بازدید 7408

واکنش شیخ دعموش به اقدام آمریکا علیه سپاه

کد خبر: ۸۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 12 April 2019

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و تروریستی خواندن آن واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا به نقل از شبکه خبری المنار، شیخ علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه نماز جمعه تاکید کرد که آمریکا و دولت این کشور به ریاست ترامپ همچنان به تجاوزگری خود نسبت به ملت‌ها و کشورهای منطقه ادامه می‌دهد. تصمیمات ترامپ همه کشورها و مقدسات و حقوق آنها را هدف قرار داده است.
وی افزود: دولت آمریکا با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و اعلام حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی سوریه و قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان گروه تروریستی به این حملات خود ادامه می‌دهد.

شیخ دعموش گفت: این اقدامات دشمنی آمریکا را با ملت‌های منطقه و کوچک شمردن، نادیده گرفتن سرزمین‌ها، مقدسات و حقوق این کشورها نشان می‌دهد.

وی افزود که آمریکا با تمام جنبش‌های مقاومت و کسانی که حامی آن هستند و با هر کس که در برابر اسرائیل و طمع ورزی هایش بایستد و طرح‌های استعماری جدید آمریکا در منطقه را نپذیرد، دشمنی و توطئه چینی می‌کند.

شیخ دعموش همچنین تاکید کرد: آمریکا امروز ایران را به دلیل حمایت از مسئله فلسطین و مخالفت با طرح‌های آمریکایی -صهیونیستی در منطقه و حمایت از جنبش‌های مقاومت و ملت‌های منطقه هدف تحریم قرار داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان