بازدید 5943
۳
گزارش بازی

تراکتور1-نفت آبادان0/قرمز‌ِتبریزدوباره‌پشتِ سرقرمزِتهران

شاگردان لیکنز با پیروزی در این دیدار ۴۹ امتیازی شدند و فاصله دو امتیازی خود با پرسپولیس در صدر جدول را حفظ و جایگاه دومی‌شان را تثبیت کردند.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 05 April 2019

تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر هجدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف نفت آبادان رفت که این دیدار دشوار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جرج لیکنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، ساسان انصاری در دقیقه ۴۲ تک این دیدار را روی پاس آنتونی استوکس به ثمر رساند. رضا عادل قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز - نفت آبادان را بر عهده داشت. او به مسعود شجاعی و احمد موسوی از تراکتورسازی و ماکومبا کانجی و عقیل کعبی از تیم صنعت نفت کارت زرد نشان داد. نفت آبادان در نیمه دوم این بازی؛ نمایشی خوب و هجومی ارایه داد و تراکتور پرستاره را به عقب راند.

تراکتور1-نفت آبادان0/قرمز‌ِتبریز دوباره پشتِ سرقرمزِتهران

تبریزی‌ها در ادامه رقابت خود برای حضور در صدر جدول، توانستند با ارائه یک بازی هجومی و یک گل برابر حریف جنوبی خود به برتری رسید تا همچنان سایه به سایه پرسپولیس حرکت کند. شاگردان لیکنز با پیروزی در این دیدار ۴۹ امتیازی شدند و فاصله دو امتیازی خود با پرسپولیس در صدر جدول را حفظ و جایگاه دومی‌شان را تثبیت کردند. تراکتورسازان که در نیم‌فصل نخست و جام حذفی مقابل صنعت نفت شکست خورده بودند، در این دیدار انتقام این شکست‌ها را از حریف آبادانی خود گرفتند.

شرح گل:

تراکتورسازی ۱ صنعت نفت ۰ (دقیقه ۴۲-ساسان انصاری): حرکت زیبای دژاگه، استوکس را از کناره راست زمین راه انداخت و پاس در عرض دقیق مهاجم تراکتوری‌ها نیز در موقعیت فوق العاده‌ای به ساسان انصاری رسید و او نیز با فرصت طلبی توانست گل برتری تراکتوری‌ها را به ثمر رساند.

پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت آبادان/ تبریزی‌ها در یک قدمی پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فعلاتنهارقیب ماتراختوری هاهستند
تراکتور سازی فقط به پشتیبانی تماشاگرانش میبرد وگرنه زیاد سرتر از صنعت نفت نبود..مربی تراکتور هیچ اعتقادی به تعویضکردن ندارد و اکثر بازیکنان تراکتور از دقیقه 65ببعد خسته بنظر میرسیدن
تیم دولتی پرسپولیس که تیم نیست محلی برای مصرف بودجه بیت الماله
امیدوارم یا تراکتور یا سپاهان یا استقلال دولتی قهرمان بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار