بازدید 9623
۱
خبر

۱۰کاندیدای‌ریاست‌فدراسیون‌کشتی‌ ردصلاحیت‌شدند

مدارک ۱۰ نامزد ریاست این فدراسیون به تایید نرسید. مجید خدایی و محمدرضا توپچی از جمله چهره‌های شاخص در این لیست هستند که مدارک مدیریتی آن‌ها به تایید نرسیده و ۸ نامزد دیگر شناخته شده نیستند.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 15 April 2019

با برگزاری جلسه کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان، تعداد ۱۰ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی به لحاظ مدارک مدیریتی تایید نشدند.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه کمیسیون شرایط احراز تطبیق مدیریتی وزارت ورزش و جوانان به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و پس از بررسی مدارک مدیریتی ۲۱ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، طبق ادعای ایسنا مدارک ۱۰ نامزد ریاست این فدراسیون به تایید نرسید. مجید خدایی و محمدرضا توپچی از جمله چهره‌های شاخص در این لیست هستند که مدارک مدیریتی آن‌ها به تایید نرسیده و ۸ نامزد دیگر شناخته شده نیستند. 

این افراد یک هفته مهلت دارند تا مدارک لازم برای بررسی مجدد را به این کمیسیون ارائه دهند در غیر اینصورت اجازه شرکت در انتخابات را نخواهند داشت. 

۱۰ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی ردصلاحیت شدند

مدارک مدیریتی ۱۱ کاندیدا که در میان آن‌ها چهره‌های شاخص همچون امیررضا خادم، عباس جدیدی، علیرضا حیدری، علیرضا دبیر و حمید بنی‌تمیم حضور دارند به تایید این کمیسیون رسید و در ادامه مدارک این افراد برای تایید نهایی جهت حضور در انتخابات مورد بررسی نهاد‌های زیربط قرار خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جدیدی و دبیر کافیه دیگه!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر