بازدید 2015

تحریم‌ها اثری در اراده سیاسی مردم ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اقدامات جاهلانه و بدون شناخت آمریکایی‌ها و ترامپ از ایران، باعث اتخاذ تصمیمات احمقانه‌ای می‌شود و این تصمیمات، ملت ایران را با یکدیگر متحدتر می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 09 April 2019

سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست تروریست‌ها قرار داده گفت: امروز این انسجامی که در مجلس پیش آمد، بزرگترین و قاطع‌ترین پاسخی بود که گروه‌ها، فراکسیون‌ها، جریانات و سلایق، متحدانه از سپاه اعلام حمایت کردند و این انسجام، تاریخی‌ترین و بی‌نظیرترین انسجامی بوده که در این چندین سال در عمر این مجلس رخ داده است و این بزرگترین پیام است و اقدامات جاهلانه و بدون شناخت آمریکایی‌ها و ترامپ از ایران، باعث اتخاذ تصمیمات احمقانه‌ای می‌شود و این تصمیمات، ملت ایران را با یکدیگر متحدتر می‌کند و همه با یکدیگر انسجام دارند.

نماینده مردم فریمان، سرخس، بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس افزود: تهدیداتی که سال گذشته شد باعث انسجام مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و تحریم‌های ظالمانه‌ای که ایجاد شده، نه تنها اثرگذاری و خللی در اراده سیاسی مردم نداشت بلکه اراده آنها را قوی‌تر کرد و حرکتی هم که در شب تولد امام حسین(ع) و روز پاسدار کردند و سپاه را به عنوان یک سازمان تروریستی خواندند، در کمتر از 24 ساعت اثر خود را در خانه ملت که نماد ملت ایران بود خودش را نشان داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدوارم که آمریکا از این انسجام درس عبرت بگیرد و تصمیمات احمقانه خود را مستمرا تکرار نکنند.

وی با بیان اینکه آمریکا باید بداند که مردم در کنار یکدیگر ایستاده‌اند، تصریح کرد: آمریکا بداند که با تهدید و رعب و نمایش‌های سیاسی بر پایه اخاذی که از عرب‌ها انجام می‌دهند و بخواهند ایران را تهدید کنند و زیر سیطره نفوذ سیاسی خود ببرند، مردم ایران به لحاظ تاریخی، هویتی و تمدنی با سایر کشورهای منطقه متفاوت هستند.

مردم همواره در برابر استعمار خارجی و استبداد داخلی ایستاده‌اند

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: همواره مردم سلحشور در برابر استعمار خارجی و استبداد داخلی ایستاده‌اند و امروز یک نماد ایستادگی دیگر در برابر استعمارخواهان خارجی نشان دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار