بازدید 5919

وزیر اطلاعات: موظف به حمایت از اقتصاد هستیم

کد خبر: ۸۹۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 12 April 2019

وزیر اطلاعات با تاکید بر نقش مهم امنیت در امر فعالیت اقتصادی گفت: در این راستا موظف به حمایت از اقتصاد و فعالان اقتصادی هستیم و در این راستا وزارت اطلاعات آماده خدمت به بخش صنعت است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از عسلویه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی نوری در منطقه عسلویه با بیان اینکه تحولات مهمی در منطقه پارس جنوبی ایجاد شده است اظهار داشت: تحولات ایجاد شده در منطقه پارس جنوبی بخشی از آن تکنولوژی و بخشی نیز تدابیر و تلاش متخصصان داخلی است.

وی با بیان اینکه عسلویه نماد امیدواری و تدبیر تلاش متخصصان و مهندسان ایرانی است افزود: در منطقه پارس جنوبی و عسلویه با تلاش متخصصان داخلی تحولات شگرفی ایجاد شده که نشان از این است که آینده‌ای امیدوار کننده‌ای در پیش است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر حمایت از طرح‌های تثبیت کننده جمعیت در جنوب کشور خاطر نشان کرد: هر اقدامی که منجر به فعال کردن خطه جنوب کشور به‌عنوان تثبیت کننده جمعیت و کمک کننده به امنیت آن باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: وزارت اطلاعات آماده خدمت به بخش صنعت است و با توجه به اینکه، فعال کردن صنعت خطه جنوب به معنای ثبات جمعیت این منطقه و به معنی بالا بردن ضریب امنیت است از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی‌شود.

علوی با تاکید بر پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی برای رونق اقتصادی افزود: هر طرحی که بتواند در حل مشکلات منطقه جنوب ورونق تولید به‌ویژه در مجتمع‌های پتروشیمی تسهیل کننده باشد از طریق وزیران مربوطه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه می‌شوند تاکید کرد: مشکلات بازرگانی و صادرات واحدهای تولیدی به مراتب بیشتر از مشکلات تولید است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر ارائه راهکارهای لازم برای توسعه صادرات واحدهای تولیدی گفت: اکنون بازرگانی و صادرات برخی واحدهای تولیدی دچار مشکل است که باید راهکارهای جدید صادراتی برای آن پیش بینی شود.

علوی، حل مشکلات صادراتی این واحدها را رونق دهنده تولید دانست و افزود: این بخش‌ها با یکدیگر در هم تنیدگی بسیاری دارند که در این راستا وزارت اطلاعات به سهم خود آماده هرگونه همکاری است.

وی، سلامت و امنیت را دو نعمت ناشناخته دانست و خاطر نشان کرد: امنیت کالای نامحسوس است تا از دست نرود به‌خوبی اهمیت آن آشکار نمی‌شود به همین سبب کمتر کسی متوجه ثمره کار سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌شود.

وزیر اطلاعات جایگاه امنیت در توسعه و پیشرفت را بسیار مهم دانست و افزود: برای نمونه در همین عسلویه چنانچه امنیت نباشد پیمانکاران منطقه نمی‌توانند فعالیت کنند.

علوی با اشاره به اینکه امنیت در سرمایه گذاری و رشد فیزیکی کار تاثیر به‌سزایی دارد تصریح کرد: در این راستا موظف به حمایت از اقتصاد و فعالان اقتصادی هستیم تا بتوانند به‌خوبی روی پای خود بایستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی