بازدید 9192
۳
بازتاب

حمله‌سیدجلال‌به‌هیات‌مدیره‌پرسپولیس:ماراعصبی‌نکنند

کد خبر: ۸۹۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 13 April 2019

سید جلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس از هیات مدیره این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سید جلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم پرسپولیس مقابل سایپا درباره صحبت‌های جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه این تیم متکی به فرد نیست و شایعاتی که درباره دیدار پرسپولیس و سایپا به وجود آمده بود، گفت: متاسفانه خیلی از کمیته‌های اخلاق و داوری تحت تأثیر این حرف‌ها قرار گرفته‌اند و شما اگر نگاه کنید هیچ‌کدام از این کمیته‌ها هیچ عکس‌العملی به این حرف‌ها نشان نمی‌دهند، ولی در مورد پرسپولیس هر کاری دل شان می‌خواهد می‌کنند. مشکل از هیات مدیره ماست که صبح بازی و روز قبل از بازی به جای اینکه به بازیکنان روحیه بدهد، روحیه را خراب می‌کند.

حمله‌سیدجلال‌به‌هیات‌مدیره‌پرسپولیس:ماراعصبی‌نکنند

کاپیتان پرسپولیس عنوان کرد: مشکلات زیادی داریم. کار‌هایی که تیم‌های دیگر می‌کنند را نگاه کنید، این شرایطی است که برای ما درست کرده‌اند. امیدوارم هیات مدیره کارش را به درستی انجام دهد و بچه‌ها را عصبی نکند.

وی در مورد اینکه مدتی است دستمزد برانکو ایوانکوویچ پرداخت نشده است، گفت: من نمی‌توانم به این مسائل ورود کنم، اما متاسفانه کار‌ها و حرف‌هایی زده می‌شود که به تیم ما ضرر می‌زند. هیات مدیره بیشتر در مورد تیم خودمان منفی حرف می‌زند. بازیکنان ما هر ۳ روز بازی می‌کنند، بعد می‌گویند چرا بعد از نتیجه نگرفتن این حرف‌ها را می‌زنید. من الان هم که پیروز شده‌ایم می‌گویم تیم ما هر ۳ روز یکبار بازی می‌کند و خسته است. تیم‌مان با سخت‌ترین شرایط و با ۱۰ بازیکن نیم فصل اول را به پایان رساند، ولی هیچکس به این مسائل ورود نمی‌کند یا نمی‌خواهد ورود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
در بازي ديروز پرسپوليس داور مسابقه دوبازيكن سايپا را به خاطر اعتراض به داور با كارت زرد جريمه كرد و شجاع خليل زاده كه در نيمه اول به بدترين حالت ممكن بسمت داوركناري رفت و به داور كناري بي احترامي كرد حتي مورد تذكر داور وسط هم قرار نگرفت ، البته كه نبايد هم كارت بگيرد وبازيكنان اين تيم با حمايت هرچه بيشتر وهمه جانبه هيچ بازي را به خاطر دو كارته بودن ازدست ندهند ولي قانون داوري به طور كامل براي تيم هاي ديگر صدق مي كند نه اين تيم .
پاسخ ها
عجب!!!!!!!!!!!!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
سوزشششششششششششششش!
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
من نمیدونم به هربهانه ای خلیل زاده و حسینی داوران رو تحت فشار قرارمی دهند . بارها خلیل زاده از آن طرف زمین به طرف داور به این طرف زمین می آید . هرجا اعتراضی هست خلیل زاده هست . کمیته انضباطی واقعا کجاست ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار