بازدید 14604
۱

سیلاب به ورودی اهواز رسید

کد خبر: ۸۹۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 08 April 2019

پیشروی آب از رودخانه کرخه به ورودی آب اهواز هم رسید و موجب آبگرفتگی مناطقی از شمال اهواز شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیلاب رها شده از سد کرخه همچنان مناطق بیشتری از خوزستان را زیر آب می‌رود و در آخرین مورد آن شب گذشته به ورودی اهواز هم رسید.

از نیمه شب با ورود آب از محور ترانزیتی اهواز - اندیشمک به سمت مبادی ورودی شمالی اهواز آب وارد اهواز شد و قسمتهای از جاده اهواز را آب گرفته است.

سیلاب هم اکنون به سمت مناطق سه راه خرمشهر، کیانشهر و زردشت در حال پیشروی است.

همچنین بالا زدگی فاضلاب در بخشی از شمال و شمال غرب اهواز موجب آبگرفتگی معابر در این مناطق شده است.

از سوی دیگر سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان از بسته شدن محور اهواز – شوش خبر داد و اظهار کرد: با وجود تمهیدات صورت گرفته ولی آب همچنان در این جاده بالا آمد به همین دلیل شرایط به گونه‌ای است که اکنون تردد کلیه خودروهای سبک و سنگین در این محور ممنوع است.

سرهنگ دولتشاهی در مورد مسیر جایگزین این محور نیز گفت: محور اهواز- ملاثانی - شوشتر - دزفول اندیمشک و بالعکس به عنوان محور جایگزین به منظور تردد خودروها پیشنهاد می‌شود.

همچنین سیل بند شیبان بعد از تلاش مردم و شهرداری ساعاتی پیش شکست و آب به سرعت از مسیر پل‌های ریل قطار به سمت شهر در حرکت است. هم اکنون نیروهای مردمی و شهرداری تلاش می‌کنند دریچه پل‌ها را ببندند تا شاید جلوی آب گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
ده هاميليارد مترمکعب اب شيرين را به دريا بفرستيد ولي حتي چندميليارد ان را از دشت مرکزي ايران دريغ کنيد؟؟
کدام عدالت ميگويد هزاران ميليارد از منابع عمومي کشور خرج سدسازي در خوزستان (وبالتبع جلوگيري از سيلاب ) شود ولي بودجه اي براي سدسازي در لرستان و يا براي انتقال اب مازاد به کوير مرکزي تشنه ايران خرج نشود؟؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار