بازدید 4496
۳

۲۴ شایعه‌پرداز مجازی سیل شناسایی شدند

کد خبر: ۸۹۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 13 April 2019
رئیس پلیس فتا استان خوزستان از معرفی ۲۴ نفر از کاربران فضای مجازی که با پخش اخبار منحرف و شایعات مربوط به سیل موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتا استان خوزستان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به انتشار شایعات و خبر‌های کذب در فضای مجازی که منجر به نا امن شدن جو روانی جامعه شده بود، کارشناسان این پلیس با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی ۲۴ نفر از کاربرانی را که با پخش اخبار منحرف و شایعات مربوط به سیل موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند را شناسایی و به مرجع قضائی معرفی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
باید در صورت عمدی بودن و بررسی روند چند سال اخیر آنها، بدون پوشش تصویری با آنها به صورت برنامه زنده، به عنوان مفسد فی الارض برخورد شود. چون در این شرایط حساس روش شیطانی را انتخاب کرده اند.
امیدوارم با همین سرعت مسئولین خاطی که زمینه ساز افزایش خسارت های جانی و مالی سیل شدند نیز شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شوند.
سیل مردم را برده و شما برای اینکه اذهان مردم را از سیل دور کنید دست به دستگیری جوانان می زنید .بهتر است کار خودتان را که حفاظت از مردم است بهتر انجام دهید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار