بازدید 5873
۱
واکنش

حرفهای پژمان نوری درباره خداحافظی‌ناگهانی از فوتبال

من بازی برابر شاهین بوشهر در هفته بعد را به علت سه کارت بودن را از دست داده‌ام و بازی آخر ملوان برابر نود ارومیه را هم بازی نمی‌کنم و در اصل بازی برابر آلومینیوم بازی آخر من بود.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 12 April 2019

کاپیتان ملوان بندرانزلی ابراز امیدواری کرد تا در ادامه بتواند به عنوان مربی در این تیم حاضر باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی درباره خداحافظی‌اش با پیراهن ملوان بعد از بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: بهترین اتفاق برای من افتاد، چون در ملوان خداحافظی کردم و در کنار این مردم و در استادیومی که در آن بزرگ شده بودم، توانستم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. من در حال حاضر حدوداً ۳۹ سال سن دارم و خیلی خوشحالم که می‌توانم این میدان را در اختیار جوانان بگذارم که بتوانند خودشان را نشان دهند. چون ملوان واقعاً جوانان خوبی دارد که در آینده می‌توانیم بیشتر از آن‌ها در دنیای فوتبال بشنویم. آن‌ها حتی می‌توانند به تیم ملی هم برسند، چون واقعاً استعداد زیادی دارند و می‌توانند در فوتبال ایران خودشان را نشان دهند.

حرفهای پژمان نوری درباره خداحافظی‌ناگهانی از فوتبال

او ادامه داد: من بازی برابر شاهین بوشهر در هفته بعد را به علت سه کارت بودن را از دست داده‌ام و بازی آخر ملوان برابر نود ارومیه را هم بازی نمی‌کنم و در اصل بازی برابر آلومینیوم بازی آخر من بود.

کاپیتان تیم ملوان درباره مربی‌گری در ملوان بعد از خداحافظی خاطرنشان کرد: من خیلی به این کار علاقه‌مندم و دوست دارم این کار را انجام دهم. الان هم همراه تیم ملوان هستم و از تیم جدا نشدم و در کنار مازیار زارع و آقای احمدزاده هستم. امیدوار هستیم تا کاری انجام دهیم که بتوانیم ملوان را به جایگاه اصلی خودش یعنی لیگ‌برتر بازگردانیم. اگر واقعاً لیاقتش را داشته باشم، دوست دارم در کادر فنی ملوان در عرصه فوتبال ادامه دهم.

نوری افزود: به کسانی که در این رشته و این حرفه قدم می‌گذارند، باید بگویم که قدر لحظات خودشان را بدانند، چون خیلی زود دیر می‌شود و از تک تک ثانیه‌های زندگی‌شان لذت ببرند و به آن هدفی که می‌خواهند برسند. اگر با عشق و تلاش برای هدف‌شان برنامه‌ریزی کنند، مطمئناً به آن هدف می‌رسند. پژمان نوری در پایان به ایسنا گفت: تشکر می‌کنم از کسانی من را در این چند سال حمایت کردند مخصوصاً مردم انزلی و کسانی تیم ملوان را حمایت کردند. خیلی خوشحالم دوران فوتبالم را در ملوان پایان بردم و در کنار مردم انزلی کفش‌هایم را آویختم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افرین به تو ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار