بازدید 4449
۱

لاریجانی: از سیل غافلگیر شدیم

کد خبر: ۸۸۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 05 April 2019

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همان موقع که گلستان زیر آب رفت نگران حجم بالای ورود سیلاب به استان خوزستان بودم.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی لاریجانی پنجشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: باید خدا را شکر کرد بابت این باران و رحمت الهی که تمام مشکلات خشکسالی چند سال اخیر کشور را مرتفع کرد و اگر مشکلی هم هست از ماست.

وی افزود: همان موقع که گلستان زیر آب رفت و انتقادهایی نسبت به مدیریت کار وجود داشت، من به آنجا سفر کردم ولی همان موقع نگران خوزستان بودم چرا که می‌دانستم آب بخش عمده‌ای از کشور به استان خوزستان سر ریز می‌شود.

لاریجانی ادامه داد: همان موقع به وزیر نیرو تماس گرفتم و گفتم لازم است شخصاً به استان بروید و چند روزی بمانید چرا که خوزستان در این مشکلات بسیار حساس است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار خوزستان از تشکیل کارگروهی از کارشناسان و متخصصان برای مدیریت سیلاب خبر داده است، گفت: به نظر من این کارگروه و همچنین جلسات ستاد مدیریت بحران خوزستان به خوبی کار خود را کرده است چون منهای مشکلاتی که برای روستاهای استان و برخی مناطق ایجاد شده واقعاً نگرانی‌ها نسبت به هجوم سیل به خوزستان کاهش خوبی یافت.

لاریجانی تاکید کرد: واقعیت این است که تر سالی امسال پیش‌بینی شده بود حتی مرکز پژوهش‌های مجلس هم گزارشی در این زمینه به من داده است ولی واقعاً کسی این میزان از سیلاب را پیش‌بینی نمی‌کرد و ما غافلگیر شدیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱
شما همیشه غافلگیرین
چون برخی هاتون توی کف جامعه زندگی نمیکنین
میگن سلطان قابوس سالی چندین ماه توی بادیه ها میره زندگی میکنه با قبایل و مردم تا از مشکلاتشون باخبر بشه مسولین ما فقط تا مسول میشن اول زندگی و خونواده شون رو منتقل میکنن تهران البته حق هم دارن چون همه امکانات اونجا متمرکز شده و تقسیم امکانات نیست یارو برا یه دکتر مجبوره بیاد تهران
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر