بازدید 3125

عجیب اما واقعی: مدعی صعود به لیگ برتر،هفته آخر بازی ندارد!

کد خبر: ۸۸۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 06 April 2019

ماجرای لیگ دسته یک فوتبال ایران، هر سال عجیب تر می شود و سوژه امسال هم بازی نکردن یکی از اضلاع مهم قهرمانی در هفته پایانی طبق برنامه ریزی کمیته مسابقات است؟

به گزارش تابناک ورزشی، همین موضوع سرمربی شاهین بوشهر را به راهروهای فدراسیون کشاند تا حق تیمش را شاید بتواند آنجا بگیرد. عبدالله ویسی در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال و اینکه انتظار دارد قرعه استراحت شاهین در هفته آخر تغییر کند، گفت: ما این هفته باید با مس رفسنجان بازی کنیم، ولی امکان برگزاری این بازی در هفته آخر وجود دارد. در هفته آخر هم ما استراحت می‌کنیم و هم مس رفسنجان با قرعه استراحت روبه‌روست. در ضمن خطر سقوط هم مس را تهدید نمی‌کند. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که این بازی در هفته آخر برگزار شود تا شرایطی یکسان برای مدعیان قهرمانی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: من امروز به فدراسیون فوتبال رفتم و در این زمینه با مسئولان صحبت کردم، هر چند که آن‌ها گفتند قانون طور دیگری است و قول ندادند که با پیشنهاد ما موافقت شود. البته اگر در هفته آخر هم بازی کنیم از یک نظر ضرر می‌کنیم، چون دو بازی پایانی ما بیرون از خانه برگزار می‌شود. اگر تیم ما در هفته آخر صدرنشین باشد و تیم دیگری نیاز به تفاضل گل داشته باشد، آیا این امکان وجود ندارد که اتفاقات سال گذشته تکرار شود؟ شما دیدید که نساجی برای صعود برد پرگل می‌خواست و در نهایت این اتفاق رخ داد.

سرمربی شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق باید در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرند تا شائبه‌ای ایجاد نشود. ما اگر در هفته آخر قهرمان شویم، واقعاً کجا می‌خواهند به شاهین جام قهرمانی بدهند؟ وقتی ما و مس رفسنجان در هفته آخر استراحت داریم، چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر این بازی در هفته آخر برگزار شود؟ اگر ما دنبال فوتبال پاک هستیم پس باید حواس‌مان به خیلی چیز‌ها باشد.

ویسی در واکنش به نگرانی برخی تیم‌ها بابت بازی‌های پایانی لیگ دسته اول و برخی از داوری‌ها که شائبه‌هایی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: انتظار ما این است که شاهد رقابتی سالم باشیم، ولی ما چیز‌هایی می‌شنویم و می‌بینیم که واقعاً نگران‌کننده است. این نگرانی برای خیلی از بازیکنان، مربیان و مدیران وجود دارد. چرا هیچ‌کس به پنالتی‌های مشکوک که برای یک تیم گرفته می‌شود واکنش نشان نمی‌دهد؟ بروید فیلم بازی‌ها را ببینید تا خیلی چیز‌ها دستگیرتان شود.

وی ادامه داد: واقعاً چرا باید به برخی افراد اجازه فعالیت داده شود؟ چرا باید بابت رعایت نشدن فوتبال پاک نگرانی وجود داشته باشد؟ حتی ما می‌شنویم که یکی دو تیم با برخی تماس‌ها و ارتباطات و آوردن برخی اشخاص به تیم‌شان، دنبال این هستند که از راه‌های دیگری موفق شوند. من این مسائل را در فدراسیون هم مطرح کردم.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد رقابت مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و اینکه شانس کدام تیم برای قهرمان شدن بیشتر است هم گفت: اعتقاد من این است که تراکتورسازی و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند. تراکتورسازی تیم خوبی است که استرس خاصی ندارد و بازیکنان بسیار خوبی هم در این تیم حضور دارند. من شانس این دو تیم را برابر می‌دانم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر