بازدید 2409

شرایطی فراهم شود تا از خبرنگار عذرخواهی شود

کد خبر: ۸۹۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 14 April 2019

احمد مسجدجامعی با اشاره به برخورد نامناسب با خبرنگاری که گزارشی درباره ریزش خط ۶ متروی تهران منتشر کرده بود، خواستار عذرخواهی از این خبرنگار شد.

به گزارش مهر، احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران اظهارکرد: خبرنگار، خبرنگار است. به دلیل برخورد نامناسب یک خبرنگار در دوره گذشته شورای شهر که متأسفانه شاهد تکرار آن هستیم، لازم است موردی را اعلام کنم.

وی ادامه داد: خبرنگاری حوزه شهری درباره ریزش خط ۶ متروی تهران خبری را منتشر کرده است که این گزارش مورد تائید مدیران شهری نیست و کافی بود آن را تکذیب کند. اما از لفظ نامناسب برای آن خبرنگار استفاده کردند. اینگونه صحبت کردن ادبیات رایج مدیران شهری با خبرنگاران نبوده است و نباید ادامه داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: باید شرایطی فراهم شود که از این خبرنگار عذرخواهی شود.

وی همچنین درباره تعدیل نیرو در مؤسسه همشهری نیز گفت: حتی اگر ضرورت تعدیل نیرو را فرض بدانیم، نحوه انجام این شایسته نبود. با شهردار و معاون وی در این باره صحبت کرده ایم تا اقدامی انجام شود. به هر صورت انسان، انسان است و چرخ دنده نیست.

مسجدجامعی در پایان از آقای صادقی مدیریت بحران شهر تهران برای اقدامات انجام شده در ایام عید در پی بارش‌های اخیر تشکر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان