بازدید 4126

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ شنبه هفدهم فروردین ۹۸

تعطیلات پایان یافته اما مسافرت ها خیر. مسافرت های نوروزی که به روال هر ساله تا چند روز بعد از پایان یافتن تعطیلات نیز ادامه دارند و شرایط جوی امسال هم مزید علت شده تا کش دار تر شوند. بارش هایی که امروز بار دیگر در مناطق وسیعی از کشورمان از سر گرفته شده و خطر لغزندگی مسیر را پیش روی رانندگان قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 06 April 2019

از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست. از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، تعطیلات پایان یافته اما مسافرت ها خیر. مسافرت های نوروزی که به روال هر ساله تا چند روز بعد از پایان یافتن تعطیلات نیز ادامه دارند و شرایط جوی امسال هم مزید علت شده تا کش دار تر شوند. بارش هایی که امروز بار دیگر در مناطق وسیعی از کشورمان از سر گرفته شده و خطر لغزندگی مسیر را پیش روی رانندگان قرار داده است.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس هستیم. همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، گلستان، البرز، سمنان، مازندران، همدان، کرمانشاه، کردستان، غرب استان تهران، محور اردبیل-آستارا استان گیلان، محورهای کرج-چالوس و فیروزکوه مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان اردبیل مشاهده می‌شود. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ شنبه هفدهم فروردین ۹۸

آخرین وضعیت آب و هوا

احد وظیفه گفت: امروز (۱۷ فروردین) شدت بارش در غرب چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شمال و شمال شرق خوزستان، لرستان، شرق کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان شرقی، همدان شمال زنجان و قزوین است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز (۱۷ فروردین) عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی خراسان رضوی، خراسان شمالی شرق سمنان و ارتفاعات البرز شرقی خواهد بود،گفت: فردا (۱۸ فروردین) در دامنه‌های زاگرس در شمال غرب و غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال شرق و سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه پس‌فردا (۱۹ فروردین)، علاوه بر این مناطق در شرق و جنوب شرق کشور نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد،اظهارکرد: در روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین) گسترده بارش در نوار غربی، جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین تاکید کرد: امروز(۱۷ فروردین) وزش باد شدید در غرب کرمان، شمال فارس برخی نقاط هرمزگان، یزد، اصفهان، همدان مرکز نیز و جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط استان‌های کرمان، یزد، اصفهان و هرمزگان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس، سواحل بوشهر و خوزستان تا ظهر امروز مواج است.

احد وظیفه در مورد وضعیت هوای تهران گفت: فردا (۱۸ فروردین) هوای تهران نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد است. همچنین پس‌فردا (۱۹ فروردین) آسمان تهران نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ شنبه هفدهم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ شنبه هفدهم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ شنبه هفدهم فروردین ۹۸

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی