاده میکنن!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
عزیز جان داری اشتباه مبکنی اون اعضای هیات علمی علوم پزشکیه نه اعضای هیات علمی سایر رشته ...باور کنید هیات علنی رشته غیر پزشکی زیر خط فقرن
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
دروغ است چنین عملی وجود ندارد و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
این جا رو درست نگفتی،چون بنده کارمند اداری علوم پزشکی هستم و کاملا با قوانین دانشگاه اشنا،فقط در مورد انتقال از دانشگاه مبدا به دانشگاه مقصد که محل کار والدین هیئت علمی حضور دارند ،نقل و نتقال بلامانع است اما تغییر رشته اصلا و ابدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
فقط انتقال هست نه تغییر رشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
البته این هم سازمان سنجش نظارت مستفیم داره وگرنه
متاسفانه انتظار داریم این نمایندگان برای بهتر شدن وضعیت زندگی و معیشت مردم تصمیم گیری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
کاملا انتظاری بیهوده است،باید به فکر نان بود که خربزه اب است
جمع کنید دعوای زرگری را
ایشان دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
همه عنوانها شوخیه تو این مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
جک نگو
امکان ندارد فساد از این کشور جمع شود و روز بروز بیشتر میشود!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
تا زمانی که روحانی در راس است هر روز مملکت خراب تر می شود این آدم یا در کیش است ویا در توچال
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
روحانی و امثال او تدارکاتچی بیش نیستند کی می خواهید متوجه شوید؟
بعد به مردم میگن کمتر خرید کنید
آقا فساد همه مملکت را ورداشته همه ژن های خوب اینجوری رئیس و مدیر شدند مگه یکی دوتان که جلوشون را بگیرن دست های همه آلودست و این سیستم و نظام اصلاح پذیر نیستند ما با انتخابات آزاد میتوانیم کشور را از لوث این زالو سفتان نجات دهیم مردم به بن بست رسیده اند کشور را به باد دادید بسه دیگه خسته شدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
انتخابات اراد؟
جناب با تبلیغات رسانه ها زندگی نکن مخصوصا قشر اصلاح طلب
تشنکامان غنیمت ز احد یادارید ....
آقایون واقعا فکر کردن با این وضع مملکت داری در بزنگاه مردم وارد میدان میشوند؟
ای بابا الان فک میکنین وزیر نفت و نماینده محترم استعفا میدن نه بزرگواران این مسائل دیگه هم برای مردم و هم برای مقامات عادی شده و تابوی این مسائل شکسته نه بلکه ویران شده
متاسفم در این کشور اینقدر رانت وجود دارد.
نماینده ای که به خاطر دخترش دست رییس جمهور را می بوسد چطور می تواند از حق مردم دفاع کند
بعد ما که نیروی رسمی شرکت نفت و گاز پارس هستیم رو هر روز تهدید به فرستادن به کاریابی نفت میکنن و میگن کار نیست.
جناب نویسنده نامه! تو باید ذلیل الدین بازرگانی می بودی نه شجاع الدین! شماها با پارتی بازی و رانت و بی عدالتی دین را در بین مردم ذلیل کردید از طرف دیگر میلیاردها تومان برای تبلیغ و فرهنگ دینی و..... تصویب می کنید!
وقی خود نماینده نامه زده و درخواست کرده دخترش با رانت این نماینده به نفت برود جای هیچ شبهه ای باقی نمی ماند و باید دیوان اداری یا قوه قضاییه و یا خود مجلس یا هر نهاد دیگری اول خود نماینده مجلس برکنار کنند
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که نمک بگندد!!!!!!!!!!
در کشوریکه مسئولین اختلاسگر و رانتخوار و دزد باشند از دیگران انتظاری نیست!!!!!!!!!!!!
خاک برسر من کنن که میرم پای صندوق و به این نماینده که نماینده منافع خودشون هستن تا مردم رای میدم!به خدا اگه باباش نماینده نبود به عنوان ابدارچی دانشگاه فرهنگیان هم نمیتونست باشه برسه به وزارت نفت،مدرکش پولی هست
این درخواست از سوی سکینه الماسی نماینده مردم کنگان استان بوشهر در باره مجید کنگانی که از حامیان ایشان در انتخابات بوده از وزارت اموزش و پرورش به وزارت نفت هم مطرح گردیده بود
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
این خانم الماسی هم کمتر از نماینده آمل نیست
خداوندلعنت کند خائنین به این مردم را که فقط به فکر خودشان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
زیاد سخت نگیر اینها همه شون تائید صلاحیت شدند و چی بگم...
بخندیم یا گریه کنیم؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
گریه کنیم
این نماینده مردمی وبا تقوا ملا است یا نامش ملا..در چبهه جنگ تحمیلی دکتر شده با از سهمیه برخوردار شده است سواد خواندن ونوشتن دارد با بیسواد محض است چکار کرده که حودی شده برای احراز مقام مقدس خودیت چه شرایطی مورد نیاز است ایا ملت ایران تا پایان. غیر خودی خواهند ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
خود متوجه شدی چی نوشتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
از شما هم تقاضا می کنم یا ننویس یا درست بنویس.
بابا زیادی گیر دادیدا
مملکت مال خودشونه
یه روز اینجا،یه روز اونجا،
هرجا که باشن وتوهر کاری که باشن منافعشون که پابرجاست
حالا فهمیدم تغییر موضع سیاسی ایشان و جان بر کف شدن وکیل الدوله ای ایشان مال همین بده بستون بوده؟ علی برکت الله
نماینده سواستفاده گر باید اخراج بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
اشتباهی منفی دادم
با سلام
خدا لعنت کند سو ء استفاده کنندگان از مقام وجایگاه را در هر مقام وجایگاهی که هستند .
انشا الله
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
لایک
نفت بدبختمون کرد
مردم را فاسد کرد و تنبل و قوانین را فشل
خیلی از مسولان فاسدند و هیچ کس پیگیر ماجرا در انتها نیست. مثلا آخر داستان نماینده سراوان چی شد. هیچ پیگیری به جایی نمی رسه چون همه مثل همند....
این رفتاراز نوع فشارواختلاس نهادینه شده است .اگر موردی پیداشدکه دراین حلقه نیست نیازبه معرفی دارد|پیش فرض ذهنی ایرانیان -همه مسئولین سواستفاده گرندحتی اگرخلافش ثابت شود
فقط یک بررسی سطحی در مورد مدارک تحصیلی بدو استخدام کارکنان وزارت انجام بشه معلوم می شه اونجا چه خبر بوده
بخصوص در دوران احمدی نژاد
البته فقط مدرک تحصیلی بدو استخدام بررسی شود وگرنه بعد چهار سال از زمان استخدام حضرات همگی دکترا بدست منتظر پست های مدیریتی هستند !
مدارک فوق و دکترای کیلویی که به تناسب قطر گردن پارتی حضرات صرفا جهت گرفتن پست و افزایش حقوق تقدیم حضور حضرات پارتی دار شده
یکی نیست بپرسه که مگه نفت مملکت ارث پدری کارکنان نفته که این همه تفاوت حقوق و مزایا و امکانات با دیگر کارکنان دولت دارند ؟؟
مردم عادی که پارتی نداشته اند که استخدام دولت شوند سهمشان از نفت و بیت المال چیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
سهمشون تحریمه! چون تحریم به اینا که اثر نداره! مگه ندیدید ایام عید چند تا از این استاندارا خارج از کشور بودند رفته بودند اختلافات خانوادگیشونو با زن و دختراشون حل کنند!
این ......... زاده ها تمامی ندارند باسوادترین جوانان با ید بیکار باشند واینها مشغول به چپاول باشند /
از نمایندگان مجلس ما چیز عجیب و غریبی نیست
به جای اینکه به فکر منافع مردم باشند، فقط منافع خود را می بینند
قبح این مسائل دیگه ریخته
چهل سال گفتید تقوا الهی این هم شد نتیجه اش و آن هم در جامعه ببینید چه خبر از این عملکردها شد. چون همت و تصمیمی و قاطعیت در برخورد با فساد نبود. نماینده های مجلس و دولتی ها دورِ سفره‌ای نشستند و سفره ای باز بود...!!!
اکنون وزارت نفت انتقالی نیروهای رسمی شرکتهای واگذارشده به بخش خصوصی که تا چندسال پیش آزاد بود را ممنوع کرده ولی از بیرون وزارت نفت با پارتی نیرو جذب میکند.
با خباثت تا نهایت
این بنده خدا بد شانس بوده لوش دادن وگرنه این جور کارها در ایران تبدیل به یک اصل و یک امر عادی شده
ای خدا- فارغ التحصیل دکترای شریف در این گرایش بیکاره - فرزندش از همه باهوشتر بود. ژن برتر میگن اینه
دیگر از این دست موارد اینقدر زیا د هست که آدم نمیتواند درک درستی از وضعیت مملکت داشته باشه ادم فکر میکنه دزدان تمام جاها رو تو ایران گرفته اند آخه این چه وضعیه که نماینده مردم دروغ میگوید و هنوز در جایگاه وکیل مردم هست تو رو خدا به این وضعیت خاتمه دهید
خدا وکیلی اگر رانت پدر رو از این فرزندان مسئولین حذف کنند. اینا بدرد چه کاری میخورند...
کچا زندگی میکنیم!؟
یا امام زمان التماست میکنم بیا و این ظلم را نابود کن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
لایک
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
بیشین تا بیاد...
ای بابا دلت خوشه! از بس از این کارها دیده و شنیده شده که دیگه تازگی نداره برای هیچکس!
رشته شیمی فیزیک چه رشته ایه دقیقا؟
مثله ریاضی فیزیکه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
رشته شیمی در تحصیلات تکمیلی به 4 گرایش تقسیم میشه ،شیمی معدنی، شیمی آلی، شیمی تجزیه و شیمی فیزیک که هیچ ربطی به نفت نداره و شیمی فیزیک با گرایش نفت در هیچ جای دنیا وجود نداره.
چرا اینقدر بدبین هستین؟ میخوان خدمت کنند و کاری کنند که تحریم نفت در سفره های مردم احساس نشه!
تنها کسایی که حقشون نیست برن وزارت نفت . دانشجوی دانشگاه نفتن که با وجود رتبه های برتر کنکور از جانب وزارت نفت بی سواد تلقی شدن و استخدام نشدند همه هم فراموش کردند
با این مسئولین میشه با آمریکا جنگید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چرا بجنگیم؟ مگه مملکت مال ماست.؟
متاسفانه بدترین بخش موضوع اینجاست که ایشان عضو کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی است. الله اکبر تو این مملکت چه خبره
بسیاری از کارکنان نفت بیش از سی سال در مناطق نفتخیز خوزستان در گرمای ۵۰ درجه صادقانه خدمت نموده اند واکثریتشان دارای فرزندانی با مدارج عالی دانشگاهی بیکارند وخواهان اشتغال در نفت هستند ولی به درخواست انان جوابی داده نمی شود. اینهم عدالت .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
استخدام نمی تونه موروثی باشه
نمی شه امکانات یک سازمان که از بیت المال تغذیه می شه از زمین تا آسمان با بخش های دیگر اجتماع متفاوت باشه
این همه تبعیض برای چیست ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
اتفاقا فرزندان کارکنان نفت کلی سهمیه دارند
پس برای چه فکر کردی میشوند نمابنده مجلس می شودند .
فقط بخاطر ارتباط و سوء استفاده.
وزیر هم برای اینکه شغل خود را از دست ندهد تمکین میکند .
فعلا فرصت اینکارها است . نه پیگیری برخورد با نحوه تحریم و....
حضرت علی ع باتمام وجودش اخرش موفق نشد اختلاف طبقاتی از لحاظ پول پرستی رو از بین ببره مکه نبود که حاکمان پول پرست با دادن سیم وزر ووعده حاکمیت فلان شهر افراد را میخریدن مکر از حکومت عدل علی بالاتر سراغ داریم خودش عادل بود با اندک صحابه وفادارش حالا نماینده ما کجا همه دنبال منافع خودشونن
بعد انتظار داری این بابا از حقوق ملت دفاع کنه؟
جالب این است که ایشان عضو کمیته مبارزه با فساد نیز هست
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
در اروپا اگر شغل دولتی وجود داشته باشه باید در اینترنت و یا به نحو دیگه به اطلاع همه برسه تا بهترین گزینش بشه واینجور ارتباطات فاسد وجود نداره
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
البته اونجام از این کارها میشه ولی خوب به این گستردگی نیست دوما اکثرا این قبیل پارتی بازیها رو مثلا تو کانادا بیشتر از مهاجرین چینی و هندی سر میزنه!!!
به نظر من باید یه کلاس بگذارن و شیطون رو درس بدن اینها.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
خیلی با مزه بود.
آقای ملا از شما دیگه انتظار نداشتیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چون تا حالا دنبال چنین مواردی نبود و انصافاً خوب داشت کار میکرد
با سلام
من با مدرک دکترا از یکی از بهترین دانشگاه های دولتی ایران با سوابق علمی، پژوهشی و صنعتی بسیار، به وزارت نفت مراجعه کرده و گفتند باید شما هم در آزمون شرکت کنید، در صورتی که اعلام شود و در حال حاضر هم هیچ استخدامی وجود ندارد. گفتم صحبت وزیر در رسانه ملی چه میشود، که برای نخبگان و دارندگان مدرک دکتری وضعیت به صورت ازمون نیست؟ گفتن حرفی که زده شده مهم نبوده و سند نیست. متاسفم برای این کشور.
البته خوشحالم برای خودم که دندان پوسیده ماندن در این کشور رو کشیدم و الان خوشحال ترم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
و کماکان از همین کشور پیام میفرستی و دندونت انگار کامل کشیده نشده.....
حالا فهميدى بوسيدن دست رييس جمهور براى چه بود؟!
من رای نمی دم
چون نمیخوام این افراد و این مشکلات تکرار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
دادااااش قبلی ها هم همینو گفتند
پویا
| Germany |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
من رای درست میدم. مسولین فعلی بسیار بی کفایتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
دلت خوشه ها مگر به رای مردم توجهی میشه
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
با این نحوه گزینشی افراد رای دادن بد ترین کار ممکن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
رای دادن خیانت به خون شهداست
البته اگر هیات علمی بودند و انتقال گرفتند حقوقشان یقینا کمتر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
بله قطعا حقوق شان کمتر می شه چون دختر نماینده هستند و از همه جا حمایت می شن جز خدا
رشته شیمی فیزیک هیچ وابستگی تخصصی مستقیمی به نفت ندارد. ولی متاسفانه مملکت شده پارتی بازی و بده بستان های قبیله ای - سیاسی بین افراد خاص ... صدها فارغ التحصیل با درجه دکتری شیمی فیزیک بیکار هستند اما این خانم چون دختر یک نماینده مجلس هستند می توانند به بهترین پژوهشگاه نفت که آرزوی بسیاری از فارغ التحصیلان مستقیم رشته های نفت هست، انتقال پیدا کنند. پیشنهاد می کنم دولت رسما استخدام مردم عادی را تعطیل کند و استخدام ها را در اختیار فرزندان وزرا، نمایندگان مجلس و بقیه افراد دولتی ان هم در حد مدیرکل ها قرار دهند. جای تاسف شدید دارد.
این خود نشانه ای است نبود عدالت در پرداخت های دولتی. جالب است که می گویند آنها پول در می آورند، در مورد حقوق و پاداش های وزارت دارایی نیز همین را می گویند. کارمند وارایی مالیات را می گیرد که از نظر اداری کار سختی نیست و سایرین نیز می توانند و یا وزارت نفت، نفت این مملکت را می فروشد.
این نماینده ید طولانی در حذف رقیبانش در امل به طرق مختلف دارد.خدا چگونه پاسخ این فرد را داده.
عوامفریبی.دروغ از نماینده 5 دوره
چه بر سر این مرزو بوم امده است.وزارت نفت واقعا به فارغ التحصیل دانشگاه ازاد نیاز ضروری دارد و دانشجوی صنعتی شریف این رشته بیکار؟؟؟؟!!!!
حدود 14 سال قبل همسر اینجانب قصد داشت در آزمون استخدامی سازمانی که بنده در آن کار میکردم شرکت کند ولی ازطرف مدیرکل وقت دستور دادند که بدلیل رابطه خانوادگی میان ما، ایشان حق شرکت در آزمون را ندارند.
یعنی همسر من بدلیل احتمال اثرگذاری رابطه خویشاوندی از شرکت در آزمون استخدامی و حق وی برای رقابتی سالم محروم شدند تا خدای ناکرده پارتی بازی در استخدام احتمالی او وجود نداشته باشد اما در همان آزمون و آزمونهای استخدامی بعدی اینجانب به چشم خودم سفارش و پارتی بازی برای استخدام دیگران را دیدم.
واقعا علت اینهمه ریا و دروغ و فریبکاری در میان دولت و مردم چیست؟
(البته بعدا موقعیت کاری خیلی بهتری برای همسرم ایجاد شد یعنی خدا فراتر از قدرتهای مادی است.)
هزار بارگفتم در رای گیریها شرکت نکنید مقصر کسذنی هستند که در انتخابات. شرکت. میکنند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
لطفا از اب گل الود ماهی نگیرید
به جای شرکت نکردن در انتخابات لطفا چشمتون را باز کنیدو ببینید به کی رای میدید
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
موافقم باید انتخابات فرمایشی بایکوت شوند.
پاسخ به مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
آقای مهدی در انتخاباتی که بهترین گزینه روحانی است برای مردم چه چارهای مانده جز رای ندادن. چنان می گویید چشمتون رو باز کنید که انگار مردم حق انتخاب درست و حسابی داشته اند. مردم بین بد و بدتر، مجبور‌به انتخاب بد شده اند. تا آزادی انتخاب نباشد باز هم صد رحمت به روحانی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
آقایی که گفتی از آب گل آلود ماهی نگیرید پس چی هی برید رای بدهید برخی سرتان را کلاه بگذارند
مردم آمل باید دفتر این شخص رو بر سرش خراب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
بهش رای ندن خراب کردن پبشکش
سلام دوستان جالب است بدانید ۵ سال است که بطور رسمی استخدام با هر مدرکی در وزارت نفت بویژه تهران و بویژه پژوهشگاه صنعت نفت طبق دستور وزیر محترم نفت ممنوع است!!!!! حتی یک مورد فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های خارح از کشور هم استخدام نکرده اند ولی برای ژن خوب....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
بهش رای ندن خراب کردن پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
موافقم منم یکی از بستگان از طریص بنیاد نخبگان درخواست به پزوهشکده نفت فرستاد هیچ خبری نشد!
ایشان از موقعیت خودش برای استفاده از یک رانت سوء استفاده کرده البته وزیر نفت هم شریک جرم این نماینده است
شرکت نفت حقوق پایین و پر کاری است و مردم این و می فهمند
حتی آبدارچی از رانت استفاده می کند. دوست های دوران مجردی هم پست و مقام گرفته اند. همه جا فراگیر است. حتی به هم دیگر قرض می دهند. اگر از سر ترس نباشد کارمندان دون پایه می دانند چی شده واز چه رابطه های استفاده شده رابطه اقسام گوناگون دارند. از دست کسی کاری ساخته نیست
باعث دلگرمی است که بدانیم این مجلس نشین عضو دائم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم تشریف دارند.
با نام خدا
مستنداتی موجود است که در وزارت نفت چنین انتقالاتی و استخدامی های با ضابطه بسیار زیاد وجود داشته و دارد
اما کدوم مسئول ناظر و پیگیر است خدا میداند؟
اصولاً چرا باید اشل حقوقی در وزارت خانه ها و ادارات و موسسات دولتی و وابسته به دولت متفاوت باشد.

وقتی مدرک ها برابر است
وقتی همه در یک محل زندگی میکنند
وقتی هزینه ها برابر است
و وقتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
ایا شرایط کاری برابر است مثلا کسی که شب پیش خانوادش است با کسی که دو هفته در شرایط اقماری و دور از خانواده زندگی می کنه اصلا میدونی اقماری چی هست
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بله میدانم
منظور بخش کارمندی است
شرایط خاص و حتی تفاوت شیف کاری وامثالهم درجای خود
قطعا کوشش و تلاش آقایان برای فرزندانشان برای کار در سکوی نفتی نیست.
اصلا چرا باید وزارت نفت حقوق ومزایاش از سایر وزارت خانه تا این اندازه بیشتر باشه که برای رسیدن به اون سرودست شکسته بشه. مگه نفت مال اوناست.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
کی گفته بیشتره؟ وقتی از شرایط و نوع و خطرات کار دیگران بی اطلاعی نظر نده .اگه اینطوره پس آموزش و پرورش راحت ترین و تن پرورترین وزارت خانه س با کلی
پر مدعا.و
وجود نان مفت در شرکت نفت وگاز ویا برخی ادارات دیگر خیلی ها را جذب خود میکند / خدا رحمت کند شهید رجایی تنها فردی بود که در مقطعی در برابر افزون خواهی برخی ادارات ایستادگی کرد
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
پزشکارو چرا نمیگی برادر ! نفت و بانک و... یک صدم‌دارمد پزشکارو ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
عزیز دلم من که پزشک نیستم اما این موضوع چه ارتباطی به پزشکان داره؟نکنه گران شدن خودرو های حلی مانند هم به پزشکان ارتباط داره؟شما اصلا متن را نخواندید>یک بار دیگر بخوان
دکترای شیمی فیزیک با گرایش نفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ازاون حرفهاست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام من یه فرهنگی هستم.ازبین همکاران ما تعداد زیادی دارای مدرک دکترا از دانشگاههای قوی هستند و نه دانشگاه آزاد.و مقالات زیادی در ژورنال های خارجی دارند.با اینپکت بالا. ولی حتی در دانشگاه فرهنگیان هم استخدام نمیشن.بابا جمع کنید این حرفا را ایشون فقط داره از نفوذش استفاده میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
محمد جان ایمپکت درسته نه اینپکت . نمیدونم به چی غره شدی که هی آزاد و دولتی میکنی با پول مفت درس خوندی منت هم میزاری؟ داداش مدرکتو بزار دم کوزه آبشو بخور بگو ببینم چی بلدی ؟
این مملکت رو فساد اقازادها خراب کرده نه تحریم امریکا
راه چاره چیست؟از با بصیرتان می پرسم.
بوی نفت ومزایایش از زمان امدن دارسی به ایران وحفر اولیندچاه در مسجد سلیمان کام خیلی هارا شیرن کزده ومیکند ،کسی بفکر در جهاد کشاورزی با مزایای بخورونمیر وسگ زندگی نیست .شاف طبقاطی ورانت واشرافیت وپورشه وپنا هاوسها وویلاها در لواسان وزالو زاده ها چنین واز همچو جاهای نون وابدار به منصه ظهور می رسند ویک شبه ره صد ساله را طی میکنند انهم با یکی دوتا جفتک .
بنده به عنوان یک نیروی فنی از سال 89 در یکی از شرکت های پالایشی به عنوان نیروی ارکان و قراردادی در سمت کارشناس واحد مشغول بکارشدم .
نزدیک به دو سال پیش تمامی نورچشمی های مدیران و افراد با نفوذ این شرکت تبدیل وضعیت شدند و در همان سال 95 آقازاده مدیر منابغ انسانی به عنوان کارشناس مربوطه در کنار بنده قرار گرفت و با تمام کاستی های علمی و فنی که داشت من سعی کردم به نوعی ایشان را به سطح مطلوب فنی برسانم ولی دریغ از ذره ای تلاش از طرف آقازاده محترم . البته بماند که تلاش ایشان برای یاد گیری و پیشرفت واقعاٌ هیچ دلیلی نداشت چون از اول جایگاهش مشخص بود . بعد از یک سال و نبم آقازاده مجرد مدیر منابع انسانی با هیچ گونه زحمتی و بدون ذره ای تخصص و علم مرتبط در جایگاه بنده تبدیل وضعیت شد و بنده متاهل با یک فرزند چند ماهه به جرم عدم همکاری و دوستی خارج از عرف با آقازاده محترم و صراحتاً نا خوشنودی ایشان از من به اشد مجازات محکوم شدم .بک ترور شخصیت واقعی با انواع پاپوش ها رو برای من بکار گرفتند و دو نوبت به عناوین مختلف تعلیق شدم . پاداش و مزایای اندک نیروهای پیمانکاری رو هم از من گرفتند و الان که در خدمت شما هستم با نزدیک به ده سال سابقه درخشان کاری در سمت کارگری مشغول بکار هستم و هر ساعت منتظر اخراج از شرکت . در این هرج و مرج و فساد سازمان یافته در منابع انسانی نفت شما دنبال چی میگردید ؟؟؟ فقط خدا میداند !!!
نمونه اش اینه در حالت کلی تمام ادارات و سازمانها همین وضعیته مثال در منطقه آزاد ... تو اداره اش بیش از دویست کارمند هست ولی با سی نفر راحت میشه اداره کرد هر زمان میری اکثر کارمندان یا با موبایل بازی می کنند یا در حیاط پرسه میزنند و بیشترشان از طرف معاونان و مدیران منطقه از روی پارتی استخدام شدند خلاصه کل دستگاههای دولتی همین وضعه . باید یه انقلاب اساسی در ادارات دولتی و سازمانها صورت بگیره اگه دولت بتونه دو ملیون کارمند رو کنترل کل جامعه سالم میشه ولی حیف هر روز بدتر میشه
خداوند اموات لیاخوف رو رحمت کند به شدت جای خالی ایشان در این عصر بدتر از حمله مغول احساس می شود .
بهترین و مستعدترین فارغ‌التحصیلان دانشگاههای دولتی در رشته‌های مرتبط با نفت بیکارند. آنوقت یک عده آقازاده رانت‌خوار با مدارک ساختگی و آبکی دکتری از دانشگاه‌های آزاد به بهترین مناصب چنگ می‌اندازند! کجایی عدالت؟! ضمناً همه جا همینطوریه
سلام فکر می کنم مسئله اساسی اینست که چرا وزارت نفت باید حقوق و مزایایش از سایر وزارت خانه ها بیشتر باشد که موجب چنین مشکلاتی شود آ یا تفاوت بالای حقوق و بازنشستگی یکی از مظاهر بی عدالتی نیست؟ که در عرض چهل سال حل نشد تا زمانی که اختلاف فاحش حقوق باشد از این اتفاقات خواهد افتاد
وای بر شما که دست روی هر کدومتون میذارن یه چیزی میزنه بیرون!
من کارمند یه بانکه به اصطلاح بانک هستم فوق لیسانس حسابداری هم دارم در قسمت اعتبارات مشغولم بسیاری از کارمندای مترو که میان تسهیلات بگیرن به این صورت هست که پدر پسر دختر همگی باهم تو مترو کار میکنن خواهر و برادر پسر عموها فک و فامیل باهم تو مترو هستن واسم عجیب بود تا از یکی از پزسنل سوال کردم گفت ساله ۹۲ ۹۳ تعداد ۸۵۰۰ نفر جذب مترو شدن با کمترین تحصیلات و بیشترین مزایا بدون هیچ قیدو شرطی
دوستان من پدرم ۳۰ سال تو ایران خودرو با تمام وجود کار کرد و از دنیا رفت اما نتونستم جایگزین ایشون بشم با وجود اینکه این قانون تو ایران خودرو بود اما راحت گفتن نه همین
بنده نخبه دکتری در رشته خود سالها توسط همین مقامات کشوری و استانی به بازی گرفته شدم. خدا نگذرد که دست این مسئولین بعضا فاسد در چه کارهایی است و آقازاده های فاسدشان در کشورهای دیگر چه کارها نمی کنند. کسی فکری به حال کشور و انقلاب عزیز ما بکند و به فرمایشات رهبری گوش دهند. تا کی فساد؟ تا کی پارتی بازی؟ رابطه بازی؟ آقازاده؟ بیکاری نخبگان و بهترین جوانان کشور؟؟؟ تا کی؟
تابناک ممنون که خبرهای زیر خاکی رو بعد چند وقت بیرون میکشی که مسئولین بفهمند ماست مالی اونا مشمول مرور زمان نمیشه! ولی اینا چیزی نیست در مقابل اون مصوبه استانی شدن انتخابات مجلس! اینجا یک نفر مطرح میشه بعدها این روش انتخابات استانی بلایی به سر مجلس فشل میاره که وضعیت الانش پیش اون موقع شاهه!! یعنی غبطه اش رو میخوریم به این موضوعات هم بپرداز
ای کاش تابناک میتوانست تخلفات پیمانکاران نفتی رو هم گزارش کنه . جالبه در بخش نفت مفسده های کلانی وجود دارد و اگر برنامه قوه قضائیه با مضمون از کجا آورده ای رو در وزارت نفت پیاده کنند . خیلی داستانها رو خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
رانت رشوه فامیل بازی و سهمیه چهار ستون اصلی خیمه گاه فساد در کشورمان شده است. چشم بستن بر روی هرکدام خیانتی بزرگ به خون شهدا است. سهمیه نخواستیم آبرو شهدا را نبرید
والله بنده با مدرک دکترای دانشگاه درجه ۱ دولتی در تهران تنها به خاطر اینکه یکی از مقاطغ قبلیم ازاد بوده هر جایی میرم منو پس میزنن. میشه بگید منم پژوهشگاه بگیره؟
تابناک لطفا در مورد عمدی بودن حمله ملخا گزارش بنویس! خیلی مهم است! ملخ ها با ایجاد صداهای ماورای صوت که به گوش انسان شنیده نمیشود با هم ارتباط دلرند! مثلا برای جفت گیری یا مهاجرت صوت مخصوص از طرف سر گروه ایجاد میشود با صدای فوق دسته تماما شروع به تابعیت میکند هر کجا صوت میرود دسته همراه ان صوت میرود حالااگر توسط ماهواره این فرکانس مشخص که البته در تحقیقات دانشمندان کشف شده ایجاد شود کلونی در مسیر ان صدا مهاجرت میکند! حالا اگر تحقیقی صورت گیرد و این صوت ایجاد شوددسته به همراه ان از مزارع به سمت کوه و دشت لم یزرع برده شوند دیگر سم پاشی پر هزینه که اثر کمی هم دارد لازم نیست میشود با اتش شعله پر فشار گاز انها را کشت و نابود کرد!
قیس بن سعد پس از انجام دادن مأموریت خود در مصر از طرف امیرمؤمنان(ع) مأموریت یافت تا به آذربایجان برود. امام(ع) به او در زمان تصدی استانداری آذربایجان نامه ای به این مضمون نوشتند: «اما بعد خراج و مالیات را به حق و با درستی از مردم بگیر. با سربازان و سپاهیان به انصاف و عدالت رفتار کن. از آنچه خدا به تو آموخته است به آنها که در حضور تو هستند بیاموز... در خانه را به روی همگان باز کن و تکیه گاهت حقّ و حقیقت باشد؛ چه آن کس که با حق همراه باشد از عدالت منحرف نمی شود و نزدیکان و خواصّ را بر سایرین مقدم نمی دارد. پیروی از هوای نفس و خواهش های نفسانی مکن که پیروی هوای نفس تو را گمراه و از راه خدا باز می دارد. همانا آنان که از راه خدا منحرف می شوند برای آن ها عذابی سخت در پیش است.»
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
احسنت ،تبارک الله
حقیقتا مخلص کلام را نوشتی،اما ببینیم جناب ایت الله سید ابراهیم رئیسی که بسیار به ایشان ارادت داریم و بسیار به امدنش امیدوار،با این گونه فساد ها چه می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
کسی که به خاطر رای با هر کسی دمخور میشود اهل جمع کردن ناکارامدیها نیست
هرکس در حد توانش میخوره دیگه.
ادعا های آقای یوسفیان ملا در مورد مبارزه با فساد ، گوش همه را کر کرده است!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
هم اکنون با وجود این همه جوان نخبه فراری و افسرده شده از کشور آیا جذب و سپس ارتقا سمت رانتی فامیلی سهمیه ای ، حقوق آن حلال است؟
رانت رشوه فامیل بازیو اسم سهمیه چهار ستون اصلی خیمه گاه فساد شده است
سلام زیاد سخت نگیر اقا درست میشه
راستی از رییس کمیسیون اجتماعی که باعث حودکشی یک دختر بیچاره و مستصل شده بود، چه خبر؟
خوش به حال این دختر خانم که باباش نماینده است و پارتی دارد. بقیه مردم بینوا و بی کس چکار کنند؟ حتما انتقال این دختر به وزارت نفت هم از توطئه های استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل و عربستان است
چرا باید اینقدر تبعیض در وزارت نفت باشد فرق نفتی ها با آموزش پرورش و بقیه ادارات چیست که در بعضی موارد تا ۱۰ برابر آنها حقوق میگیرند مزایا کامل ،خونه و تمام امکانات ماشین استیجاری ۲۴ ساعته و ...........باید خودتون بیایید از نزدیک ببینید ...واقعا جای تاسف دارد خدا از حق الناس نمی گذرد و این تبعیض ناروا را قبول نمیکند ...
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
اولا که همچین خبری نیست.وزارت نفت درونش مارو کشته و برونش دیگزانو.
برادر من خواهر من همه توی وزارت عریض و طویل نفت با زیر محموعه های نفت و گاز و پتروسیمی، توی ساختمون اصلی وزارت ننسستن و اون امکاناتی که اسم میبری ندارن.
امثال من ۱۶ ساله توی گرمای بالای ۴۵ و شرجی بالای ۸۰ درصد با هزار تبعیض و اعصاب خردی کار میکنیم.عمر و جوانیمون رفت و چیزی از زندگی نفهمیدیم.
حداقل توی معلم عید و تابستون و تعطیلات و برف و الودگی هوا نصیبت میشه که بشینی خونه
پس قضاوت نکن.قرار نیست همه مثل هم باشن.
جالب اینجاست که در همین وزارت نفت کارمندانی هستند که با سختی و بدون کاستن از کارشون تحصیل کردند و دارای مدرک دکتری واقعا مرتبط با شغلشون می باشند ولی از نظر امور اداری شرکت هنوز مدرکشون تعدیل نشده است فقط به خاظر اینکه یک بار مدرکشون از لیسانس به فوق لیسانس تعدیل شده
تو.این کشور هیچ کاری مبتنی بر شایستگی نیست: انتخاب رییس جمهور، نماینده مجلس، سهمیه های مختلف کنکور، امتیاز انتقال فرزندان هیات علمی دانشگاه و هزاران جای دیگر
با سلام، یکی از جنایتهایی که بعد از انقلاب در این مملکت روی داده است استخدام در ادارات دولتی و یا شرکتهای دولتی بوده است که اگر واقعاً یک گروه مستقل به آن رسیدگی شود عمق فاجعه مشخص خواهد شد و بابت همین مسئله متوجه خواهیم شد که چه افرادی بخاطر همین مسئله حق آنها ضایع شده و یا چه افراد نابغه ای را در خدمت دیگر کشورها داده ایم. مگر در خود همین نماینده ها هم نداشتیم که خود را از آموزش و پرورش به وزارت نفت منتقل کرده اند. و ...... از این دست خیانتها در این مملکت الا ماشاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
هم اکنون با وجود این همه جوان نخبه فراری و افسرده شده از کشور آیا جذب و سپس ارتقا سمت رانتی فامیلی سهمیه ای ، حقوق آن حلال است؟
بعد بگید ایثارکرا ازسهمیه استفاده می کنن و..... اینا یه عده هستند بنا به ضرورت ایثارگر میشن نخبه میشن نابغه میشن انقلابی میشن ضدانقلاب میشن افتاب پرست هم پیششون کم میاره
توی یکی ازاین ادارات بهداشت بیمه و... برو بگو من خانواده ایثارگرم با هرچی سابقه توهمون اداره چرا رسمی نمیشم میگن فقط ایثارگرا یا فرزند شهید میری میگی خودم 100 درصد شهیدم میگه فقط خانواده ایثارگرا همیشه یه بخشنامه از معاونت معاون معاونت توی چیبشونه میذارن جلوت هرارو یک بخشنامه متناقض برای روز مبادا دارن مارخوردن افعی شدن
البته خودکرده را تدبیر نیست شرمنده یک ملت شدیم جلوی خانواده هامون هم از این همه تبعیض سربلند نمی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
ناشناس عزیز رانت رشوه فامیل بازی و در نهایست سهمیه چهار ستون خیمه گاه فساد در کشور شده است . سهمیه از آنجا که شده به نام ایثارگرانو بهکام ژانتخواران ژن خوب بجز حذف آن و دیگه راهی باقی نمونده .
درود بر شرف کلنل لیاخوف روسی
یادتون که هست مجلس را به توپ بست...
تاکی برخی می خواهند دست از این کارشان بر ندارند بخاطر صندلی وزارت . تو را خدا به داد این مملکت برسید
شما فکر کنید ستاد مبارزه با مفاسد مالی اقتصادی که آقای یوسغبان ملا عضوش شده از سوی مجلس چه حال و روزی دارد؟
سلام
من دانشجودکتری شیمی فیزیک یکی ازدانشگاههای دولتی هستم.متاسفانه ایشان فقط فقط دروغ پردازی کردن.اولا دکتری شیمی فیزیک انچنان کاربردی در پژوهشگاه نفت نداره.دوما دکتری شیمی فیزیک گرایش نداره ولی زمینه تحقیقاتی در زمینه های کوانتوم،سینتیک،الکتروشیمی،وترمودینامیک دارد.نمی دونم گرایش نفت از کجا امده؟ واقعا مسئولین تحقیقات لازم انجام بدن تا حداقل برای ما هم روشن بیشه که رشتمون گرایش نفت داردو ما بی خبریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
هم اکنون با وجود این همه جوان نخبه فراری و افسرده شده از کشور آیا جذب و سپس ارتقا سمت رانتی فامیلی سهمیه ای ، حقوق آن حلال است؟
هر چی سعی میکنم چیزی ننویسم نمیشود .
دم تبلیغات این نماینده و سایر کاندیداها باز من و امثال من با سر میریم بغلشون و برای انتخاب شدن ایشان تلاش میکنیم .
پس از ماست که بر ماست . البته بشرطی که این متن از فیلتر سایت بگذرد
امروز کسانی از مبارزه و قناعت و مقاومت و ایستادگی سخن می‌گویند که ثروت آنان بی‌اندازه است. خانه‌های‌شان و حقوق‌های‌شان نجومی است. با لکسوس رفت و آمد می‌کنند و حقوق ۱۹ میلیونی را نیز کم می‌دانند. بعد هم می‌خواهند پرونده صهیونیسم و آمریکا و کل استکبار جهانی را در منطقه ببندند. اینجاست که در اتخاذ این سیاست‌ها به بن‌بست می‌رسند ولی شجاعت بن‌بست شکنی را ندارند و در موقعیت آتش‌بس به جنگ خود با واقعیت بیرونی ادامه می‌دهند.
شیمی فیزیک با گرایش نفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا چه گناهی کردیم که اینا شدن نماینده هامون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
هیچ کس الکی نیومده تو مجلس و یا رییس جمهور شده . خودمان رای دادیم و این افراد چه لایق و چه نالایق انتخاب خودمان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
گناهتون انتخاب نادرستتوتونه
من نمی گم کار ایشون درست ولی آاااااااااااای آدمهایی که جیغ انتقاداتتون گوش فلک رو کر کرده، کدوم یکی از شماها اگه از دستتون بربیاد انجام نمی دین؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
به فرض از دستمون بر میامدو انجام هممیدادیم ، آیا از نظر قانونی ، عرفی شرعا و در نهایت وجدانی کار درستی است در زمانی که امروزه شغل حکم نان شب را پیدا کرده است؟آیا درامد حاصل از این کار حرام نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
کاملا موافقم با شما . قربان کلاه ما خیلی بیشتر از اینا پس معرکه اس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
ان قدر بی توجه به مسائل هستی که نمی دانی احترام به رای مردمی که به امثال تو اعنماد کرده اند برابر با حراست از ناموس خویش است؟اما این جا بحث ابروی مردم و حق و حقوق ایشان است
اقای رئیسی. یادی از مشاور های. نفتی. هم. بکن.
چه کامنت های زیبا اما دل هائی پر ازدرد که ریشه در تبعیض دارد چنین چیز هائی از بدیهیات است.مثال روشن ان همین نماینده است که عمریست نماینده است .اگر بد بود که همان دور اول هم نمی ماند.کی بدش میاد ..غافل از این که این نماینده فکر نکرده با این کار دخترشو سر سفره ای گذاشته که چشم هزاران ایرانی دنبالشه و این چنین نانی تا هفت پشت دخترش را دامن گیر می کنه.
لطفا قوه قضاییه به طور قاطع و سریع "بیژن زنگنه"و "عزت الله یوسفیان ملا" رو علنا محاکمه کنه
من با 12 سال سابقه رسمی در شرکت نفت - عطایش را به لقایش بخشیدم و راهی کشور کانادا شدم تا شاید مابقی عمر خود رو بدور از اعصاب خوردی خیلی از افراد به ظاهر مذهبی سپری کنم.
یه مدتی رییس اداره گاز تازه تاسیس یک شهر بودم که قرار شد ۴ نفر رو استخدام کنیم و همه چی رو قانونا باید من انجام میدادم . دیدم یه روز مافوقم بهم گفت که این چهر نیرو استخدام شدن و لیست اسامیشون رو بهم داد. بهش گفتم پس من چیکاره هستم !!!! که گفت تمام اینها شفارش شده از فرمانداری و دفتر امام جمعه و غیره هستن و ما هیچ حق دخالت نداریم. ما هم کلا عطایش رو به لفایش بخشیدیم.
یا قبل از گاز توی شرکت نفت ( اهواز) رپیس گلم از ۷ صبح تا ۴ عصر هیچ کاری انجام نمی داد و از چهار تا ۱۰ شب توی اتاق میخابید بعد میرفت خونه فقط سخن ور بیسار قهاری بود به ولله قسم سواد در حد صفر. طوری شد که از دستش فرار کردم . الان اگه کلام بیوفته اهواز حاضر نیستم یک ثانیه هم برم اونجا
لایک
پژوهشگاه صنعت نفت پر هست از افرادی که با مدرک دانشگاه ازاد یک جای دور افتاده اونجا استخدام شدن چون پداراشون اونجا کار میکنن.... کافیه یکبار بیاید یه سرچی درباره افرادی که اونجا هستن کنید هرکدومشون کس و کارشونو اوردن اونجا نکته جالبش اینه که بچه هاشون معدلشون به 14 هم نمیرسه
اینقدر دکتر دکتر نکنید ماشاالله به غیر از چندتا دانشگاه باقیش عملا هیچ درسی نمیخونن طرف دکتری داره ۴ تا کلمه انگلیسی نمیتونه بنویسه
اون وقتی که سر و کله همو می‌شکستید واسه رأی آوردن نماینده هاتون اینجاشو ندیده بودید، نه؟ آدم میمونه تو کار خیلی از این مردم.
فامیل بازی مسولان ثمره بی تعهدی و پشت کردن آنان به مردم وخون شهدا و این امر متاسفانه در کشور به یم امر عادی تبدیل شده وحضرات تازه جسارت به حد اعلا خود رساندند اگر بنا به این وضع بود این همه شهید و مجروح برای چه بود!!!!!!
سلام
بنده دکتری عمران دارم. هر سه مقطع تحصیلی خودم رو هم در بهترین دانشگاه های دولتی خوندم. یکساله بیکارم و هرجا میرم کار نیست. رفتم یکی شرکت خصولتی برای مسدول کارگاه شدن. مسئول کارگزینی با یک گاردی گفت. تو دکتری داری میخوای مسئول کارگاه بشی؟ یا کار کردن بلد نیستی و یا درسی که خوندی بیخودی بوده. راست میگفت آخه خودش با لیسانس دانشگاه آزاد نشسته بود پشت میز مدیریت.
از خجالت زن و بچه شبها خوابم نمیبره. امروز فکر کردم خوبه برم 118 جواب تلفنها رو بدم. خسته شدم از بس پول غرض کردم.
متاسفانه.پارتی بازی بیداد می کند
با سلام
در مورد سوم مزایای انتقال به نفت واقعا دانشگاه مزایای بیشتری نسبت به نفت داره مزایا وحقوق مثل یه افساته می منه و نماینده ها هم گول همین قصه و افسانه ها میخورن
خو.ب این همه گفتید .اعصابتان را خورد کردید .افسردگی گرفتید ...چی شد .ایشان را برگردانند .سر پست قبلی .....؟؟؟؟.پدرش را عزل کردند به خاطر رانت خواری ؟؟؟؟.......نه ....بس ارام ..............مریض می شوید .به خدا
رانت ، رشوه ، فامیل بازی و سهمیه چهار ستون خیمه گاه فساد است.
سلام، بهتر است از این به بعد از واژه ژنهای خوب و ژنهای خوبتر استفاده شود. برخی از آقازاده ها فقط به صورت چرخشی در بین سازمانها در حال رفت و آمد بوده و هیچگونه فعالیتی انجام نمی دهند این افراد باعث دلسردی سایر کارکنان نیز شده و در واقع حق آنها را ضایع می نمایند.
از قدیم گفته اند خود کرده را تدبیر نیست شما فکر میکنید کدامیک از این وکلای نسبتا بخاطر خدمت اینهمه هزینه میکنند وزیر بار منت هر کس وناکسی میروند البته با میل ورغبت که بیایند مجلس وانوقت ما ملت زود باور هم میگوییم فلان وکیل ادم خوبی است اگر منفعت خودش اول تامین نشود هیچ کاری نمیکنند گول بعضی حرفها را مردم نخورند همه ان ظاهر است اگر بررسی کنید خواهید دید همه فرزندان وکسانی که مد نظر بودند به نحوی مشغول هستند ولی خدایی فکر کنم این وکیل ودختر محترم ایشان غداکاری کرده اند با تنزل مقام وحقوق رفته اند جای دیگر مشغول شدند حالا شاید بنده خدا دوست داشته در نفت مشغول بشه مثل همه انهایی که دوست دارند خواسته خدمت کرده باشد
مگر نفت ملی نیست ؟ چرا برای بعضی ها ابزار قدرت شده؟
مگر ما افراد دیگری با این گرایش نداریم؟
تبعیض در این کشور تا کجا باید ادامه دار باشد . پس مبانی اسلام چه شده ؟
این آقایان مگر خدا را قبول ندارند و اسلام را ؟
چرا این افراد را تععین صلاحیت می کنند آن افراد که صلاحیت اینها را تایید کرده اند هم مسئول هستند و همچنین کسانی که چشم هایشان را روی اینگونه تخلفات بسته اند .
این کار ها باعث بی اعتمادی مردم می شود باید برخوردها با تخلفات قاطع و سریع و شفاف باشد .
خیلی وقته که که معلوم نیست چطور افرادی با مدرک ارشد هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شدند و بعد از اون دکترا از دانشگاه آزاد گرفتن و حتی یک مقاله درست حسابی هم ندارند و حتی وزارت علوم هم هیات علمی اینا رو قبول نداره. برا خودشون حقوقای خوب میگیرن و دانشجوها از دستشون عاصی شدن.
با یک بازرسی قوی و بی طرف از کارگزینی های سازمانهای دولتی معلوم می شود چند درصد ابوابجمعی از مجاری قانونی شامل آزمون، مصاحبه و گزینش استخدام شده اند.شاید بالغ بر 90 درصد نیروهای شاغل در دستگاههای دولتی از طریق سفارش یعنی پارتی بازی اداری به استخدام دولت پذیرفته شده اند!به عبارت دیگر عدالت استخدامی مثل عدالت در سایر شؤون جامعه جزو آرزوهای ظاهراً دست نیافتنی است! زیرا اجرای قانون در کشور از ارزشهای فرهنگی محسوب نمی شود.
کفر نمی‌گویم، خدایا

پریشانم،

چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!

مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.

خداوندا!

اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای ‌تکه نانی

‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌

و شب آهسته و خسته

تهی‌ دست و زبان بسته

به سوی ‌خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر در روز گرما خیز تابستان

تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی

لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری

و قدری آن طرف‌تر

عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌

و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر روزی‌ بشر گردی‌

ز حال بندگانت با خبر گردی‌

پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.

خداوندا تو مسئولی.

خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است،

چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است .”
آقا این همه دکتری بیکار اون هم در زمینه تخصصی نفت داریم بعد شما میای شیمی فیزیک که فقط کار نفتی کرده و اونم از دانشگاه آزاد استخدام میکنی بعد میگی روندش فرق میکنه؟ شما بیا بورسیه های نفت که دکتری دارن رو بگیر نمیخوادنادرست بگی آقای وزیر
لایک
چرا داد و فریاد بیخودی راه انداختید هرکس دیگر هم بجای ایشان بود همین کار را میکرد شک نکنید
هنوز در اين مملكت خيليها مثل آقاي يوسفيان ملا هستند كه خود را طلبكار مردم مي دانند ضمنا" درس شيمي-فيزيك هيچ سنخيتي با شيمي نفت ندارد و اين نيز از بي اطلاعي آقاي يوسفيان را مي رساند.
علی برکت الله. باید در نحوه دکترا گرفتن و عضو هیات علمی شدن این خانم هم شک کرد زیرا احتمالا با همین روش این مسیرها را عبور کرده است. خوب نماینده محترمی که به جای فکر کردن به مردم به فکر خود و خانواده اش است. حالا این شخص از منافع مردم دفاع می کند؟!!
بنده خودم نماینده ای میشناسم که فرزندش ریاست چندین مجتمع سلامت را در اختیارش گذاشتن و دهها پزشک و کارمند زیر دستش کار میکنند و تازه قرارداد 89 روزه میبندند که شامل قانون کار هم نشه و سالیانه سه میلیارد هم بودجه از دولت برای ارائه خدمات رایگان به مردم میگیرن ولی علنا هزینه هم دریافت میکنن..کسی هم نمیتونه بگه بالای چشمت ابروست....
اینکه آقای نماینده گفته اند این انتقال مزایایی برای دخترش ندارد کاملا کذب است ! حداقل حقوقش دو یا سه برابر می شود !من کارمند نفت هستم این افراد وقتی وارد می شوند اضافات شایستگی اینها با رقم بالاتری محاسبه می شود ؟؟؟ یک بی عدالتی آشکار !!! وقتی بنابر اطلاعات درز شده حدود 120 نماینده در استخدام نفت هستندو در واقع کارمندان زنگنه در مجلس !!! چرا فرزندانشان نیایند ؟ از طرفی وقتی معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات آقای مبلغ بعد از 4 سال بازنشستگی هنوز در دفتر مرکزی ساختمان پتروشیمی طبقه 12 دفتر کار مخصوص دارد !! چرا بقیه نمایندگان از فرصت بدست آمده استفاده نکنند؟!!
از ماست که بر ماست.
سلام دوستان جالب است بدانید ۵ سال است که بطور رسمی استخدام با هر مدرکی در وزارت نفت بویژه تهران و بویژه پژوهشگاه صنعت نفت طبق دستور وزیر محترم نفت ممنوع است!!!!! حتی یک مورد فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های خارح از کشور هم استخدام نکرده اند ولی برای ژن خوب....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
چقدر فارغ التحصيل دانشگاههاي برتر كشور (تهران تبريز اميركبير صنعتي اصفهان شريف و...) ميان پژوهشگاه براي كار قراردادي ولي رد ميشن... ولي اين خانم الان اينجا مشغول كار(!) هستند
با سلام
میخواستم ببینم اصلا چنین قانونی وجود دارد ؟ آیا میشود از یک وزارتخانه به وزارتخانه دیگر انتقالی گرفت؟ با تشکر
متاسفم بر این سیستم مجلس از غم بمیریم جا داره
اکثر نماینده ها از این رانت و پارتی بازی برخوردارند مثل نماینده سابق لامرد که دخترشان فرستادن به وزارت نفت آن هم یک پست بسیار مهم . و ......
البته ایشان استخدام دانشگاه فرهنگیان هم نبوده اند و انگونه که در سال ۹۵ مدارکشان را ارائه کردند معلم آموزش و پرورش بودند و چند ساعتی هم حق التدریس در دانشگاه فرهنگیان تدریس میکرده اند...
ای کاش صدای ما به جناب رییسی رییس جوان قوه قضائیه برسد و برای اینگونه موارد و هرگونه اعلام نفوذ ذز کشور فکری اساسی بشود مردم تحمل تحریم را دارند اما تحمل رانت و رانت خواری را دیگر ندارند.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
60 وخرده ای جوانه ؟
کسی نمی گوید چرا وزیر قبول می کند؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
مجبور است
زمانی که رهبر معظم انقلاب تاکید به ساده زیستی و پرهیز از فساد و سفارش و سوءاستفاده از مقام میکنند برای افرادی که بر خلاف کلام و رفتار علوی ایشان عمل می کننددم از ولایتمداری زدن شرم آور است. هستند مقاماتی که آلوده به این مفسده هستند و در پیشگاه خدا و خلق خدا شرمنده... بر قوه قضائیه با رئیسی تازه نفس است که مردانه و علی وار برخورد مردانه کند ...
پاسخ ها
آرش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چقدر خوش خیالی شما دوست گرامی
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اجرکم عندا.....ء
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
لطفا چاپلوسی نکنید
در این حکومت تمامی استخدام ها وگزینش ها بر اصل رابطه استوار است
اين هم از عملكردي كه خود بايد منشاءمبارزه با رانت و .......باشند.
دلیل این همه بلایا سیل زلزله ملخ سرمازدگی محصولات کشاورزی دراقوام گذشته عاد ثمود فرعون قوم نوح نبی چه بود حضرات علما
پس خیال می کنید اینها که خودشان را برای نماینده شدن می کشند برای رضای خدا نماینده میشن خخخ
ما به جه امیدی درس بخوانیم وقتی پارتی نداربم. ابن همه مثل خیلی از مسائل دیگر پس از مدتی فراموش می شود اگر وافعا راست مب گویند همین امروز اخراجش کنند. ابن ها فقط باعث‌بدبینی و ناامیدی وجوانان می‌شود.
ای بابا چه انتظاراتی دارید، کل کاسه رو سر کشیدن
تابناک عزیز ...صرف گذاشتن یک خبر کهنه دردی را دوا نمیکند.
دختر وپسرم هردو تحصیل کرده وبی کارند ومتاهل در بیچارگی می سوزیم وعده بهشت بهم دادن توایران من 30 سال تدریس کردم ای خدا حتما جهنم می روم به خاطر فرزندانم در این مملکت هیچ کسی ناظر رفتار خداداران نیست چون خدا رو هم مصادره کردندخدایا به حق اه فرزندان سوخته مان همه رانابود کن همه را ای خدآاااااااااااااااااا...
1. مگر phd آنهم ازدانشگاههای دولتی کم داریم که افتادند دنبال خانم دکتر دانشگاه آزاد
2.از چه موقع شیمی فیزیک گرایش نفت پیدا کرده
3.اینهمه نخبه و فارغ النحصیل دکتری در دانشگاههای دولتی بیکار داریم این خانم بامدرک آزاد هیئت علمی دانشگاه دولتی شدن
خط به خط این عملکرد از توضیح وزیر تا آخر اجحافه .کی میخواد بداد اینهمه جوون با استعداد بی پارتی برسه
غیر از این بود باید تعجب میکردیم!!!!!!اوضاع مملکت بیانگر نحوه کارکرد همین آقایان است!!!!
خوبه حالا این یکی رو دیدن
سالها پیش خانم مهر انگیز کار در یک مصاحبه در خصوص فساد اداری و مالی گفت کافی است که 1000 نفر آدم سالم در دستگاه های نظارتی باشند
فساد ریشه کن می شود.

حالا من عرض می کنم با وجود اینهمه دستگاه عریض و طویل نظارتی اعم از وزرات اطلاعات، حراست دستگاه های اجرائی و بازرسی قوه قضائیه چرا باید چنین تخلفاتی اتفاق افتد؟
نمایندگان و مقامات بی خاصیت کشور ، فقط بلدند فرزندانشون را به هر سازمانی که درآمد بالایی داره سرازیر کنند ، تو همراه اول هم سری بزنید فک و فامیل های همشون را از شباهت می تونید تشخیص بدید . به نظرتون اگه رویه به جز این بود ، کشور به این فلاکت می رسید . صد شکر که تو ایران نهاد بازرسی و پیگیری و ... هم نداریم
اگه اینهمه حرف زدید اون خانم رو از کارش برکنار میکردن یه چیزی.که چی اینهمه حرف؟
والله من ده ساله درخواست انتقال در یک شرکت دولتی از یه استان به یه استان هم طراز دیگه رو دارم اونم فقط بخاطر مشکلات خانوادگی همسرم، ولی چون پارتی ندارم نشده که نشده!!!
اقای وزیر و معاون و .... ........که دریافتی کلان داری ایا اکثر کارمندان و کارگران زیر خط فقر نیستند ؟؟ شما فکر میکنید اینها هم مثل شما دریافتی کلان دارند ؟؟؟؟
شما مرفهین و سرمایه داران بی درد چه میفهمید که از ساعت شش صبح صف گوشت ایستادن و عاقبت نرسیدن گوشت (با این وضع فاجعه بار توزیع ) یعنی چه؟؟؟؟؟؟
از همه فجیع تر اون عبارت پایین نامه هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی