بازدید 4158
سوژه

مهاجم مشکوک و سکونشین به ترکیب استقلال برمی گردد؟

کد خبر: ۸۸۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 06 April 2019

با توجه به عملکرد ضعیف استقلال در خط حمله طی بازیهای اخیر به نظر می رسد که بازیکن سکونشین این تیم بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، در نیم فصل نخست لیگ برتر استقلال با وجود خریدهای زیادی که داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند. تیم آبی پوش پایتخت خریدهای نجومی داشت و بازیکنان زیادی به این تیم پیوستند اما شاید بتوان گفت که روح الله باقری تنها بازیکنی بود که هرچند فقط در چند بازی معدود توانست انتظارات را برآورده کند. باقری از لیگ دسته یک به آبی پوشان پایتخت پیوست اما آنقدر خوب ظاهر شد که حداقل ازتبریزی آمار به مراتب بهتری ارایه داد.

باقری هم در امر بازیسازی خوب بود و هم توانست گل های حساسی به ثمر رساند. در نیم فصل دوم به یکباره و با یک شایعه مشکوک این بازیکن شمالی نیمکت نشین شد و حتی در مدت کوتاهی در فهرست ۱۸ نفره هم جایی نمی گرفت. عده ای شایعه کردند که او دوپینگی است و در پایان فصل آبی ها را ترک می کند. اما عده ای از هواداران استقلال بعد از عملکرد ناامید کننده خط حمله خواستار بازگشت روح الله باقری به ترکیب اصلی هستند. منشا هم که با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست اصلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تنها در دیدار برابر فولاد تاثیر گذار بود. البته منشا قبلا هم در پرسپولیس نشان داده بود که زیاد گلزن نیست.

از طرف دیگر پاتوسی و ایسما هم افت کرده اند و مرتضی تبریزی هم اصلا در شرایط روحی و بدنی خوبی قرار ندارد و از طرف دیگر هم صیادمنش مصدوم است و قائدی هم از تیم کنار گذاشته شده است و در این شرایط شفر باید در ترکیب اصلی تیمش به ویژه در خط حمله تغییراتی را به وجود دارد.

باقری در شرایط کنونی می تواند شوکی کوچک در خط حمله استقلال باشد و با این شرایط شفر چاره ای جز استفاده از این مهاجم باانگیزه ندارد. دیدار برابر الهلال بهترین فرصت برای باقری است تا بار دیگر بعد از چند هفته به ترکیب اصلی استقلال برگردد. البته دیگر مهاجم انرژیک آبی ها یعنی صیادمنش هم با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده بازیشده است و شاید باقری نتواند مستقیم در ترکیب اولیه بازی کند. او انگیزه لازم را برای درخشش دارد و باید دید که آیا شفر به استفاده از این بازیکن مجاب می شود و یا نه.

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی دارد. این تیم در دو دیدار قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و برای صعود به دور بعد باید حتما الهلال را شکست دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر