بازدید 3681

بالاخره داور اشتباه نکرد، پرسپولیس در آسیا برنده شد

کد خبر: ۸۹۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 10 April 2019

سرخپوشان پایتخت موفق شدند با رقم زدن نتیجه ۲ بر صفر از سد الاهلی عربستان عبور کرده و امید به صعود از گروه D. این رقابت‌ها را برای خود زنده کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دو دیدار گذشته، پرسپولیسی‌ها صاحب یک تساوی خانگی برابر پاختاکور و شکست یک بر صفر مقابل السد قطر در دوحه شده بودند، اما نکته اینجاست که هر دو دیدار با اشتباهات فاحش داوران همراه شد تا صدای اعتراض سرخپوشان را به آسمان برساند. هم پاختاکور و هم السد در موقعیت قطعی آفساید به پرسپولیس گل زدند و از این تیم، امتیاز گرفتند.

به همین بهانه، ایرج عرب دو بار با کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا نامه نگاری کرد و بابت افزایش اشتباهات داوری به آن‌ها تذکر داد. مسئولان AFC نیز با ادبیاتی محترمانه، پاسخ هر دو نامه را دادند و عرب و پرسپولیسی‌ها را به آرامش دعوت کردند. همچنین در هر دو نامه ارسالی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران، این موضوع منعکس شده بود که مسئولان AFC کاملا مراقب اتفاقات و حواشی هر دیدار هستند و تیم‌ها باید با خیالی آسوده به کارشان ادامه دهند، زیرا تمام مسائل به صورت کامل رصد می‌شود.

همین اتفاق هم رخ داد و در دیدار مقابل الاهلی عربستان، هیچ خبری از اشتباهات داوری نبود. به عنوان مثال گل دو پرسپولیس به شکلی رقم خورد که به نظر می‌رسید علی علیپور در موقعیت آفساید قرار دارد، اما تکرار صحنه گل، این موضوع را ثابت کرد که در شرایط سالم ثبت شده و از این رو، سرخپوشان این بار از عملکرد داوران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ سود بردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار