بازدید 3108

جایگاه سپاه پاسداران در قلوب مستضعفین جهان

عضوهیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت:اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گروه های تروریستی،باعث شد نام سپاه پاسداران در جهان یک بار دیگر بدرخشد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 09 April 2019

امیر خجسته، با اشاره به تصمیم نابخردانه آمریکا درخصوص قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی گفت:سپاه شجره طیبه ای است که ریشه در انقلاب اسلامی دارد،سپاه پاسداران ارگانی که متولد انقلاب بوده و حامی تمام ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید براین که در مدت چهل سال پس از انقلاب اسلامی ایران،سپاه پاسدارن نقش آفرینی مهمی داشته است،تاکید کرد:سپاه در بخش های مختلف کشور و جنگ تحمیلی را خوب مدیریت کرده است و با نفوذی که در منطقه داشته،به طرق مختلف در مقابل انگلیس و اسرائیل ایستاده است دست استکبار را بارها را رو کرده و رسوا کرده است.

سپاه، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرده است

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با تاکید براینکه نقش آفرینی سپاه پاسداران در خاورمیانه و در جهان اسلام بی نظیر بوده است،ادامه داد:در سوریه اگر سپاه نبود قطعا موفقیتی هم در کار نبود ؛در عراق و اگر سپاه و سردار سلیمانی ها نبودند، موفقیت هایی ایجاد نمی شد،در افغانستان ،یمن،لبنان تاثیر گذاشته است و اسرائیل را به جد سپاه منزوی کرده است.

بیشتر بخوانید:

تروریستی خواندن سپاه توهین به قانون اساسی جمهوری اسلامی است / آمریکا مثلث قدرت را در ایران نشانه گرفته است
واشنگتن متضرر اصلی مصوبه تروریستی خواندن سپاه است/ نیروهای آمریکا در منطقه دیگر رنگ امنیت را نمی بینند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرو مکتب اباعبدالله حسین(ع) است

خجسته با بیان اینکه از اهداف ترامپ از این اقدام خصمانه کم کردن نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه است،ادامه داد:اسرائیل در حال نابود شدن و محو شدن است و قطعاً سپاه پاسداران در جهان اسلام می درخشد و در بین قلوب مستضعفین جهان جایگاه پیدا کرده است و نور امیدی برای مستضعفان جهان است.همانطور که اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل تمام زیاده خواهی ها و ظلم ایستاد و فسادستیز و ظلم ستیز بود،در تمام این ویژگی ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنباله رو مکتب اباعبدالله حسین(ع) است.

عضوفراکسیون ایثارگران مجلس در صدر اسلام امام حسین(ع) را خارجی و تروریست معرفی می کردند و ایشان را شهید کردند اما بعد بشریت عشق به عبدالله حسین(ع) را سرلوحه زندگی و کارش قرار داد ،امروز سپاه راه امام حسین علیه السلام را ادامه می‌دهد.

اثرگذاری سپاه در جهان، آمریکا را عصبانی کرده است

خجسته با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران به خاطر اثرگذاری خود در جهان آمریکا را عصبانی کرده است،مطرح کرد:امروز سپاه پاسداران ترامپ را عصبانی کرده است و تمام توطئه های آمریکا در جهان اسلام و در خاورمیانه توسط سپاه خنثی می شود؛لذا عصبانیت آمریکا و استکبار جهانی بود که سپاه را به عنوان تروریست مطرح کرد.

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا باعث شد که نام سپاه پاسدارن در جهان اسلام و در جهان یک بار دیگر بدرخشد،مطرح کرد:محبوبیت سپاه پاسداران در کشور ما،در بین مستضعفین جهان و در جهان اسلام چندین و چند برابر شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد:امروز در مجلس،نمایندگان با وجود گرایش های مختلف لباس سپاه پوشیده و نشان سپاه را به لباسشان زدند و از سپاه پاسداران حمایت کردند.با توجه به این که سپاه دژ محکمی است در برابر آمریکا ،باید از آن حمایت کنیم.

خجسته با تاکید براین که از مسئولین می‌خواهیم که در حمایت از سپاه پاسداران به پا خیزند،تصریح کرد: ازکسانی که دست اندرکار و مسئول هستند و از سران سه قوه می‌خواهم که با تمام توان سپاه را حمایت کنند،هر حرفی در جهت تضعیف سپاه پاسداران،در راستای تقویت آمریکا است.

عضوهیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تاکید براین موضوع که آمریکا تمام توانش را در مبارزه با سپاه پاسداران گذشته است،تصریح کرد:کسانی که کشورشان و نظام شان را دوست دارند و امنیت شان را دوست دارند باید بدانند که سپاه منجی آنها است ،اگر کسی در کشور بخواهد به طرق مختلف سپاه را تضعیف کند،بداند که خط آمریکا را پی گرفته است،مسولان باید با تمام توان تقویت سپاه را پیگیری کنند چراکه سپاه قوی تر از گذشته در قلوب مردم می‌درخشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار