بازدید 2172

روند صعودی طلا ادامه دار شد

کد خبر: ۸۹۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 09 April 2019

قیمت هر اونس طلا امروز پس از رسیدن به رقم ۱۳۰۳ دلار و ۶۱ سنت در معاملات اولیه، با اندکی تعدیل و ۰.۲ درصد افزایش نسبت به جلسه قبل به ۱۲۹۹ دلار و ۵۹ سنت رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، در حالی که پس از انتشار آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا ارزش دلار کاهش یافته است، قیمت طلا روز سه شنبه افزایش داشت و در نزدیکی بالاترین رقم بیش از یک هفته اخیر که دیروز به ثبت رسیده بود معامله شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز پس از رسیدن به رقم ۱۳۰۳ دلار و ۶۱ سنت در معاملات اولیه، با اندکی تعدیل و ۰.۲ درصد افزایش نسبت به جلسه قبل به ۱۲۹۹ دلار و ۵۹ سنت رسید.قیمت هر اونس طلای آمریکا نیز امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۳۰۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

دانیل هاینس، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: ارزش دلار آمریکا کاهش یافته و آمارها نشان می دهد که خرید طلا توسط بانک های مرکزی جهان ادامه دارد.

آمارهای بانک مرکزی چین نشان می دهد بزرگترین مصرف کننده طلای جهان تا پایان ماه مارس ذخایر طلای خود را با ۰.۶ درصد افزایش به ۶۰.۶۲ میلیون اونس رسانده است.

بر اساس آمارهای صندوق بین المللی پول، ترکیه نیز میزان ذخایر طلای خود را در ماه مارس افزایش داده است.

پس از انتشار آمارهای ضعیف از اقتصاد آمریکا ارزش دلار کاهش داشت و موجب شد طلا برای دارندگان ارزهای غیردلاری ارزان تر شود. دلار آمریکا در جلسه قبل بیشترین رشد ارزش یک روزه از ۲۰ مارس تاکنون را به ثبت رساند.

آمارها روز دوشنبه نشان داد، سفارشات ثبت شده برای کالاهای تولید آمریکا در ماه فوریه اندکی کاهش داشته و فعالیت بخش تولید این کشور نیز در حال کند شدن است.

آمارهای منتشر شده از بازار کار آمریکا در روز جمعه نیز نشان دهنده کند شدن رشد دستمزدها و کاهش فرصت های شغلی در بخش تولید است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر