بازدید 9432
۵
آنالیز

کارشناس داوری: گل صحیح استقلال رامردود کردند

اگر گل ثانیه‌های پایانی استقلال به ثمر نمی‌رسید، قضاوت داور در نتیجه مسابقه تأثیر داشت و می‌توانست جو داوری را بدتر از این کند. مگر می‌شود در یک بازی حساس داور این گل‌ها را مردود اعلام کند؟!
کد خبر: ۸۹۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 12 April 2019

محمد فنایی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار سپاهان اصفهان - استقلال و صحنه گل مردود اعلام شده تیم استقلال در دقیقه ۸۷ اظهار داشت: گل استقلال در این دقیقه کاملاً سالم بود و اصلاً حرفی نداشت. نمی‌دانم داور چرا این صحنه را خطا اعلام کرد. به‌هرحال در محوطه جریمه همیشه جزئیاتی وجود دارد، اما زننده گل استقلال روی ضربه کرنر هیچ مشکلی نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، این کارشناس برجسته داوری ادامه داد: مردود اعلام کردن این گل‌ها می‌تواند آنالیز قضاوت داور در طول یک مسابقه را زیر سؤال ببرد. نه اینکه خدای نکرده عمدی در کار داور باشد، اما عدم تشخیص این صحنه‌ها از یک داور باتجربه بعید است. در تمام دنیا گل‌های اینچنینی زده می‌شود و داور تا خطای مسلمی رخ نداده، نباید گل را مردود اعلام کند.

کارشناس داوری: گل صحیح استقلال رامردود کردند

کارشناس داوری ایران در ادامه تصریح کرد: به‌هرحال درگیری‌های دیگری هم در جریان بازی وجود داشت، اما اگر گل ثانیه‌های پایانی استقلال به ثمر نمی‌رسید، قضاوت داور در نتیجه مسابقه تأثیر داشت و می‌توانست جو داوری را بدتر از این کند. مگر می‌شود در یک بازی حساس داور این گل‌ها را مردود اعلام کند؟! من دیدگاه کارشناسی خودم را می‌گویم و اگر این صحنه برعکس هم اتفاق می‌افتاد همین نظر را می‌دادم. به نظرم داور باید دقت بیشتری می‌کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
استقلال + پاتوسی یک / امیر مهدی + زاهدی صفر
این زاهدی فر تابلو کرد خیلی... اون از بازی استقلال پدیده اینم بازی استقلال سپاهان... همینو بازجویی کنن بوی گند مافیای فوتبال ایران در میاد....
اگر عکس آن رخ داده بود نیز اینچنین اظهار نظر می کردید یا می گفتید اشتباه داوری جزئی از داوری است
معلوم نيست يك بازي در اصل با 6داور قضاوت مي شه چرا اين همه اشتباهات فاحش وجود داره داورهاي پشت دروازه بيشتر شبيه مانكن هستند كه براي تبليغات برندهاي تجاري پشت
دروازه گذاشتند گويا هيچ خاصيتي ندارند چطور اين گل خطا مردود اعلام شد جاي سوال دارد .
اين جور اشتباهات فاحش داوري ممكن يك تيم را نابودكنه كه اگر استقلال پيروز نمي شد فاجعه بود .
خداروشکر تلاش داور نتیجه ای نداشت !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر