بازدید 6698
۵

استفاده از طلا در رستوران‌های گران قیمت بالا شهر!

کد خبر: ۸۹۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 11 April 2019

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز خود از تبلیغات وسیع زندگی گران قیمت در شمال شهر رونمایی کرد.

به نوشته این روزنامه، غفلت نهادهای نظارتی، راه را برای تبلیغ و ترویج اشرافی‌گری در شمال شهر تهران هموارتر کرده است. این روزها در فضای مجازی نسبت به خطر ترویج اشرافی‌گری و زندگی بسیار گران قیمت هشدار داده می‌شود. براساس این گزارش‌ها، رستوران‌های گران قیمت در بالای شهر تهران که در غذاهایشان از طلا استفاده می‌کنند در اینستاگرام توسط افرادی که دنبال کنندگان زیادی دارند تبلیغ می‌شود. با اینکه این افراد کاملاً شناخته شده هستند، نهادهای نظارتی فقط تماشاگر این وضعیت می‌باشند و این ریخت و پاش‌های بی‌حساب و کتاب در سایه بی‌تفاوتی این نهادها در مرکز کشور اسلامی ایران درحال افزایش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
آیا انتشار این اخبار برای انحراف افکار عمومی از اخبار دیگر است ؟
این ریخت وپاش ها از جیب صاحبانشان است به شما چه .آنچه بنظر میرسد شما را نگران کرده عدم نمایش این فاصله وحشتناک طبقاتی ایجاد شده است که مشتی گرسنه با ولع تمام به نمایش ان نشسته اند.
در حالی که فشار اقتصادی شدید بر روی مردم است پولدار های محترم خواهشا رعایت حال مردم رو بکنید این همه تفاوت طبقاتی آخه
دارندگی و برازندگی ...
به تو چه !
به من چه !
من خودم بچه تهرونم ، سطح زندگیم متوسطه ، سفر و تفریح هم در حد معقول دارم.
و هیچگاه و هیچگاه برای یک بار هم این مکانها نمیروم ( گرچه استطاعت اش را دارم ) ولی از گلوم پایین نخواهد رفت با این وضع معیشت مردم و گرفتاری های سیل و غیره ....ولی در حد خودم خانواده ام را رستوران متوسط و معقول میبرم.
آنها هم که میروند ، قابل احترام هستند و به خودشان مربوطه ....این که کسی دوست داره جور دیگری زندگی کنه و اینکه دغدغه چیزی را ندارد ، نبایستی باعث خشم بشود....به نظر میاد کسانی که شاکی این داستان هستند بیشتر از حس درونی " حسودی " ما ایرانی ها هست.
اختلاف طبقاتی مان چی بود و چی شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی