بازدید 2309

تاکید ژنرال ارشد آمریکایی بر لزوم ارتباطات بیشتر کشورش با روسیه

به گفته تعدادی از مقام‌های سیاسی، نظامی و کارشناسان آمریکایی فقدان ارتباط بین مسکو و واشنگتن می‌تواند به وقوع احتمالی یک درگیری اتمی منجر شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 15 April 2019

به گفته تعدادی از مقام‌های سیاسی، نظامی و کارشناسان آمریکایی فقدان ارتباط بین مسکو و واشنگتن می‌تواند به وقوع احتمالی یک درگیری اتمی منجر شود.

به گزارش ایسنا، ژنرال کورتیس اسکاپاروتی از مقام‌های ارشد ارتش آمریکا گفت: در دوران جنگ سرد، ما نشانه‌های یکدیگر را شناختیم. نگران این هستم که ما امروز این نشانه‌ها را درک نکنیم.

به گفته این مقام ارشد نظامی آمریکا، ارتباط بسیار مؤثرتر بین روسیه و آمریکا ضرورت دارد.

وی به شخصه با ژنرال والری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش روسیه دو بار دیدار کرد و چندین بار هم تماس تلفنی با این مقام روس داشته است.

این ژنرال ارشد آمریکایی در مصاحبه روز یکشنبه خود با خبرگزاری آسوشیتدپرس، همچنین گفت: به شخصه فکر می‌کنم که ارتباط یک بخش مهم در بازدارندگی است. دشمنانی که ظرفیت‌ها و توانایی و تمایلات یکدیگر را می‌دانند، کمتر به دنبال ورود به یک درگیری مستقیم هستند. نگران این هستم که آمریکا به خوبی دوران جنگ سرد، روسیه را نشناخته است.

وی ادامه داد: به همین دلیل، فکر می‌کنم باید ارتباط بیشتری با روسیه داشته باشیم.

این دیدگاه بازتاب دیدگاه‌های جیمز استاوریدیس، دریادار بازنشسته ارتش آمریکا است که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ فرماندهی متحد عالی ناتو در اروپا برعهده داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی