بازدید 4508
واکنش

شفر: با پولی که برای برکناری من خرج شد، جلوی سیل را می گرفتید!

کد خبر: ۸۹۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 21 April 2019

وینفرد شفر که پس از سه نتیجه ضعیف مقابل الدحیل، پرسپولیس و سایپا در آستانه برکناری از استقلال بود، حالا درباره آن بحران صحبت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، شفر در پاسخ به این پرسش که « آیا تا به حال فکر کردید که در استقلال تلاش‌هایی برای ناکامی شما وجود دارد؟» گفت: در شیراز سیل آمده بود و اگر همه افرادی که به برخی رسانه‌ها پول داده بودند تا منفی بنویسند، این پول به شیراز می‌رفت خیلی بهتر می‌بود، زیرا یک چیز مشخص است. این اشخاصی که به این صفحات پول می‌دهند، یک چیز را درک نمی‌کنند. هواداران خیلی باهوش‌تر از چیزی هستند که آن‌ها فکر می‌کنند. هواداران ما این را حس می‌کنند که چه کسی دنبال کسب بهترین نتیجه است. خیلی کشور‌های دیگر شرایط اینگونه است و هواداران این موضوع را درک می‌کنند. در کالسروهه یک مرتبه مدیر تغییر کرد و من از این باشگاه رفتم و به آن‌ها گفتم که شما از بوندس لیگا یک به بوندس لیگا دو می‌روید و این اتفاق رخ داد. سالی که من در این تیم بودم ما یک رتبه از بایرن مونیخ پایین‌تر بودیم.

پس جواب شما مثبت است و تایید می‌کنید؟

برای من فرقی نمی‌کند که کسی می‌خواهد جلوی موفقیت من را بگیرد یا نه. من به کار خودم و تیمم اعتقاد دارم و با قدرت جلو میرویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار