بازدید 6031

ضرورت ورود وزیر ورزش به مسائل باشگاه تراکتورسازی

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده برای باشگاه تراکتورسازی تبریز بر ضرورت ورود وزیر ورزش به مسائل باشگاه تراکتورسازی برای بازگشت آرامش به باشگاه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 24 April 2019

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از بی مهری‌های صورت گرفته به تیم پر طرفدار تراکتورسازی تبریز، عنوان کرد: ضرورت دارد وزارت ورزش و جوانان برای بازگشت آرامش به سکوهای ورزشگاه یادگار امام(ره) اقدام کند و شخص وزیر به مسائل باشگاه تراکتورسازی ورود کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه باشگاه تراکتورسازی یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های کشور به شمار می‌آید، افزود: نباید اجازه داد که احساسات مردم جریحه دار شود و باید به ناداوری‌ها و حواشی ایجاد شده پیرامون تیم تراکتورسازی رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مدیریت فدراسیون فوتبال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا در هفته‌های پایانی رقابت‌‎های لیگ برتر دچار حاشیه نشود، اضافه کرد: مسئولان فدراسیون باید مراقبت ویژه‌‎ای در این هفته‌ها از رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند تا مباحثی مانند تبانی حتی به اذهان هم خطور نکند.
باشگاه تراکتورسازی تبریز

 

سعیدی یادآور شد: در این شرایط مدیران باشگاه‌ها باید از تحریک هواداران پرهیز کنند و شرایط آرامی برای برگزاری رقابتی سالم فراهم کنند نه اینکه اقداماتی نسبت به تحریک تماشاگران صورت گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: البته مدیران باشگاه تراکتورسازی با تأکید مجمع نمایندگان استان درخواست داشتند که طی دیداری وزیر ورزش و جوانان را در جریان مشکلات باشگاه قرار دهند ولی متأسفانه مسائل باشگاه هنوز به گوش وزیر ورزش و جوانان نرسیده است در حالیکه تنها راهکار حل مسائل باشگاه تراکتورسازی ورود وزیر ورزش و جوانان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل