نبض خبر؛

ملاثانی شهری که به دریاچه تبدیل شد

کد خبر: ۸۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 19 April 2019
تعداد بازدید : 275
بازدید 9357
۲
شهر ملاثانی در 25 کیلومتری اهواز و در امتداد شرق رود کارون قرار گرفته‌، دارای زمین‌های حاصلخیز و باغ‌های میوه و کشتزارهای وسیع مدرنیزه است؛ البته بهتر است بگوییم: «بود». ملاثانی که در مسیر جادهٔ اهواز - مسجدسلیمان و اهواز - شوشتر و دارای اهمیت ارتباطی است، اکنون بر اثر سیل خوزستان به یک دریاچه تبدیل شده است. گزارش خبرنگار اعزامی تابناک از ملاثانی و روایت مردم محلی از این مناطق و تلاش‌شان برای مهار سیل با استفاده از سیل‌بندها را می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
اي کاش مقاومت هاي متعصبانه (و دوستي هاي خاله خرسي) نبود و قبلا تاسيسات(تونل وسد لازم) انتقال اين اب اضافي به مناطق تشنه مرکزي ايران ايجاد شده بود تا امروزه شاهد نبوديم که ميلياردها متر مکعب (معادل ميلياردها دلار )اب شيرين به دريا ريخته شود و همچنين هموطنان عزيزمان در خوزستان دچار اين مشکلات با اين شدت شوند.
نق زدن جزیی از فرهنگ ما شده، طرف می گه دولت هیچ کاری نکرده بعدش می گه روستایی ها رو اسکان دادن تو چادر!!! دولت نکرده پس تو کردی؟ چند روز از ماجرا گذشته؟ بدون اب و خوراک که همه باید میمردن تا حالا!! کی بهشون کمک کرده پس شما یا دولت. طرف انصاف و بگیرید لطفا، دولت داره کارش می کنه اما شاید کافی نیست، حجم خسارت ها خیلی بالاست و دولت امادگی کافی نداشت.