بازدید 3176

عقب نشینی خطیر: هیچ اختلافی با شفر نبود

کد خبر: ۸۸۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 05 April 2019

معاون ورزشی باشگاه استقلال در حاشیه جلسه هیات مدیره اعلام کرد که اختلافات با شفر به پایان رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور شفر و خطیر روز پنجشنبه برگزار شد و همانگونه که پیش از این اعلام شد در این جلسه شفر و خطیر به اختلافات داخلی خود پایان دادند.

خطیر بعد از این جلسه به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اینجانب هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته ام و هیچ کدورتی میان اینجانب و سرمربی نبوده و نخواهدبود. همان طور که قبلا مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام کرده بودیم اگر هم اختلافی بوده اختلاف سلیقه بوده که در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است.

وی افزود: آقای شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان هستند و من با توجه به مسئولیتم در باشگاه همه توان خودم را برای کمک به ایشان وبه اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: من کنار آقای شفر بوده، هستم و خواهم ماند و از هیچ کوششی برای موفقیت ایشان که موفقیت تیم و باشگاه استقلال است دریغ نخواهم کرد. همان طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته اندما میخواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران، استقلال جدیدی بسازیم که قطعا این کار با وجود مربی صاحب نام و بزرگى به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند که روزهاى خوبى در انتظارمان خواهد بود. باز هم تأکید می کنم ایشان حمایت کامل هیات مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه و بالطبع اینجانب بعنوان عضو کوچک باشگاه را در ادامه مسیر موفقیت استقلال خواهدداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار