بازدید 3454

خسرویار: به آمریکا فکر نمی کنم، فعلا فقط ایران

کد خبر: ۸۹۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 20 April 2019

تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۹سال ایران قرار است سه‌شنبه برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی ویتنام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری درباره وضعیت اسپانسر‌ها اظهار داشت: هنوز کسی در فوتبال بانوان اسپانسر نمی‌شود، البته به حق است. ما باید خودمان را در آسیا و دنیا نشان دهیم تا اسپانسر یک دلار خرج کند. باید تلاش کنیم مانند فوتسال که قهرمان آسیا شد، ما هم اسپانسر جذب کنیم. من برنامه یکساله‌ام را به فدراسیون دادم، اردو‌ها به موقع برگزار شد، تورنمنت ایتالیا و روسیه رفتیم. دو بازی دوستانه هم با اردن داشتیم. فدراسیون خوب خرج کرد، اما باید بهتر از این باشیم تا در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم.

خسرویار: همکاری با آمریکا بستگی به نتایج ایران دارد/ نگذاشتیم بانوان از چیزی بترسند

همراهی سه بازیکن متولد خارج از ایران با تیم ملی

خسرویار در ادامه درباره وضعیت چند بازیکن که در خارج از ایران متولد شده‌اند و قرار است تیم ملی را همراهی کنند، اظهار داشت: قبل از شروع لیگ به آمریکا رفتم و با مربیان کیمیا و ویدا رعیت‌پرور و همین‌طور ملیکا محمدی صحبت کردم. آن‌ها تمرینات خودشان را دارند. هر روز با مربی دانشگاه‌شان ارتباط داریم. فیلم تمرینات را برای آن‌ها می‌فرستیم، اولین تورنمنتی که رفتیم، ملیکا برایش سخت بود، چون با بچه‌های ما تمرین نداشت، اما الآن برنامه‌ای را که داریم انجام می‌دهد. سوفیا عسگری هم بیماری ریوی دارد و ما را همراهی نمی‌کند.

تمرکزم روی ایران است و به آمریکا فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال در ادامه صبحت‌هایش در خصوص مذاکره با آمریکا برای همکاری با این تیم تصریح کرد: همه تمرکز روی تیم ملی است. من نمی‌خواستم این خبر قبل از بازی‌های ما رسانه‌ای شود، اما شد. درباره آمریکا فکر نمی‌کنم. اگر فدراسیون ایران بخواهد من با آن‌ها هستم. قراردادم را هنوز با آمریکا امضا نکرده‌ام و همه چیز به قهرمانی مسابقات آسیا بستگی دارد. بعد از ویتنام در این باره صحبت خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها