بازدید 2601

آزمون های پیام نور الکترونیکی می شود

کد خبر: ۸۹۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 14 April 2019

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: ماموریت دانشگاه پیام نور الکترونیکی کردن تمامی آزمون ها است.

به گزارش فارس، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور گفت: امید، پشتکار ، تداوم همدلی و همراهی، لازمه دستیابی به اهداف دانشگاه پیام نور است و باید شفاف سازی در مسائل مالی، آموزشی و پژوهشی انجام شود؛ به طوری که سعی داریم به سه بخش تحصیلات تکمیلی، روابط بین الملل و درآمدزایی بپردازیم زیرا این مقوله برای دانشگاه در سال 98 بسیار مهم است.

وی افزود: باید تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در قالب یک بدنه واحد با انسجام، همدلی و اتحاد بیشتر در راستای تحقق اهداف و پیگیری امور گام بردارند.

رئیس دانشگاه پیام نور درباره اهداف این دانشگاه اضافه کرد: تقویت بستر الکترونیکی آزمون ها از اهداف مهم دانشگاه در سال جاری است و با توجه به توانی که از لحاظ فنی و مالی در دانشگاه پیام نور وجود دارد، تقویت این بستر در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: ماموریت دانشگاه پیام نور در واقع الکترونیکی کردن تمامی آزمون ها در زمینه مستندسازی الکترونیکی و همچنین برندی که دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه الکترونیکی و نیمه حضوری دارد، است که در این رابطه گام های موثری را در سال جاری بر می داریم.

زمانی تصریح کرد: در سال جاری آزمایشگاه ملی دانشگاه پیام نور را در تهران راه اندازی خواهیم کرد که این کار در راستای تاسیس شرکت های دانش بنیان و موبایل بوک که در سال گذشته در دانشگاه پیام نور شروع شده ، است از طرفی باید بگویم این اقدامات در سال جاری تا رسیدن به نتیجه ای مطلوب ادامه خواهدداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی