بازدید 21124

معرفی پرچمدار جذاب سامسونگ، گلکسی s8

کد خبر: ۸۹۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 08 April 2019

گوشی سامسونگ گلکسیs8 یکی از قدرتمند ترین گوشی های سری  s سامسونگ می باشد که دارای طراحی بی نظیر و منحصر به فرد است. این طراحی زیبا در کنار عملکرد فوق العاده این گوشی، گلکسی s8  را به یکی از  پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ  تبدیل کرده است.

 به گزارش «تابناک»، گوشی سامسونگ گلکسیs8  از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی سوپرامولد بهره می برد که دارای وضوح تصویر ۲۹۶۰ در۱۴۴۰پیکسل می باشد. این صفحه نمایش با استفاده از قابلیت always on display  موجب می شود که اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ، پیامک و یا تماس های از دست رفته همیشه بر روی صفحه مشاهده شوند. علاوه بر این امکان  دریافت ۱۰ لمس همزمان و قابلیت بالای این نمایشگر در هنگام تماشای فیلم و وبگردی گوشی گلکسی s8  را به یک گوشی هوشمند منحصربه فرد تبدیل کرده است. استفاده از این  گوشی در نور شدید آفتاب نیز بسیار آسان است. روشنایی این صفحه نمایش در بیشترین حالت به۱۰۰۰ نیت می رسد که عدد بسیار قابل توجهی است. محافظ گوریلا گلس استفاده شده بر روی نمایشگر گلکسی s8، از بدنه این گوشی در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متر، به مدت  ۳۰ دقیقه محافظت می کند.گوشی گلکسی s8 به سیستم عامل اندروید ۷.۰( نوقا)  مجهز شده است. این رابطه کاربری به صورت منحصر به فرد برای گوشی  s8 باز طراحی شده و موجب عملکرد بسیار خوب نرم افزار و سخت افزار این گوشی می شود.

 دوربین اصلی استفاده شده در گوشی s8 یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱.۷ f/ می باشد. این دوربین به شما این امکان را می‌دهد که حتی در نور کم، عکس های باکیفیت با وضوح بسیار بالا ثبت کنید. دوربین سلفی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی می باشد که به قابلیت فوکوس اتوماتیک وHDR  اتوماتیک مجهز می باشد. هر دو دوربین گلکسی  s8 دارای کیفیت عالی و ارائه دهنده عکس های واضح و شفاف می باشند. از قابلیت های دوربین های این گوشی می توان به لرزشگیر اپتیکال، فوکوس اتوماتیک مرحله ای،  فوکوس لمسی، تشخیص خودکار چهره و لبخند و پانوراما اشاره کرد.

 از دیگر قابلیت‌های  s8 می‌تواند به شارژ سریع و شارژ بی سیم اشاره کرد. همچنین این گوشی از قابلیت Bixby  نیز پشتیبانی می کند. این قابلیت یک روش جدید برای استفاده از گوشی‌های هوشمند است که با استفاده از آن می توانید با صدا، متن و یا لمس چیزی که نیاز دارید بگویید وBixby  آن را درک خواهد کرد. علاوه بر این  Bixby می‌تواند زمان قرار ملاقات و یا اتفاقات را نیز به شما یادآوری کند. مثلاً می تواند به شما یادآوری کند که به محض رسیدن به خانه با دوست خود تماس بگیرید. شرکت سامسونگ برای امنیت گوشی گلکسیs8  علاوه بر اسکنر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره، از اسکنر عنبیه چشم نیز استفاده کرده است. مجهز کردن گوشی گلکسی s8 به اسکنر عنبیه چشم این گوشی را به یک گوشی غیر قابل نفوذ تبدیل کرده است. البته باید بدانید که استفاده از قابلیت تشخیص چهره و اسکنر عنبیه چشم به صورت همزمان امکان پذیر نیست.

 قیمت گوشی سامسونگs8  در اسفند ماه ۱۳۹۷ حدود ۵.۴۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. در صورتی که قصد خرید گوشی را دارید می‌توانید به بخش فروش گوشی وبسایت دیوار مراجعه کرده و با مناسب ترین قیمت گوشی مناسب خود را بیابید و یا با قرار دادن آگهی فروش گوشی خود را کمترین زمان به فروش برسانید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها