بازدید 4854
۱
گزارش

جلسه‌شبانه شفرباهیات‌مدیره؛اختلافات‌داخلی حل‌شد

کد خبر: ۸۸۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 05 April 2019

سرمربی استقلال در جلسه دیشب هیات مدیره باشگاه شرکت کرد تا پاسخگوی شکست دربی و حواشی بعدازآن و همچنین توقف برابر سایپا باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر سرمربی استقلال یک روز بعد از دیدار با سایپا و در شرایطی که این تیم روزهای سختی را سپری می کند در جلسه هیات مدیره شرکت کرد اما سوژه مهم این نشست اختلافات علنی معاون باشگاه یعنی خطیر با پیرمرد آلمانی بود که به بیرون درز کرده و رسانه ای شده است.

سایت رسمی باشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشت: جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز از ساعت ۱۷ با حضور کلیه اعضاء و آقاى وینفرد شفر سرمربی تیم و معاونان باشگاه آقایان هادی مباشری، امین نوروزی و علی خطیر در یک فضای کاملاً صمیمی و دوستانه برگزار شد. در این جلسه در خصوص نتایج به دست آمده قبلی و استراتژی برای ادامه فصل بحث و بررسی شد.

ضمن این که اعضای هیات مدیره نظرات خود را در خصوص مسایل مختلف بیان کرده و سرمربی استقلال هم مسایلی را در خصوص وضعیت تیم به استحضار اعضای هیات مدیره رساند. نکته جالب درباره این جلسه حضور همزمان خطیر و شفر بوده است و شنیده ها حاکی از این است که سرمربی استقلال و معاون ورزشی باشگاه در این جلسه اختلافات را کنار گذاشته اند.

گفتنی است پیش از این نیز یکبار جلسه ای سه جانبه با حضور مدیرعامل استقلال بین این دو فرد برگزار شده بود و ادعا می شد که اختلافات تمام شده اما چنین اتفاقی نیفتاد و دعواها علنی تر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسرت می خورم بر سرمایه عمر که برخی به پای فوتبال می ریزند! مخصوصا زمانی که ملاحظه می شود راه خود را از اخلاق و انسانیت جدا کرده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار