بازدید 3109

ترامپ درباره کشمکش‌های تجاری با چین: در هر صورت ما برنده خواهیم بود

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده طی سخنانی در روز دوشنبه اعلام کرد که آمریکا، فارق از این که چه اتفاقی بیفتد، از نزاع تجاری به وجود آمده با چین برنده بیرون خواهد آمد.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 16 April 2019
تابناک اقتصادیدونالد ترامپ ریاست جمهوری ایالات متحده طی سخنانی در روز دوشنبه اعلام کرد که آمریکا، فارق از این که چه اتفاقی بیفتد، از نزاع تجاری به وجود آمده با چین برنده بیرون خواهد آمد.
 
به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از رویترز، ترامپ طی بازدیدش از یک میزگرد تجاری در شهر برنزویل ایالت مینیسوتا گفت: در هر صورت ما برنده خواهیم بود، یا با رسیدن به یک توافق برنده می‌شویم، یا بدون رسیدن به توافق برنده خواهیم شد.
 
ترامپ درباره کشمکش‌های تجاری با چین: در هر صورت ما برنده خواهیم بود
 
چین و ایالات متحده آمریکا، بزرگترین اقتصاد‌های دنیا ۹ ماه است که درگیر یک جنگ تجاری شدید بوده که میلیارد‌ها دلار خسارت به بار آورده، منجر به آشفتگی بازار‌های مالی شده، و زنجیره‌های تأمین کالا را زیر و رو کرده است.
 
دولت ترامپ جهت تحت فشار قرار دادن دولت چین برای پایان دادن به سیاست‌هایی که به اعتقاد واشنگتن به شرکت‌های آمریکایی در رقابت با شرکت‌های چینی آسیب زده است، بر ۲۵۰ میلیارد دلار از کالا‌های چینی تعرفه‌های گمرکی وضع کرده است. چین هم در اقدامی متقابل، بر روی محصولات آمریکایی تعرفه گمرکی جدید وضع نمود.
 
استیون منوچین، وزیر دارایی کابینه ترامپ پیشتر در روز دوشنبه اعلام کرده بود که مذاکرات تجاری بین این دو کشور پیشرفت زیادی داشته اند. او در گفتگو با بخش تجاری شبکه فاکس گفت: البته هنوز کار‌های زیادی مانده که باید انجام شود، از جمله قرار دادن یک ضمانت اجرای قوی در این توافقات.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی