بازدید 5119
۴

زنوزی؛ کلین‌شیت‌های تراکتور را پای فروزان ننویسید!

کد خبر: ۸۹۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 15 April 2019

مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد کلین شیت‌های متوالی این تیم در هفته‌های گذشته را نباید فقط به حساب دروازه بان نوشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از کنار گذاشته شدن محسن فروزان از تراکتورسازی با نظر محمدرضا زنوزی بعضی به انتقاد از اقدام مالک این باشگاه پرداختند. منتقدان عقیده دارند که فروزان کلین شیت‌های زیادی برای تراکتور انجام داده و عملکرد خوبی داشته و نباید با این اشتباهات او را این طور مواخذه کرد.

با این حال محمدرضا زنوزی در اظهارنظری جالب به توضیح در این خصوص پرداخت. او گفت: «یکی، دو روز است راجع به هفت بازی بدون گل خورده تراکتور صحبت می‌شود. این را فقط به پای دروازه نگذاریم. خط دفاعی ما و تمام بازیکنان باعث شدند کمتر به دروازه فشار بیاید. این‌ها دارد نادیده گرفته می‌شود از طرف بعضی خودی‌ها و غیر خودی‌ها.»

وی افزود: «این موضوعات باید مدنظر قرار بگیرد که وقتی همه کلین شیت‌ها را به پای دروازه بان می‌نویسیم، زحمات سایر بازیکنان و کادر فنی را قربانی دروازه بان می‌کنیم. این برای کل تیم سنگین است که بگوییم تمام کلین شیت‌ها فقط برای دروازه بان است.»

Related image

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
البته ایشان همچنان اشاره کرد گل خوردن راهم نباید فقط به حساب گلر گذاشت
چو به گشتی ، طبیب از خود نیازار / چراغ از بهر تاریکی ، نگهدار
ایشون فکر میکنه دروازه بان گل نمیخوره باید به ایشان هم تبریک گفت چون نبودن دروازه بان گل میخورد!!!
وقتی هر کسی میاید و با رابطه و ... مدیر اونهم ورزشی میشود و حتی مفهوم کلمه کلین شیت را نمیداند و فکر میکند باید این موضوع را به پای کل تیم نوشت نباید از نتیجه نگرفتن تیم های فوتبال ایران در هیچ زمینه ای ناراحت شد
نتیجه دخالت مالک (آدم پولدار و با نفوذ) یک باشگاه فوتبال در مسایل فنی، همین اظهار نظرهای عجیب هست. این اوج بی مروتی و بی انصافی هست که کلین شیت ها را به نام دروازه بان ننویسیم اما گل خوردن ها را به نامش بنویسیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل