بازدید 2574

افزایش ۵ دلاری قیمت طلا

با کاهش ارزش دلار، قیمت طلا در معاملات امروز به بالاترین رقم هفته گذشته رسید و هر اونس 1297.75 دلار فروخته شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 08 April 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، پس از اینکه آمارها نشان داد رشد دستمزدها در آمریکا در ماه گذشته میلادی کند شد، ارزش دلار کاهش یافت و این امر سبب شد تا قیمت طلا در معاملات امروز به بالاترین رقم بیش از یک هفته گذشته برسد.

در عین حال، سرمایه‌گذاران در انتظار نتایج نشست ماه مارس بانک مرکزی آمریکا در اواخر این هفته هستند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 5 دلار و 99 سنت افزایش 1297.75 دلار فروخته شد. در ساعات اولیه معاملات قیمت طلا به 1297.86 دلار در هر اونس، بالاترین رقم از 29 مارس رسیده بود.

مارگارت یانگ، تحلیلگر بازارهای سی ام سی سنگاپور گفت: «شاخص دلار از بالاترین رقم در چند هفته گذشته عقب کشیده و طلا مخالف کاهش دلار، افزایش یافته است.»

«هرچند آمار فرصت‌های شغلی در بخش غیرکشاورزی بهتر از انتظار بود، اما فرصت‌های شغلی در بخش کارخانجات، سیگنال بدی از این بخش نشان داد و تصویری چندان روشنی از چشم‌انداز اقتصادی به دست نداد.»

هرچند استخدام در ماه مارس از کمترین میزان در 17 ماه گذشته سرعت گرفت، اما پس از اینکه گزارش مشاغل آمریکا نشان داد که رشد دستمزدها کند شده، ارزش دلار 0.1 درصد در مقابل ارزهای رقیب کاهش یافت و ارزش اوراق خزانه داری آمریکا نیز بیشتر کاهش یافت.

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا در جهان در هفته گذشته 3 درصد کاهش یافت که بیشترین کاهش هفتگی از پایان نوامبر 2016 به شمار می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل