نبض خبر؛

تلاش استاندار خوزستان برای جبران اشتباهش

کد خبر: ۸۹۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 10 April 2019
تعداد بازدید : 5542
بازدید 14989
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور در شهرستان حمیدیه حاضر شد و با مردم گفت‌وگو کرد. اخیراً ویدیویی از حمیدیه خوزستان که جزو شهرهای سیل زده است، منتشر شد که در آن پیرمردی خطاب به استاندار از روند رسیدگی به مردم انتقاد می‌کند. پیرمرد که با لهجه عربی حرف می‌زد و طبیعتاً فشار سیل بر او مستولی گشته، می‌گوید که آیا فقط به سوریه می‌رسید؟ با این جمله، ناگهان غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بر می آشوبد و با عتاب و تندی به او می‌گوید: «حرف بی‌ربط نزن... آدم مخالف نظامِ بی‌تربیت» و سپس با پشت دست اشاره می‌کند و می‌گوید برو بیرون! این ویدیو واکنش منفی بسیار گسترده‌ای داشت و در نهایت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از او خواست تا از این پیرمرد عذرخواهی کند؛ دستوری که منجر به تلاش استاندار خوزستان برای جبران اشتباهش و دیدار امروز شد. تصاویر اتفاق اول و دیدار امروز استاندار خوزستان را به همراه توضیحاتش در کنار هم می‌بینید. ذکر این توضیح ضروری است که در این ویدیوها، شخصی که استاندار با لحنی تند با او برخورد کرده بود، مشاهده نمی‌شود و این شخص در ویدیویی تاکید کرده اساساً استاندار به او مراجعه نکرده و از او دلجویی نکرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
خیلی وقته از خدا و قران محمد (ص) و راه رسول و سیره ی امیرالمومنین دور شدید همه تان،
والله خوابید والله خوابید والله خوابید، انشالله که فرصت توبه پیدا کنید پیش از آن که دیر بشه و یا سر افکنده در آخرت، در حضور خدا و رسول او حاضر شوید.
مخالف نظام هم حق نظر و حق شهروندی داره، این استونداره اولا امنیتیه و برخوردش مردمی نیست و الان هم از ترس از دست دادن پستش به غلط کردن افتاده هیچ پشیمون نیست
یاد بچه های جنگ دهه 60 بخیرِ یاد شهید کاظمی. یاد شهید بااکری و خرازی. همت و .... ادم این برخورد های متکبرانه را می بیند گریه اش می گیرد. اگر مردم نباشن وجود این پست ها چه معنایی دارد. ای وای بر انسان های بی عقل.
فقط باید استعفاء بده این تنها خواسته مردم از یه مدیر بی جنبه هستش .همین
بقول امام خدا همه مارا آدم کند
حیف از استان خوزستان
همین حاشیه هان که کشور رو به نابودی کشوندن.
همه این مسایل هم از فرهنگ ضعیف و بی اخلاقی بوجود میاد.
من خودم لرهستم اما با رفقام از اتدیمشک رفتیم کمک به عربهای روستاهای بین شوش واهواز.
امید زیادی به مسولین نداریم
جالبه جناب رحمانی فضلی از آقای شریعتی خواسته آمد عذرخواهی کند ولی ایشان فرمودند برای مهران مدیری عذرخواهی کافی. نیست و باید برخورد شود!
درب ان دانشگاه که به ایشان دکترا داده باید ببندند
این اتحاد و انسجام را در کمک رسانی باید حفظ کنیم تا به یاری حق علیه باطل مشتی محکم بر دهان ترامپ و یاوه گویان اطرافش بکوبیم..
شما فقط مشت محکم بکوبید
استاندار خوزستان فردی باخدا،متدین، با ادب و مروم دوست است و در این چند ساله که متصدی این پست بوده ،کوچکترین توهین و پرخاش مدیریتی حتی به کارکنان و به اصطلاح زیر دستانش نداشته است چه برسد به یک شهروند شریف و زحمتکش یا فردی آسیب دیده از سیل . اینها همه سوءتفاهمهایی ست که در این شرایط سخت و بحرانی نباید به آنها پرداخت . ما همه با هم برادر و متحد هستیم و بزودی به این موقعیت سخت هم ݝلبه خواهیم کرد
به این گید برود استعفا دهد یا لااقل عزلش کنید. تا کمی از این زخم زبانهای مسئولین مرفه بیدرد ، آرام شویم.
ایشون باید در مقابل قوه قضاییه پاسخگو باشد. محاکمه شود . و اینکه حداقل بیمه و کار دولتی ایشان باید در کشور ممنوع گردد.
امثال این مسئول با‌ظرفیت و مردم دوست کجا برن ؟‌! یه استان دیگه ، یا یه مسئولیت دیگه ؟ در این شرایط حساس مدیر بهتر، از کجا پیدا کنن ؟! چرا الکی وقت جناب رحمانی فضلی رو برای صدور بیانیه می گیرید ؟اجازه بدید با یه عذرخواهی و دلجویی سروته قضیه ، هم بیاد .